Ja he arribat a casa, hui jornada redona.
La trobada amb tots vosaltres estupenda, el dinar molt bo i les vistes precioses. I per a acabar-ho d'arrodonir ha estat acabar la trobada i començar una caça impresionant, els dessitjos de la invocació de les tempestes s'han complit

, a més ha estat la meua primera caça en tota regla!!
Primer hem vist una tempesta feble per Benitatxell, i en tornar cap a Xàbia, ens hem adonat de que la cosa estava canviant a marxes forçades, els nuvols baixos tipus fractus a una distància molt llunyana dels altres tipus de núvols i desprès en qüestió de minuts han començat a creixer Cu congestus per tot arreu, tot coincidint amb el canvi de vent a gregal, a més a la zona de Tavernes ja havia eixit el primer nucli tempestuós amb cors rojos.
A l'altura de Dènia ja s'hem trobat amb el primer ruixat de gota gorda que queia d'un núvol enorme al que li he fet foto amb la càmera del mòbil de MeteoCanals, desprès anant camí cap a Gandia em vist un nuvolot enorme, molt negre i amb una cortina molt densa i ben definida al SE de Pego, que ha començat a tirar llamps núvol terra, n'haurem vist entre 8 i 10 en la mitja hora que haurem estat allà, un d'eixos ha impactat sobr un generador de la llum que i ha fet que se'n anara la llum a tot el poble. Com que es feia de nit i hi havia bastant activitat elèctrica al nord deixarem el lloc on estavem (al pont amb l'autopista de la carretera Pego-Dénia) i em pasat el suplici de les travesies dels poblets de la Safor. En arribar allà la cosa semblava descafeinada ja, però coincidint amnb la entrada de vent de llevant-gregal una mica més decidit l'activitat nuvolosa ha anat reforçant-se i Miguel, Adrián y Alberto han tret unes fotos magnifiques a la platja de Gandia mentres les tempestes ens envoltaven gairebé. Després de 2 hores de fotos ens ha arribat la pluja molt forta des del nord i sense poder despedir-se em deixat als fotografs amb Empar i se'n em anat. Pel camí s'hem trobat pluja molt forta a torrencial a Llaurí (anavem buscant el camí de més pluja per a tornar cap a Alzira, ja que MeteoCarcer feia seguiment del radar) també hi havia llocs on a penes plovia Tavernes-Favara, a Alzira plovia moderat fins a fa 10 minuts. Trobe que hauran caigut uns 12mm aci hui, més els 95.6 d'ahir i els 15.4 de dijous fan un total de 122mm aprox en l'episodi

Salutacions