Autor Tema: Gener de 2012  (Llegit 30674 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat H2O

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.437
  • ALCOY
    • Acif Alcoi
Re: Gener de 2012
« Respondre #90 el: 16 de De Gen. de 12, 18:13:58 p. m. »

Desconnectat Nevades

• Pluja
  • *
  • Missatges: 816
« Respondre #91 el: 16 de De Gen. de 12, 18:16:56 p. m. »
Situació en la serrà d'Aitana. CEAM Confrides:
http://portales.gva.es/ceamet/observaciones/ceam/039/039.html
eixa temperatura es de les 8 del mati, si vols la temperatura  ara mira estes direcciones
http://www.acifalcoi.com/meteo/acifmeteo.html
http://saih.chj.es/imagenes/temperaturas/RepetidorAitana.png

Gracies per la puntualització.
Una questió, el aire fred tenia que entrar aquesta vesprada no? Ho dic per que encara no ha precipitat i actualment tinc 6,8ºC i baixant. Ací no farà res de bo de neu, però... fins als 4ºC amb posibilitat de "faroling" hi ha?
PD: es que vuic estrenar les noves faroles del meu carrer. :P
Agullent, València.

Desconnectat METEOBIAR

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 584
  • biar 703-750 mts
« Respondre #92 el: 16 de De Gen. de 12, 18:19:16 p. m. »
A biar 4.1* i baixant

No ho veig clar..... :(

I respecte lo de les cotes no te res que vore que a jaen, granà o rusia estiga nevant a 700 mts pot estar el fred alli I aci merda...., jo recorde nevant a almansa 700 mts amb 0 graus i en biar  720 mts plovent amb 5 graus

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
  • Missatges: 882
« Respondre #93 el: 16 de De Gen. de 12, 18:25:01 p. m. »
A biar 4.1* i baixant

I respecte lo de les cotes no te res que vore que a jaen, granà o rusia estiga nevant a 700 mts pot estar el fred alli I aci merda...., jo recorde nevant a almansa 700 mts amb 0 graus i en biar  720 mts plovent amb 5 graus

Si, de fet en auesta situacio tenen mes fred per andalucia que per Valencia  :-\ , pero es posible que es veja neu a 800 metres o un poc menys, pero aixo ja es vora! De moment el que demane es plutja que encara ni l'he vist.
Ontinyent, València.

Desconnectat METEOBIAR

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • biar 703-750 mts
« Respondre #94 el: 16 de De Gen. de 12, 18:28:59 p. m. »
A biar 4.1* i baixant

Si, de fet en auesta situacio tenen mes fred per andalucia que per Valen
cia  :-\ , pero es posible que es veja neu a 800 metres o un poc menys, pero aixo ja es vora! De moment el que demane es plutja que encara ni l'he vist.

De moment ni plou.....i si ho fera la cota rondaria 1100 o 1200...jo en dos minutets estic en eixa altitud.......

Desconnectat Nevades

• Pluja
  • *
« Respondre #95 el: 16 de De Gen. de 12, 18:30:39 p. m. »
A biar 4.1* i baixant

Si, de fet en auesta situacio tenen mes fred per andalucia que per Valen
cia  :-\ , pero es posible que es veja neu a 800 metres o un poc menys, pero aixo ja es vora! De moment el que demane es plutja que encara ni l'he vist.

De moment ni plou.....i si ho fera la cota rondaria 1100 o 1200...jo en dos minutets estic en eixa altitud.......

Que enveja.. Llàstima no tindre cotxe. Algu que passe a per mi quan vinga la precipitació?  ;D

EDITE: comença a ploure. :)
« Darrera modificació: 16 de De Gen. de 12, 18:32:35 p. m. per Nevades »
Agullent, València.

Desconnectat Pixarroglets

• Pluja
  • *
  • Missatges: 474
« Respondre #96 el: 16 de De Gen. de 12, 18:34:54 p. m. »
Farà uns 5-10 minuts que ha començat a ploure per Ontinyent. A veure si s'anima.
Fa bona frescoreta pel carrer.

Salutacions.
Ontinyent, València.

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.851
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #97 el: 16 de De Gen. de 12, 18:47:41 p. m. »
Farà uns 5-10 minuts que ha començat a ploure per Ontinyent. A veure si s'anima.
Fa bona frescoreta pel carrer.

Salutacions.

En efecte, els carres ja estan banyats. 7ºC i ambient humit i fred. Vinga, va!

