Autor Tema: TROBADA I DINAR A XÀBIA  (Llegit 1308 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
Re: TROBADA I DINAR A XÀBIA
« Respondre #15 el: 08 de Set de 12, 19:45:53 pm »
Pareix que el dia mes asenyalat es el dia 29 i algun mapeta ja mos diu algo  :)

Che!!!, si que estaría bo!!!, pero bueno, estem com sempre, falten moltísims dies i aixó te que pegar molts bacs!!.
Pero si es donara el cas, estem en un bon lloc, restaurant, no ens faltaría el menjar, amb vistes al temporal de mar, i amb vistes al barranc per vorer la posible avinguda d'aigua!!, i a més amb la estació meteorológica allí mateix per anar vegent en viu tot el que pasa!!.

Ja,ja,ja... hi ha que vore...un barranc, una gota freda, aïllats per l'aigua....en principi no s'apuntava ni el més pintat però a nosaltres en va la marxa...
A vore si anem concretant ja que van passant els díes...

Allí estariem a bon recaudo, no ens faltaría el menjar

Això seria fantastic!!!!!!!!!

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat meteoxabia

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 365
    • METEOXABIA
« Respondre #16 el: 10 de Set de 12, 13:49:39 pm »
Pareix que el dia mes asenyalat es el dia 29 i algun mapeta ja mos diu algo  :)

Che!!!, si que estaría bo!!!, pero bueno, estem com sempre, falten moltísims dies i aixó te que pegar molts bacs!!.
Pero si es donara el cas, estem en un bon lloc, restaurant, no ens faltaría el menjar, amb vistes al temporal de mar, i amb vistes al barranc per vorer la posible avinguda d'aigua!!, i a més amb la estació meteorológica allí mateix per anar vegent en viu tot el que pasa!!.

Ja,ja,ja... hi ha que vore...un barranc, una gota freda, aïllats per l'aigua....en principi no s'apuntava ni el més pintat però a nosaltres en va la marxa...
A vore si anem concretant ja que van passant els díes...

Allí estariem a bon recaudo, no ens faltaría el menjar

Això seria fantastic!!!!!!!!!
Això haguera sigut fantastic, i dic haguera per que com dia jo en anterior comentari, falten massa dies, i ara ja s'ha desfet eixa posibilitat, que igual torna a posarla, pero com tots sabem massa be, son molts dies, ara a esperar.
Pareix que el 29 va sent el dia que es farà el dinar, a vorer si queda clar el dia, i molta gent serem per jo anar parlant amb el restaurant, encara queden dies per devant pero no hi ha que deixarlo per als últims dies.
Per altra banda, pense que eixe dia "si no plou!!!", podriem fer alguna xicoteta excursioneta per algun lloc de per allí prop, no?

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.398
  • Desembre 2009- Font de Mariola
« Respondre #17 el: 10 de Set de 12, 20:07:29 pm »
Una excursioneta vindria molt be, per a que no siga tot dinar i  festa*
Com tu dius caldria anar posan dada a la trobada ja que es tira el temps damunt i pasen els dies i no concretem.

No hay nada nuevo bajo el sol, pero cuántas cosas viejas hay que no conocemos.

Pas del Benissaidó,550m,Alcoi, Alacant.

Desconnectat meteoxabia

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
    • METEOXABIA
« Respondre #18 el: 12 de Set de 12, 19:48:35 pm »
Bo pues si al final es fa el dinar el dia 29, falta que es faça oficial, la taula en principi ja la tinc reservada per eixe dia, sols faltaría concretar el número de persones.
El preu també sería un preu amb menú tancat al voltant dels 20 Euros. Es un preu fet especialment per a nosaltres, allí no fan aixó, i els preus es mouen mes cars, allí es menja molt bé, pero som qui som, i ens faràn eixe preu, i m'han dit que no ens faltarà de res.

Desconnectat Pego

• Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
« Respondre #19 el: 12 de Set de 12, 20:35:08 pm »
Allà anem! a mi m'apuntes però ja!... i anem practicant una dansa de la pluja perquè falta en farà...
« Darrera modificació: 12 de Set de 12, 20:36:43 pm per Pego »

Desconnectat meteoxabia

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
    • METEOXABIA
« Respondre #20 el: 12 de Set de 12, 21:54:15 pm »
Bo pues vaig a fer algo de propaganda.
Este es el restaurant on dinarem:
http://www.restaurantesur.com

