Autor Tema: Juny de 2012  (Llegit 22680 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Monti

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 761
    • MeteoMonti
Re: Juny de 2012
« Respondre #60 el: 12 de De Juny de 12, 18:53:24 p. m. »
gva_112cv @gva_112cv
IF Llocnou de Sant Jeroni: Llamada al 112 a las 12:45h. Se han desplazado 6 medios aéreos, 3 brigadas de emergencia, 3 autobombas y bomberos
trabajando 9 aéreos, 3 brigadas, 6 autombas y bomberos.
Se moviliza una sección de la UME.

Pd acaban de movilizar 4 medios aéreos mas
En total 14 medios aéreos trabajando en la zona

Ja hi han 8 de la UME, és un desastre el que està pasant, és pràcticament impossible parar-lo, bufa molt d'aire! Horrorós tindre la serra de davant de casa cremant-se, i esta nit serà amb mes impotència que mai.
Esque no ho entenc, si ha sigut provocat, no ho entenc!!
I a mi em fa pensar que tenim un piromano per la zona, perque l'any passat va ser la serra d'enfront, i ara la d'ací. Ahí l'agarraren ,si fora així, i que el dixaren una horeta en cada poble en mig de la plaça!!
Montitxelvo, València.

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.851
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #61 el: 12 de De Juny de 12, 20:08:49 p. m. »
Quina mala llet que se li queda a un amb estes coses  :(

Per altra banda, és curiós com en pocs minuts la temperatura ha caigut més de 3º, i la humitat ha pujat del 15 al 40%, bufant llebeig-migjorn. Per fi entra bon airet per la finestra...

Desconnectat soriano

• Pluja
  • *
  • Missatges: 374
« Respondre #62 el: 12 de De Juny de 12, 21:06:51 p. m. »
La veritat que menut desastre. Des de ací es pot apreciar perfectament la columna de fum, i es impressionant!! :o

Ontinyent - M.Valls, València. 375 msm

Desconnectat Nevades

• Pluja
  • *
  • Missatges: 816
« Respondre #63 el: 12 de De Juny de 12, 21:10:34 p. m. »
Tornant de la selectivitat m'he quedat sorprés. Hi havia un pirocúmul espectacular... i la columna de fum negre a la part inferior  :-X
Estic cansant-me ja dels incendis forestals.. cada vegada hi ha més. Hem d'agafar al piròman eixe, que no para de fer mal.
Per altra part, ara mateix 23ºC i un 55% d'humitat.
Agullent, València.

Desconnectat Alcoianeta

• Pluja
  • *
  • Missatges: 112
« Respondre #64 el: 12 de De Juny de 12, 21:46:15 p. m. »
No se si l'incendi que dieu serà eixa columna de fum que és veu en la càmera del Menejador... no té molt bona pinta...
Alcoi - L'Alcoià

Desconnectat H2O

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.437
  • ALCOY
    • Acif Alcoi
« Respondre #65 el: 12 de De Juny de 12, 21:49:24 p. m. »
sin palabras .... que energia produce un incendio para  formar esos pirocumulos.

Pd 10º grados al menetjador
« Darrera modificació: 12 de De Juny de 12, 22:06:54 p. m. per H2O »

Desconnectat H2O

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • ALCOY
    • Acif Alcoi
« Respondre #66 el: 12 de De Juny de 12, 22:10:28 p. m. »
por cierto curiosamente el humo se ve en el radar de murcia

Desconnectat Nevades

• Pluja
  • *
  • Missatges: 816
« Respondre #67 el: 12 de De Juny de 12, 22:28:13 p. m. »
A hores d'ara es veu una linea roja per la part de dalt de la serra. Dsde Agullent es veu perfectament. Una vertadera llàstima. Esperem que ho controlen prompte. Açò em recorda al incendi de fa dos any, el incendi d'Agullent-Ontinyent.
Agullent, València.

Desconnectat H2O

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • ALCOY
    • Acif Alcoi
« Respondre #68 el: 12 de De Juny de 12, 22:45:32 p. m. »
A hores d'ara es veu una linea roja per la part de dalt de la serra. Dsde Agullent es veu perfectament. Una vertadera llàstima. Esperem que ho controlen prompte. Açò em recorda al incendi de fa dos any, el incendi d'Agullent-Ontinyent.
eso es imposible de controlar casi ni con aviones