Desconnectat Pego

• Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
« Respondre #98 el: 16 de De Gen. de 12, 18:51:22 p. m. »
Bona vesprada:
Per fi pareix que començe a ploure amb una certa alegria, però poca cosa pel moment. La temperatura també ha biaxat a 9º.
Tinc problemes amb l'estació i meteoclimàtic així que si plou de veritat vos diré les quantitats, pel moment sols 1 mm.

Desconnectat Monti

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 761
    • MeteoMonti
« Respondre #99 el: 16 de De Gen. de 12, 18:56:52 p. m. »
Bona vesprada!

Per ací València porta unes tres hores ploguent de forma moderada, fins i tot ha caigut un fort tro.

Adéu!!
Montitxelvo, València.

Desconnectat L´herberet, MANU

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 746
« Respondre #100 el: 16 de De Gen. de 12, 19:06:41 p. m. »
Bona vesprada.

Situació prou decepcionant. no entenc la cota de neu de 800 m de Aemet per a nosaltres. Fa un rato he estat al camping de Mariola i al cotxe marcava 4º, despres he anat per la replana, i marcava 3,8º. Soles boira i mes boira.

Ara a aci al poble ni una gota , esta nit pasada 1,6 litrets i ara 5,5 º, vent de gregal.

L´ultima eixida del GFS, la de les 12, marca que a partir de ja la cota puja de 850m a 1200m. Esperem que al igual que hui no estava a 800-900, tampoc acerte ara el model i baixe un poquet...encara que te igual perque com no pujem a Aitana no se si la vorem. I pluja, pues despres de dos mesos sense olorarla, pues a la meua població marca uns 13 litres per a esta nit... a vorem....quin desastre  :'( :'( >:( :-X

Beneixama, 600m, Alacant.

Desconnectat METEOBIAR

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • biar 703-750 mts
« Respondre #101 el: 16 de De Gen. de 12, 19:11:28 p. m. »
Bona vesprada.

Situació prou decepcionant. no entenc la cota de neu de 800 m de Aemet per a nosaltres. Fa un rato he estat al camping de Mariola i al cotxe marcava 4º, despres he anat per la replana, i marcava 3,8º. Soles boira i mes boira.

Ara a aci al poble ni una gota , esta nit pasada 1,6 litrets i ara 5,5 º, vent de gregal.

L´ultima eixida del GFS, la de les 12, marca que a partir de ja la cota puja de 850m a 1200m. Esperem que al igual que hui no estava a 800-900, tampoc acerte ara el model i baixe un poquet...encara que te igual perque com no pujem a Aitana no se si la vorem. I pluja, pues despres de dos mesos sense olorarla, pues a la meua població marca uns 13 litres per a esta nit... a vorem....quin desastre  :'( :'( >:( :-X

Manu ni la olorem .....estic tot el dia de una mala llet....i ara cap a castalla....a vore si neva alli esta nit i no puc vindre a biar demà

Desconnectat JORDI BANYERES

• Pluja
  • *
  • Missatges: 190
« Respondre #102 el: 16 de De Gen. de 12, 19:11:59 p. m. »
No desespereu que açò te pinta d'animar-se, vos havia dit que començaria a ploure a les 7 i ja la tenim ací, lo bo ve a partir d'ara, soc dels que pensa que demà hi haurà un bon acumulat de neu a les nostres serres!!
Banyeres de Mariola, Alacant.

Desconnectat Pego

• Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
« Respondre #103 el: 16 de De Gen. de 12, 19:15:05 p. m. »
Vinga ànim! jo també pense el mateix, mirant els models (almenys hirlam) ara deuria començar a ploue i amb més intensitat a la zona del golf de València, com de fet està passant, i en un hores ens toca a nosaltres tota la nit i gran part de demà... al final ens plourà a tos (i nevarà a les muntanyes), ja voreu  :).

Desconnectat Nevades

• Pluja
  • *
« Respondre #104 el: 16 de De Gen. de 12, 19:16:24 p. m. »
No desespereu que açò te pinta d'animar-se, vos havia dit que començaria a ploure a les 7 i ja la tenim ací, lo bo ve a partir d'ara, soc dels que pensa que demà hi haurà un bon acumulat de neu a les nostres serres!!

Jo l'aigua soc mooolt optimista... El que no ho tinc tant clar és la neu. Molta gent està dient que la cota comença a pujar.. Jo la veritat es que no tinc ni idea.. :S
Agullent, València.