Autor Tema: Compre estacio Davis segona ma  (Llegit 138 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat rafeljp

• Associat AVAMET
  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 1
  • Nuvolet!
Compre estacio Davis segona ma
« el: 12 de Ago de 18, 16:41:22 pm »
Bon dia, compraria una estaciˇ meteorologica de segona ma que estiguera en bon estat. GrÓcies

Desconnectat Sergi

• Equip tŔcnic AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.383
    • dissenyss.com
Re:Compre estacio Davis segona ma
« Respondre #1 el: 16 de Set de 18, 21:21:03 pm »
Bo... el tema de la compra de la Davis ja estÓ solucionat (si tot va bÚ). Ara falta la instalĚlaciˇ.

La part informÓtica, estic en ellllooo! tinc una raspberry amb meteohub funcionant per˛ com que aix˛ ja estÓ un poquet desfasat, vaig a aprofitar una altra raspberry per instalĚlar el cumulusMX (supose que em costarÓ un poquet per˛ al final tot anirÓ bÚ jeje).

Pel que fa a la part de la instalĚlaciˇ al lloc, amb l'ajuda de Damian i la graan ajuda posterior del crack Eugeni, a veure si la fem.
Ahir van estar al lloc veient possibilitats i al final ens em quedat amb dos:

- Propet de la casa, entre arbres (llunyans o xicotets i controlats), fÓcil d'arribar i tÚ pinta que fÓcil de posar:

- MÚs lluny, pujant a la part mÚs alta del terreny i a la vora d'una bona caiguda cap al barranc (ufff). Esta ˙ltima, a Damian li agrada molt per˛ jo veig difÝcil de posar... Eugeni dirÓ per˛ no cal que es despenye ning˙ jeje:

I aquÝ el vÝdeo del lloc per poder veure millor on estaria l'estaciˇ si es posara allÓ dalt  ;)

Desconnectat MeteoCÓrcer

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 389
« Respondre #2 el: 17 de Set de 18, 13:30:11 pm »
La zona de arbres si estÓ a l'ombria cap problema, si estÓ a la solana... Per cert, aneu a vallar-la, no?
CÓrcer o perseguint alguna tempesta
R╚CORDS: Max 44.5║ el 27/08/2010 \ Min -4.3║ el 22/01/2011 \ 237.4 l. el 28/09/2009
"En Beneixida entra el riu, en AlcÓntera no pot; en CÓrcer seĺn du les cases i en Cotes fa el borinot". (Inundacions 1864)

Desconnectat Sergi

• Equip tŔcnic AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.383
    • dissenyss.com
« Respondre #3 el: 17 de Set de 18, 16:58:29 pm »
La zona de arbres si estÓ a l'ombria cap problema, si estÓ a la solana... Per cert, aneu a vallar-la, no?
Si la posem dalt, estÓ a la solana perquŔ estÓ a la part mÚs alta de la muntanyeta. Els arbres sˇn mÚs alts per˛ estan prou separats... per˛ el lloc definitiu el veurem que puge tambÚ Eugeni a veure...

Aix˛ de posar una tanca... o posar-la directament a la casa (teulada) es va plantejar per evitar coses. Per˛ Úsveritat que per arribar a l'estaciˇ s'ha de passar inevitablement per la porta de sa casa (per l'altra banda hi ha una caiguda de 50 metres) i allÝ Ús on viuen ells tot l'any. Espereeeem...