Desconnectat Pego

• Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
« Respondre #69 el: 12 de De Juny de 12, 23:25:59 p. m. »
Bona nit:
L'incendi deu ser molt bèstia doncs des d'ací, que estic a l'altra banda, es veuen perfectament les flames a dalt de la serra a la dreta de la Safor...buf, crec que esta nit es menjarà hectàrees i hectàrees de muntanya.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #70 el: 13 de De Juny de 12, 00:01:30 a. m. »

Mireu que vaig escriure aco el dia 17 d´Abril:

PD. M´acaben de dir que el dissabte al migdia van intentar encendre la serra a Terrateig, em comenten que per 3 llocs diferents, el que afortunadament es van donar conter i van poder apagar el foc abans de que s´estenguera, recordeu les fortes airades de ponent que feia el dissabte per la vesprada. Ës una roinissima noticia, ja que si s´empenyent en cremar-la, al final ho aconseguiran. Els fills de putes(perdoneu però no em puc aguantar) volien que des de terrateog el foc s´escampara cap a tota la zona  sud de La Safor, l´any passat o l´altre, no ho recorde be, van cremar la zona nord. Quina impotencia , perque no endureixen les lleis per als piromans?

Era la crònica d´un incendi que més pronte o més tart acabaria passant, ni dos mesos han passat.

Esta vesprada, abans de vindre-me´n a casa , m´he arrimat molt propet de l´incendi, feia por veure el foc a les portes de Terrateig i unes flamerades com les cases d´altes, el foc avançava cap a Montitxelvo, encara que un poc parat per les fortissimes ratxes de llebeig que feia en eixos moments alli.
  Ara es veu una gran columna de foc, més que a la zona de La Safor, però a esta part de La Vall també va fent camí, el vent aci a Otos ha rolat a lleuger gregal, la temperatura es fresca, ara 20º, esperem que la humitat puje rapidament i ajude als bombers.

Fa una estona estava pensant  en el dissabte, quant pujava de Pego cap a casa i vaig passar per la zona que s´esta cremant, vaig pensar lo verda que estava i lo que que s´havia regenerat de l´incendi de ja fa molts anys, vaig tremolar  quant vaig pensar que algu ja tenia a eixa serreta tan bonica en punt de vista. Fill de puta. :'(

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat MeteoCanals

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 618
« Respondre #71 el: 13 de De Juny de 12, 01:04:31 a. m. »
Ixe incendi es clarament intencionat que justet tambe que haja sigut despres del incendi de Estubeny que ha cremat 5 hectaries de pi, el de Llocnou sa iniciat en un barranc de dificil acces i ha tirat com la polvora, es un incendi dificil perque es tracta de pinar adult, les flames feen por sobretot en Terrateig... es complicat ferli cara desde terra i esta nit defendran les cases i que vaja fent marxa serra amunt... l'ombria que era allò i damunt bona massa de pinar adult... en fi demà el mitjans aeris ja faran per apagarlo però el cremat te mala pinta.

Ací encara ha fet caloreta màxima de 31,8ºC i mínima de 19,2ºC, a vore si demà es complix que  baixen un poc més les temperatures.

Desconnectat Monti

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
    • MeteoMonti
« Respondre #72 el: 13 de De Juny de 12, 11:28:20 a. m. »
D'una impotència terrible és açò. Damunt va ser declarat fa poc paratge natural les "Penyes Albes", no se com estaran, però fredat em fa. Tota l'ombria d'esta zona, que estava ben verda, no vull ni pensar quan arribe demà a casa i veja com s'ha quedat tot, els amics que estan a Montitxelvo no paren d'informar-me, i esque el llevantet de hui no es bo per a l'extinció, a mes a mes, al ser serra de difícil accés complica molt l'extinció.

Així estava l'assunt cap a les 21:00 hores. La foto està feta desde Montitxelvo, el foc estava just dalt de Terrateig, que amb el llevant ja podeu imaginar-se la fredat que fa tot el que queda a la dreta de la foto.

Montitxelvo, València.

Desconnectat Monti

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
    • MeteoMonti
« Respondre #73 el: 13 de De Juny de 12, 11:34:12 a. m. »
De fet ja estan comentant pel facebook que ja està per la Caseta dels Guardes  i el Collao de Montitxelvo, si em permitiu...que remalparits son la gent que fa estes coses!!
Montitxelvo, València.

Desconnectat erik21

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 20
« Respondre #74 el: 13 de De Juny de 12, 16:07:01 p. m. »
Continua l'incendi a LLocnou de Sant Geroni. Pot empijorar més per el vent de Llevant, perque estam espentant el foc al barranc del riu serpis i empijorar més la cosa. Fins i tot al meu poble (Aielo de Malferit) arriba el fum.  :-\  :-\ 
Aielo de Malferit, València.