Extra topics > Medi Ambient / Medio Ambiente

Primers espàrrecs 2012

(1/1)

gregal:
He anat a fer una excursioneta i m´he portat la sorpresa de fer un manollet d´espàrrecs.
Normalment comence a collir-ne a finals de febrer, però sembla que este hivern tant suau els està fent eixir abans.

Timonet gelat:
Semblen ben bonics, res com els de mercadona! Per ací jo crec que encara és un poc prompte.

gregal:
Per ací també és prompte per a anar a buscar-ne. Ha segut tota una sorpresa trobar el manoll que es veu a la foto, perquè a més els he collit en una zona prelitoral, a més de 300 m. d´altitud. Normalment per ací comencen a eixir-ne prou per les zones litorals cap a finals de febrer.

Vaqueret:
No m'extranya gens. Per ací, al riu no perque n'hi ha massa inversió tèrmica, pero als marges un veí meu -que és un gat en tot això, a mes de no tindre atra cosa que fer ja que està retirat- sí que n'ha menjat ja.

Jo fa anys que no consegueixc fer cap manollet d'espàrrecs, especialment si vaig amb els meus fills, sempre s'els menjen conforme els cullen.

Damimet:

--- Cita de: Vaqueret en 29 de Gen de 12, 19:38:18 pm ---No m'extranya gens. Per ací, al riu no perque n'hi ha massa inversió tèrmica, pero als marges un veí meu -que és un gat en tot això, a mes de no tindre atra cosa que fer ja que està retirat- sí que n'ha menjat ja.

Jo fa anys que no consegueixc fer cap manollet d'espàrrecs, especialment si vaig amb els meus fills, sempre s'els menjen conforme els cullen.

--- End quote ---

Jo tambe em menje la primera dotzena com a minim. mmmm que bons, i a mes amb aquesta aigueta que ha caigut vindra de perles per a que siguen grans els esparrecs.

Navegació

[0] Índex de Missatges

Go to full version