Autor Tema: Meteogrames i Models, Any 2008...  (Llegit 110370 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.397
  • Desembre 2009- Font de Mariola
Re: Meteogrames i Models, Any 2008...
« Respondre #690 el: 28 de Des de 08, 14:11:03 pm »
Fins l┤any proxim no pense vore mes meteogrames ni models ni siquiera el temps de TV3, ja he tingut prou este mes.

No hay nada nuevo bajo el sol, pero cußntas cosas viejas hay que no conocemos.

Pas del Benissaidˇ,550m,Alcoi, Alacant.

Desconnectat L┤herberet, MANU

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 746
« Respondre #691 el: 29 de Des de 08, 13:40:38 pm »
Je,je. Ašo dels models es de bojos, per˛ a tope. este matÝ estic mes lliure i he vist els 22 ensembles del gfs, la eixida oficial, la de control i les altres 20. la veritat es que per 13 o 14 de les eixides pinta molt be per vorer nevar per l┤interior del llevant algun dia dels que van del 6 al 10 de gener, un dia o altre marquen molta pluja en molt de fred eixes 14 eixides, porcentaje pues al 60 % de propabilitat de que es done a hores d┤ara. o siga potser faja algo interessant, potser no. Pero mireu la eixida de control o la situaciˇ 1, son boniques. Ja vorem, estic a punt de eixir cap a granada, del 31 al 4, em banyarŔ. ;D ;D 8)

Beneixama, 600m, Alacant.

Desconnectat Vaqueret

• Equip tŔcnic AVAMET
  • MÓnega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc mÚs rÓpid.
« Respondre #692 el: 29 de Des de 08, 15:52:15 pm »
Je,je. Ašo dels models es de bojos, per˛ a tope. este matÝ estic mes lliure i he vist els 22 ensembles del gfs, la eixida oficial, la de control i les altres 20. la veritat es que per 13 o 14 de les eixides pinta molt be per vorer nevar per l┤interior del llevant algun dia dels que van del 6 al 10 de gener, un dia o altre marquen molta pluja en molt de fred eixes 14 eixides, porcentaje pues al 60 % de propabilitat de que es done a hores d┤ara. o siga potser faja algo interessant, potser no. Pero mireu la eixida de control o la situaciˇ 1, son boniques. Ja vorem, estic a punt de eixir cap a granada, del 31 al 4, em banyarŔ. ;D ;D 8)

Deixat de pegar-li tant al DYC (Demoniac Yankee Model) i pega-li al cardhu que estÓ mes bo....
Als grecs i etruscs els esperen reis amb barbes blanques.