Autor Tema: Meteogrames i Models, Any 2007...  (Llegit 154627 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Meteogrames i Models, any 2007...
« Respondre #675 el: 09 de De Nov. de 07, 22:00:52 p. m. »
Mmmm...

A mitjans de Novembre... una iso 0/-1/-2 i 24 mm. a Ontinyent ofereix el meteograma...

Jo em mosquejaria... ;D
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Adrià_Ontinyent

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.147
« Respondre #676 el: 09 de De Nov. de 07, 22:06:53 p. m. »
Per cert. Aquest estiu vaig trobar una pàgina on hi havía el mapa d'Europa i la cota de neu assenyalada amb línies com si fóra el mapa de la pressió atmosfèrica, pero ara no la trobe. ¿Algú sap de quina pàgina es tracta?
Ontinyent, València.

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #677 el: 09 de De Nov. de 07, 22:16:44 p. m. »
Per cert. Aquest estiu vaig trobar una pàgina on hi havía el mapa d'Europa i la cota de neu assenyalada amb línies com si fóra el mapa de la pressió atmosfèrica, pero ara no la trobe. ¿Algú sap de quina pàgina es tracta?

Mira aquesta web de models. Selecciona la de la captura que t'adjunte. Colorets en rosa, neu. Colorets en blau, pluja. La de les linies de cotes que dius no recorde la direcció.

[adjunt esborrat per l'administrador]

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
« Respondre #678 el: 09 de De Nov. de 07, 23:44:03 p. m. »
Moltes gracies.  :D
Em paréix a mi, ¿O podem veure neu a les muntanyes amb certa quantitat els díes 16 i 17?
Qué ganes que passe la setmana que ve!!
Ontinyent, València.

Desconnectat Sergifred

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.364
  • Gota freda
« Respondre #679 el: 10 de De Nov. de 07, 12:03:56 p. m. »
Tornen a millorar els models per a la nostra zona per a la setmana que bé, ahir per la nit pareixia que tot el fred l´enviaven cap a Italia, pero en esta eixida ens tornen a possar fred.

;D ;D
Xàtiva, València.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #680 el: 10 de De Nov. de 07, 12:31:32 p. m. »

Són tendènmcies dels models, encara queda molt per saber finalment si l´entrada freda ens atacrà de ple o només de refiló, i si serà seca o mes humida, en principi sembla que ens arribarà amb prou humitat des del mediterrani, aixina que no seria res d´estranay que en 3 o 4 dies estaguerem parlant de la proximitat d´un nou episodi de pluges en les nostres comarques :D, almenys, i afortunadament, el ponent i els abregos no se veuen per enlloc. ;D

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat NEVÀ GROSSA

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.415
  • Magic Line----Top of mountain
    • Ibimet
« Respondre #681 el: 10 de De Nov. de 07, 12:48:18 p. m. »
Totalment d´acord amb tú Carboner. Si bé destacaria que amb l´actual eixida del GFS, s´aprecia com léntrada freda a
partir de la matinada del divendres en l´interval que va desde les 00h. del divendres fins les 00h. del disabte, donaria
una cota de neu inicialment cap als 800-900msnm. Però, baixant fins i tot al 600msnm cap a les 10h. del matí del
divendres... :-X   De moment no me crec RES DE RES.

El que si es clar, es el canvi de nou cap a una tendéncia atmosférica favorable per a les nostres terres. Després d´un
Octubre apoteòsic, hem començat un Novembre sense humitat fins la primera quintzena; Esperem que tot canvie a finals
de la propera setmana. ;)
Ibi (Alacant) a 780msnm. Si la reina tastara el giraboix, de Madrid vendria a llepar el boix.

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
« Respondre #682 el: 10 de De Nov. de 07, 20:23:35 p. m. »
Heu vista la previsió del Divendres 16 de Novembre a Meteoblue??
9 del matí

Ontinyent:   2ºC estant núvol.  :o
Xàtiva 2ºC Núvol
Alcoi 0ºC núvol
Xàbia 11ºC plovent
Alzira 3ºC Núvol

Si plou segur que a les serres ens neva.

