Extra topics > Medi Ambient / Medio Ambiente

Sismes a les comarques valencianes

<< < (3/48) > >>

Adrià_Ontinyent:
¿Per cert, recordeu el terratrémol de fa 2 anys?
Va ser de 3º, amb epicentre a Ontinyent, però el fet de ser superficial va fer que es moguera tot molt, jo personalment em vaig asustar moltíssim, perque estava assegut a una cadira i alçava les potes de davant, i del tremolor quasi caic.

Timonet gelat:
Clar que el recordem... jo estava a alcoi... però es va notar molt... El epicentre pense que no va ser Ontinyent.. no va estar prop o dins de la mar?

Adrià_Ontinyent:

--- Cita de: Timonet gelat en 14 de Ago de 07, 01:16:50 am ---Clar que el recordem... jo estava a alcoi... però es va notar molt... El epicentre pense que no va ser Ontinyent.. no va estar prop o dins de la mar?

--- End quote ---

No, van dir a Ontinyent, en concret en un periòdic eixía el mapa i l'epicente estava més o menys, si no recorde mal, entre l'autovía i el polígon industrial.

Timonet gelat:
Tenies raó...

Un pequeño terremoto, de magnitud 3 en la escala de Richter, sorprendió y alarmó este miércoles por la tarde a la localidad de Ontinyent. El epicentro fue en el noreste del municipio, según el Centro Nacional Sismográfico. Los vecinos salieron alarmados de sus casas ante el extraño movimiento de la tierra, aunque no se registraron daños materiales y personales. El seismo también afectó a Alcoi y Albaida.

http://www.panorama-actual.es/noticias/not160269.htm

H2O:
Hui han dit a la prensa de Alcoi que la UA instalara un sismograf de banda ancha a la Font Rotja, ja podien posar tambe una estacio eh ;D ;D ;D :perse:

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

[*] Pàgina Anterior

Go to full version