Home, les coses estan mes o menys clares, només ens queda organitzar la vesprada del dissabte, jo havia pensat per eixa vesprada parlar amb els que ens van organitzar la visita de Bocairent l´any passat per vorer si ens poden oferir un altra activitat, ames, també per als que no han vist Bocairent es podria fer una visita eixa vesprada, algú de nosaltres que fera de guia.
L´allotjament esta reservat i el tema de les menjades és el que encra no he vist encara, estava esperant-me per saber mes o menys els que podriem ser, però timonet tu ja pots parlar en la teua amiga i fer la reserva en Agres per al dissabte per la nit, el divendres no hi haurà cap problema, jo soparia al bar que vam anar l´any passat, el de Banyeres, fan bon preu i es menja be, el dissabte torrà per dinar i finalment el diumenge dinarem ací en Otos, no hi haurà problema, o ve al restaurant que vam anar l´any passat o a un bar que ha obert un amic meu.
Això és elñ que jo havia pensat, però si teniu alguna altra idea que cregueu pot ser interessant digueu-ho, eh!!!