Mireu que vaig escriure aco el dia 17 d´Abril:
PD. M´acaben de dir que el dissabte al migdia van intentar encendre la serra a Terrateig, em comenten que per 3 llocs diferents, el que afortunadament es van donar conter i van poder apagar el foc abans de que s´estenguera, recordeu les fortes airades de ponent que feia el dissabte per la vesprada. Ës una roinissima noticia, ja que si s´empenyent en cremar-la, al final ho aconseguiran. Els fills de putes(perdoneu però no em puc aguantar) volien que des de terrateog el foc s´escampara cap a tota la zona sud de La Safor, l´any passat o l´altre, no ho recorde be, van cremar la zona nord. Quina impotencia , perque no endureixen les lleis per als piromans? Era la crònica d´un incendi que més pronte o més tart acabaria passant, ni dos mesos han passat.
Esta vesprada, abans de vindre-me´n a casa , m´he arrimat molt propet de l´incendi, feia por veure el foc a les portes de Terrateig i unes flamerades com les cases d´altes, el foc avançava cap a Montitxelvo, encara que un poc parat per les fortissimes ratxes de llebeig que feia en eixos moments alli.
Ara es veu una gran columna de foc, més que a la zona de La Safor, però a esta part de La Vall també va fent camí, el vent aci a Otos ha rolat a lleuger gregal, la temperatura es fresca, ara 20º, esperem que la humitat puje rapidament i ajude als bombers.
Fa una estona estava pensant en el dissabte, quant pujava de Pego cap a casa i vaig passar per la zona que s´esta cremant, vaig pensar lo verda que estava i lo que que s´havia regenerat de l´incendi de ja fa molts anys, vaig tremolar quant vaig pensar que algu ja tenia a eixa serreta tan bonica en punt de vista. Fill de puta.