Vaig a intentar no fer-me massa ilusions.
Ontinyent, València.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #683 el: 10 de De Nov. de 07, 21:45:54 p. m. »

Les  ultimes eixides són prou mes desfavorables per a la nostra zona, ara l´entrada seria  molt mes seca, per tant  mes fred, però sense probabilitats de precipitació, de totes maneres açò encara no està ni molt menys decidit.

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.851
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #684 el: 11 de De Nov. de 07, 12:01:19 p. m. »
Segons l'INM, cota de neu provincial per al divendres de 600 m a València i 700 m a Alacant  :ein:

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #685 el: 11 de De Nov. de 07, 12:37:51 p. m. »

Home, estarien molt bé eixes cotes,  teninet en conter que ens trobem a mitjan novembre, però jo no em fie massa, ho veig tot molt indefinit encara.

Desconnectat L´herberet, MANU

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 746
« Respondre #686 el: 11 de De Nov. de 07, 18:34:19 p. m. »
 ;D ;D ;Dheu vist la previsió de l´oratge de canal 9, JORDI PAYÁ, si que sa tirat a la piscina. no va i el tio posa que entre dijous-divendres pot nevar entre 400-500 metres a l´interior d´alacant. A tant llarc plaç i en la tale podía ser un poc caute. Els models no estan gens clars, pareix que fara mes fred però si mireu el ens pareix que com a molt arrivaría la 0 per aci a 1500 metres ( ahhh i han posat eixe mapa previst per a dijous i la -5 entrava en mitja espanya).en quant a precipitació poca coseta.Està be per ser novembre pero res comparat en aquells dies de mitjan novembre de 2001( tronada de neu).Bona nit i ja vorem que passa. ???

Beneixama, 600m, Alacant.

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #687 el: 11 de De Nov. de 07, 19:07:42 p. m. »
Ei, jo crec que s'ha passat d'optimista... ;D

Desconnectat tio_pep

• Pluja
  • *
  • Missatges: 632
  • Cocentaina (El Comtat) IM98sr
    • CocentainaMeteo
« Respondre #688 el: 12 de De Nov. de 07, 11:04:52 a. m. »
Ahir si que pintaba una bona entradeta gelà. Hui s'ha tornat a suavitzar. La pluja ballant ara si, ara no  ???

Les sorpreses encara están per decidir. De moment contem amb una baixada de temperatures simplement. Pense que demà a la vesprada ja tindriem la cosa mes clara.

Al periodic ja van deixant caure la situació:

Meteorología anuncia una brusca bajada de temperaturas para el jueves

REDACCIÓN  El Instituto Nacional de Meteorología (INM) advirtió ayer de que a partir de este jueves la Comunidad Valenciana va a sufrir una brusca bajada de temperaturas. El motivo, una ola de frío que proviene del norte de Europa y que estos días están sufriendo en Alemania y en el centro del continente. El INM prevé que no haya precipitaciones, aunque el viento acentuará la sensación de frío e incluso podría producirse alguna nevada en municipios del interior con cotas de 500 metros aproximadamente.
Hasta entonces, los cielos de la Comunidad estarán despejados con posibilidad de nubes altas y temperaturas sin cambios. Será a partir del jueves cuando bajen las temperaturas de forma notable. En el resto del país el INM prevé para hoy viento fuerte a primeras horas en el noreste de Gerona y probabilidad de precipitaciones débiles en el litoral central de Cataluña y en la cara norte del Pirineo catalán.

Desconnectat tort

• Pluja
  • *
  • Missatges: 189
« Respondre #689 el: 12 de De Nov. de 07, 11:17:56 a. m. »
Jo el que veig ara per ara és que no tindrem gens ni mica de precipitació, com a molt alguna arruixadeta. Però jo amb el fred em conforme...
Bocairent, València.