Sobre AVAMET > Associació / Asociación

Estacions desaparegudes (Aemet i Meteoclimatic). Possible recuperació?

(1/5) > >>

Adrià_Ontinyent:
Com vaig comentar, la idea és intentar conèixer on han estat totes les estacions que ha hagut al territori valencià i que ja no existeixen, i qui sap? Igual se'n poden recuperar algunes en el futur.

Vaig a posar els llistats que he fet:
- Aemet: són les estacions que van deixar de funcionar definitivament abans de 2002.
- Meteoclimatic: són les estacions que, o bé ja no existeixen, o només han deixat de pujar dades a internet.

Segur que me'n falten moltes, així que podeu anar dient-me més estacions i les aniré afegint.

Espere que participeu!

Adrià_Ontinyent:
AEMET (anteriors a 2002):

En el cas d'Aemet, només dispose de les que van deixar de funcionar abans de 2002.

He de dir que he comprovat que algunes coordenades i altituds són incorrectes, però en general la majoria sembla que estan bé.

Ací deixe les taules per a cada província:

CASTELLÓ

VALÈNCIA

ALACANT

No sé per què, però algunes taules m'ixen molt més grans que altres... :P  però bé, es veu bé.  :)

Adrià_Ontinyent:
AEMET (posteriors a 2002)

Este post el reserve per a posar les estacions d'Aemet que hagen deixar de funcionar a partir de 2002, és a dir, les més recents.

No tinc ninguna dada, així que qualsevol aportació és benvinguda.

Adrià_Ontinyent:
METEOCLIMATIC

En el cas de Meteoclimatic, vaig a posar les que han deixat de funcionar abans de gener 2014. Segur que en falten moltes més, i que algunes que he posat a la llista tornen a funcionar en breu.

De moment la cosa està així:

CASTELLÓ

VALÈNCIA

ALACANT

Si en recordeu alguna més, o alguna del llistat torna a Meteoclimatic, m'ho comenteu i ho aniré actualitzant.

Adrià_Ontinyent:
ALTRES ESTACIONS

Post reservat per a posar altre llistat d'estacions que ja no existisquen, i que no estiguen relacionadas amb les Xarxes d'Estacions d'Aemet o Meteoclimatic.

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

Go to full version