Desconnectat meteoxabia

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
    • METEOXABIA
« Respondre #21 el: 12 de Set de 12, 23:12:32 pm »
A vorer este sería mes o menys el programa per al dia de la trobada (de moment es una idea):
- A les 10 h sería l'hora per a quedar al punt on més avant ja indicaré.
- En quan estiguem tots ens aniriem cap al Portitxol (porteu roba cómoda i calçat adecuat per caminar un ratet), on farem una xicoteta excursió, caminant fins la punta del Cap Prim on vorem vistes espectaculars de la badía de Xàbia i de la cala i l'illa del Portitxol.
- En acabar tornariem a agafar els cotxes i de camí a la Granadella ens pararem a alguns miradors que hi han a la zona del Cap Negre i Ambolo.
- Hora encara per decidir, dinar al Restaurant Sur (menú tancat al voltant dels 20 €) m'han asegurat que no ens faltarà de res.
- Segons l'hora de arribada a la Granadella i l'hora del dinar, si el temps no ho impedix, qui vulga es pot banyar, aixina que porteu banyador si voleu, eixa cala no es nudista, està l'opció de Ambolo que si que ho es!!.
- Després de dinar (sense presa) si no fa massa calor es podría anar al Castell de la Granadella, (si fa calor no ho aconselle) i millor sería quedarse a la platja o pujar a la part de dalt per vorer les vistes de la Granadella des de dalt, que son molt espectaculars, supose que algunes fotos meues podreu haber vist.
Ara ja es hora de que la gent vaja apuntantse per saber molts serem.
Relació de asistents:
METEOXABIA
PEGO
CARBONER
ESTA LLISTA PASA A ESTAR AL PRIMER MISATGE DEL TOPIC
« Darrera modificació: 13 de Set de 12, 18:52:34 pm per meteoxabia »

Desconnectat Pego

• Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
« Respondre #22 el: 12 de Set de 12, 23:24:46 pm »
 Segons l'hora de arribada a la Granadella i l'hora del dinar, si el temps no ho impedix, qui vulga es pot banyar, aixina que porteu banyador si voleu, eixa cala no es nudista, està l'opció de Ambolo que si que ho es!!.

Jajajajaja no ho tinc clar, però si algun bruixot em promet que amb un bany en boles i cantant una ranxera al mateix temps sóc capaç de provocar una gota freda com Déu mana, m'ho puc plantejar sense cap problema  :-si.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #23 el: 12 de Set de 12, 23:25:13 pm »

Toni, apunta´m!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat meteoxabia

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
    • METEOXABIA
« Respondre #24 el: 12 de Set de 12, 23:27:15 pm »
Segons l'hora de arribada a la Granadella i l'hora del dinar, si el temps no ho impedix, qui vulga es pot banyar, aixina que porteu banyador si voleu, eixa cala no es nudista, està l'opció de Ambolo que si que ho es!!.

Jajajajaja no ho tinc clar, però si algun bruixot em promet que amb un bany en boles i cantant una ranxera al mateix temps sóc capaç de provocar una gota freda com Déu mana, m'ho puc plantejar sense cap problema  :-si.
Aixó després de dinar, tot pot pasar!!

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
    • Ontimet
« Respondre #25 el: 13 de Set de 12, 00:26:04 am »
Ja queda publicat a la nova web d'AVAMET! http://avamet.org

Trobada i dinar a Xàbia! El pròxim dissabte 29 de Setembre a la Cala de la Granadella.

Hi haurà descompte de 5€ per al dinar per als SOCIS d'AVAMET!

:)
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)
Consulta les dades d'Ontinyent - Germanies des de ontimet.es

Desconnectat ELAN

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 471
« Respondre #26 el: 13 de Set de 12, 10:27:14 am »
TONET... no trobaba el topic, per aixó no vaig poder dir res...

Pensaba que era el dinar de PC (Vaqueret ) ....

Sento dir-vos que eixe día en será imposible estar  , estaré de tornada de Salamanca, ja que eixa setmana tinc un congres de Climatología allí, amb l´Asociació de española de Climatología , coneixeré a Mª Fernanda  Pita , M.Jose Estrela , J. Cuadrat , J.Vides , mis idolos climáticos ...... alegria*   , ja vos contaré...

I finalitza el día 28  amb sopar de gala etccccc..... així que el dissabte  29 ,tinc que fer-me els 750   km de tornada a La Valldigna .

En dona molta pena no poder estar , perque has preparat un día  magnífic , i m´agaradará vore les teves centrals , magnate !!!

que t´has fet el amo de les dades de la MARINA ,,   :-si    , m ´alegre per tu , disfruteu el día ...

Encara que la sembla que la plutja pot fer  acte de presencia ... , pues tenín algo de inestabilitat  a partir del 27 ó  28  de setembre...

Un abraç a tots amics, sentu no poder anar.... :'( :'(   

Desconnectat damilme

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 831
  • Montserrat(Casadalt) (València) (AEMET:8329e)
    • MeteoMontserrat
« Respondre #27 el: 13 de Set de 12, 14:25:11 pm »
Vickyxeli y un sevidor estaremos en la Granadella. ;)

Por cierto Toni, podrías editar el primer mensaje de este topic y el título y así se queda más claro todo al entrar con el programa, el día y la gente que acudirá.

Un Saludo
Urb.Virgen De Montserrat, entre Torrent y Montserrat, 20 km al suroeste de Valencia. 225msnm. Visita mi web: MeteoMontserrat

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.846
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #28 el: 13 de Set de 12, 16:58:30 pm »
Si no passa res, Eva i jo també hi serem  :D

Desconnectat meteoxabia

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
    • METEOXABIA
« Respondre #29 el: 13 de Set de 12, 18:54:46 pm »

Por cierto Toni, podrías editar el primer mensaje de este topic y el título y así se queda más claro todo al entrar con el programa, el día y la gente que acudirá.

Un Saludo

Hecho!!