Autor Tema: Agost de 2007...  (Llegit 77703 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.091
    • Ontimet
Re: Agost de 2007...
« Respondre #600 el: 20 de Ago de 07, 14:12:55 pm »
Que malament escriuen alguns...... ::) :-\

Tots cometem faltes ortogràfiques i/o gramaticals... pacència.

Bé, ambient com a Otos, oratge estable, alguns nuvolets que entren des de la mar i temperatura fresca per a les hores que son. Mínimes idèntiques a Germanies i al Llombo... amb 20,5ºC.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)
Consulta les dades d'Ontinyent - Germanies des de ontimet.es

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #601 el: 20 de Ago de 07, 14:42:52 pm »
Nuvols desenvolupant-se i movent-se de nordoest a sudest. Semblen muntanyes inmenses de cotó en pèl.

Em sembla que de tots els que som ací, soc l'únic que mai ha estudiat l'idioma en escola. En aquella epoca no s'estilava....   Pregue que si faig alguna falta m'ho digueu. En els accents, per eixemple, hi han moltes coses que no tinc gens clares i tendeixc a posar els tildes com en castellà.

Desconnectat sergisellop

• Administrador
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.395
    • dissenyss.com
« Respondre #602 el: 20 de Ago de 07, 15:01:42 pm »
Al final ha arribat a eixir un sol mitjanament radiant i ha pujat la temperatura fins 24,3º. Ara torna a ennuvolar-se: 23,1º - 64% HR

Consell per a qui utilitze el Firefox (per a IE ni idea), corrector ortogràfic:
ftp://ftp.softcatala.org/pub/softcatala/mozilla-extensions/myspell/diccionari-ca.xpi

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.460
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #603 el: 20 de Ago de 07, 15:10:43 pm »
Nuvols desenvolupant-se i movent-se de nordoest a sudest. Semblen muntanyes inmenses de cotó en pèl.

Em sembla que de tots els que som ací, soc l'únic que mai ha estudiat l'idioma en escola. En aquella epoca no s'estilava....   Pregue que si faig alguna falta m'ho digueu. En els accents, per eixemple, hi han moltes coses que no tinc gens clares i tendeixc a posar els tildes com en castellà.

Ei que tampoc vullc pareixer jo el corrector del valencià, jo soc el primer que faig faltes, però intente escriure el millor que se, i no escriure conforme sona, o conforme ho parlem, una cosa és xarrar i l´altra escriure.

27,2º, sol i un 51% d´HR.

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.844
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #604 el: 20 de Ago de 07, 15:18:50 pm »

Ei que tampoc vullc pareixer jo el corrector del valencià, jo soc el primer que faig faltes, però intente escriure el millor que se, i no escriure conforme sona, o conforme ho parlem, una cosa és xarrar i l´altra escriure.

Senyor "moderaor":  ;D  Propose un tema al "balcó del Benicadell": "Millorem la nostra expressió"  ;D

En sèrio, en general tots cometem faltes ortogràfiques i gramaticals, i hem de trobar un equilibri entre ser pacients amb les "espardenyaes" dels altres, cridar l'atenció qual calga i procurar, sobretot, no utilitzar "castellanismes", un dels pitjors mals de la nostra llengua.

Per a on anàvem...

Nuvolades cap a ponent, no pareix que vagen a deixar res... 26,5ºC i 50% d'humitat relativa; segueix bufant gregal.

Desconnectat Adrià_Ontinyent

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.147
« Respondre #605 el: 20 de Ago de 07, 15:39:30 pm »

En Otos despres del nuvols d´este mati ha acabat eixint el sol, però es manté un ambient molt agradable, amb humitat relativa prou baixa i vent del NE molt fresc. Ara mateix  tinc 25,3º i un 54% d´HR.

Tots s'equivoquem escribint alguna vegada, jo també, i tú també:
Núvols porta accent, matí també, i després també.
Jo tampoc no vull parèixer el corrector.  :D

Fa una estona bastants nuvolades, segurament degut a una entrada d'aire fred, pero cada vegada hi ha menys, s'està molt bé:
26.6ºC

Mínima de 20.8ºC
Ontinyent, València.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #606 el: 20 de Ago de 07, 15:43:36 pm »

En Otos despres del nuvols d´este mati ha acabat eixint el sol, però es manté un ambient molt agradable, amb humitat relativa prou baixa i vent del NE molt fresc. Ara mateix  tinc 25,3º i un 54% d´HR.

Tots s'equivoquem escribint alguna vegada, jo també, i tú també:
Núvols porta accent, matí també, i després també.
Jo tampoc no vull parèixer el corrector.  :D

Fa una estona bastants nuvolades, segurament degut a una entrada d'aire fred, pero cada vegada hi ha menys, s'està molt bé:
26.6ºC

Mínima de 20.8ºC

Jo ja ho he dit , que soc el primer que fa faltes d´ortografia, però intente no escriure les coses tal  com sonen o com les parlem.

