0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Hola:Una pluja excel.lent a Castalla. Fins ara 44litres entre ahir i hui, i segueix, débil perō constantment.La automātica de Meteoclimatic del meu germā vaqueret s´ha quedat penjada i s´ha tingut que resetejar
Xiquets i xiquetes, després de camviar la font d'alimentaciķ per segona vegada en tres setmanes, ja va l'estaciķ d'Ontimet.També he arreplegat les dades del hellman... i flipeu... des d'ahir... 46,4 mm. :p: :p:Al TFA un poc menys, 44,0 mm.Ara fa fred! 12.5ē tinc... He ixit al carrer i estaba super agust, amb la caįadora treta del armari des de la primavera passada...
Salutacions cordials a tots. Es la primera vega qu'ascric en aquest foro i em pareix una idea exselet la de contrastar les dades del clima tal i com ho feu vosaltres. Be jo vos puc aportar poques novetats en numeros, perque no tic els mitjos per contrar la pluja pero si vos puc dir que estic aci a Albacete i des' ahir dijous, sobre les dos del mijdia es va posar al ploure i fins al moment continua la pluja, es una pluja fina i que ha tingut algunes hores de no caure pero continua ploguent. Adeu desd Albacete