0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.
Pensaba estar confirmat, però m'ha sorgit una coseta y no sé si podré acudir
Cita de: MeteoCàrcer en 06 de De Gen. de 13, 23:22:06 p. m.Pensaba estar confirmat, però m'ha sorgit una coseta y no sé si podré acudir te se tirará de meins company.
Cita de: ELAN en 07 de De Gen. de 13, 10:40:00 a. m.Cita de: MeteoCàrcer en 06 de De Gen. de 13, 23:22:06 p. m.Pensaba estar confirmat, però m'ha sorgit una coseta y no sé si podré acudir te se tirará de meins company. Vaja... A vore si al final hi ha sort i pots acabar venint. Per cert, crec que esteu contant una persona de més a la llista, ja que si no m'enganye Galo-Meteorequena són la mateixa persona.
Apunteu a Joan "MeteoCàrcer" que al final diu que també ve. Al final serem un fum.
Cita de: alzimet en 07 de De Gen. de 13, 14:41:33 p. m.Cita de: ELAN en 07 de De Gen. de 13, 10:40:00 a. m.Cita de: MeteoCàrcer en 06 de De Gen. de 13, 23:22:06 p. m.Pensaba estar confirmat, però m'ha sorgit una coseta y no sé si podré acudir te se tirará de meins company. Vaja... A vore si al final hi ha sort i pots acabar venint. Per cert, crec que esteu contant una persona de més a la llista, ja que si no m'enganye Galo-Meteorequena són la mateixa persona. Son Fernando y Paqui su mujer.