"Pos s´acaba de girar llebeig",........... doncs s´acab de girar llebeig, sol passar per ací en situacions de nord com l´actual, 28,2º i un 49% d´HR.

Desconnectat Almansa

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.150
  • Almansa (E. Albacete) - 700 m snm - 385 mm/any
    • El Tiempo en Almansa
« Respondre #607 el: 20 de Ago de 07, 16:27:40 pm »
Jo com Vaqueret mai  he estudiat l'idioma valencià en escola , i damunt açi no es parla . Aixina que dec de tindre faltes a montó .  :oops:   . Però bo, intentarè aprendre-ho poc a poc .  ;)

Bueno , en quan a lo climatològic en Almansa tenim tot el día en núvols i clars (ara mes clars) i la temperatura és de 29ºC amb vent de ponent en estos moments .

Si el Mugrón se encapota , o llueve mucho o no cae gota

Datos actuales en Almansa (E.Albacete)
- Estación MeteoAlmansa TV
- Estación AlmansaMeteo
- Estación DGT Almansa

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
« Respondre #608 el: 20 de Ago de 07, 17:41:13 pm »

No m´has entès!  lo que vull dir és que per a mi està molt bé aquest forus per que m'obliga a escriure en català, cosa a la que no estic gens acostumat, i si de pas aneu corregin-me, millor que millor......

Consell per a qui utilitze el Firefox (per a IE ni idea), corrector ortogràfic:
ftp://ftp.softcatala.org/pub/softcatala/mozilla-extensions/myspell/diccionari-ca.xpi

Eixe  no em va, pero aquest sí

Jo com Vaqueret mai  he estudiat l'idioma valencià en escola , i damunt açi no es parla . Aixina que dec de tindre faltes a montó .  :oops:   . Però bo, intentarè aprendre-ho poc a poc .  ;)
Es que estas fet una màquina....... ;)

I parlant de lo que ens interessa, els bonics núvols de cotó-en-pèl que hi havien no van a mes.  la temperatura s'ha mantes fresqueta, amb una màxima de 23,8º i l'humitat alta (70-80%)
A vorer que ens duu aquesta setmana.

PD: I quins catalansites - com diu el konvection - estem fets.
« Darrera modificació: 20 de Ago de 07, 17:45:51 pm per Vaqueret »

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.091
    • Ontimet
« Respondre #609 el: 20 de Ago de 07, 18:08:41 pm »
No desviem el tòpic..   >:(
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)
Consulta les dades d'Ontinyent - Germanies des de ontimet.es

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
« Respondre #610 el: 20 de Ago de 07, 18:23:38 pm »
Timonet està rabiós: Quan ens ve damunt una DANA en condicions, va i ho fa en festes d'Ontinyent.

S'han desfet completament tots els cumuls que hi havien i, ara, està creuant-me una banda de núvols alts. 

Temperatura baixant als 21º

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
« Respondre #611 el: 20 de Ago de 07, 18:37:21 pm »

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.844
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #612 el: 20 de Ago de 07, 18:47:13 pm »
També a Ontinyent hi ha bancs de núvols mitjans i alts que ara tapen el sol...

Màxima de 28,3ºC.

27,3ºC
50%
1008,2 hPa
NE 2 km/h

O/T: Me'n vaig uns dies cap al nord de la Península, allunyant-me de la voràgine festera que se'ns ve al damunt...  :avant:

Espere que els models no reculen i tinguem un cap de setmana mogudet (sense comptar les festes  ;D).

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #613 el: 20 de Ago de 07, 19:02:44 pm »

Espere que els models no reculen i tinguem un cap de setmana mogudet (sense comptar les festes  ;D).

Com es nota que no estrà en festes eh!!!!!, quant he parlat hui amb el Primer trò dels saudites i li he dit que la cosa pinta malament pel divendres , un poc mes i li agarra algo ;D.

Be, en Otos finalment 28,3º de màxima, ara nuvols alts i el vent que durant la vesprada ha anat bufant tant de grgal com del sud, ara mateix ho fa des del sud amb ratxes prou fortetes.

Desconnectat meteoloco

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.912
  • Zen
« Respondre #614 el: 20 de Ago de 07, 19:25:56 pm »
Vaja una vesprada més fresqueta que s'ha girat. A partir de les 6 de la vesprada ha començat a baixar la temperatura i en estos moment tenim 23.3ºC amb un 70% HR i llevantet del bo.

Màxima de 26.80ºC. En el que portem de mes d'agost, a Novelda tan sols hem superat 10 dies els 30ºC.

Estació meteorològica de Novelda-Cucuch. 300 msnm

No parles si allò que vas a dir, no és més bonic que el silenci. (proverb xinés)