Autor Tema: METEOGANXUT NOVATISSIM AMB DUBTES  (Llegit 1688 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat meteoganxut

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 7
METEOGANXUT NOVATISSIM AMB DUBTES
« el: 08 de Set de 08, 11:45:41 am »
Hola des del poble dels ganxuts. Soc un aficionat a la meteorologia novatissim i amb ganes de començar a donar "guerra" des d´aci. El cas es que estic mirant estacions meteorologiques per començar, bones boniques i si pot ser barates, pero sobre tot barates que no hi ha molt de pressupost per al tema. Estic casi decidit a ferme amb una Oregon WMR100 que he vist en una tenda online a un preu prou economic i voldria que m´aconsellareu vosaltres que teniu mes experiencia si es una bona o mala eleccio per començar.
Un altre dubte que tinc es la colocacio, vixc en un edifici de 4 plantes en el 4 pis i damunt tinc la terrassa comuna, alli podria instal.lar els sensors, pero com que es el edifici mes alt de la zona, no se si les medicions de vent seran fiables o no.
Espere els vostres consells.
Adeu
Benigànim, la Vall d'albaida. València.

Desconnectat NEVÀ GROSSA

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.411
  • Magic Line----Top of mountain
    • Ibimet
Re: METEOGANXUT NOVATISSIM AMB DUBTES
« Respondre #1 el: 08 de Set de 08, 12:32:08 pm »
Benvingut sigues meteoganxut, que per cert (i disculpa la meva ignoráncia) quin es el poble dels ganxuts??

En quant a l´estació que pretens comprarte, com bé hi comentes, em pareix una bona elecció per començar. I si no t´he entés mal l´ubicació del anemómetre, no tindrás cap de problema si pretens colocarlo a la part alta del teu edifici, i a més a més si este es el més alt de tot el voltant (captació de qualsevol direcció de vent sense cap obstacle al davant).

Salutacions.
Ibi (Alacant) a 780msnm. Si la reina tastara el giraboix, de Madrid vendria a llepar el boix.

Desconnectat meteoganxut

• Reixiu
  • *
« Respondre #2 el: 08 de Set de 08, 12:36:08 pm »
Ganxuts ens anomenen als Beniganins/nines, ciutadans de Benigànim.
Salutacions i gracies NEVÀ GROSSA

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #3 el: 08 de Set de 08, 13:30:36 pm »
Benvingut per ací, ganxut... Per cert, és famós per ací l'arròp i talladetes (amb merdeta per les voretes) que venia algú de per ahí amb un cotxe amb altaveu a tota hòstia (es que estava un poc sord l'home, descanse en pau, ara ve el seu fill)

I, parlant de tot un poc, hi ha per ahí una espècie de llei no escrita que diu que tot aficionat de la vall d'Albaida ha de tindre una Davis.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.091
    • Ontimet
« Respondre #4 el: 08 de Set de 08, 15:46:18 pm »
Benvingut, ganxut !!!

Mira que jo soc d'Ontinyent i tampoc coneixia d'ón venien els ganxuts. És una bona noticia que des de Benigànim vulgues compartir les teves dades amb una estació meteorològica. Realment la meva recomanació és que per a començar, una Oregon100 va molt bé (les noves WMR100 si, abans hi havien unes que la temperatura es disparava uns graus, ara ja no passa) sobretot si no vols gastar-te més diners ara. El que comenta Vaqueret sobre les Davis és que son unes estacions pràcticament professionals i molt més fiables pel que fa a temperatures (porten gàbia protectora), resol.lució del pluviòmetre o vent, però ja sen van als 400 o 500€ si les compres des de USA, com hem fet la majoria ací.

Bé, ja saps com està el panorama.

Saluts !!
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)
Consulta les dades d'Ontinyent - Germanies des de ontimet.es

Desconnectat meteoganxut

• Reixiu
  • *
« Respondre #5 el: 08 de Set de 08, 16:04:57 pm »
Be, vaja per davant que emb sap molt greu trencar la llei no escrita eixa, pero la economia no esta per a mes, jeje, encara que acepte donacions, algun patrocinador, o lo que siga per a no trencarla. Havia pensat en parlar amb algu de
l´ajuntament a vorer si la volien financiar, la davis clar, pero la gent que hi ha als ajuntaments nomes pensa en omplirse la butxaca i la dels seus. Aixi que per el moment emb conforme en una Oregon wmr100 i ja anire aprenent i estalviant per al gran dia que puga tindrer una Davis o un altra millor, que hi han.
Salut vos desitja el ganxut!!!!!!!

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.844
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #6 el: 08 de Set de 08, 16:51:36 pm »
Benvingut, meteoganxut!

Crec que si l'estació la situes ben ventilada en la terrassa comuna et donarà dades relativament fiables. De tota manera, això ho podràs comprovar comparant-les amb les de poblacions veïnes.

Per començar està be, això sí, espere que no et dóne problemes de connexió al PC com li ha passat a algun altre aficionat...

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.091
    • Ontimet
« Respondre #7 el: 08 de Set de 08, 16:58:44 pm »
Per començar està be, això sí, espere que no et dóne problemes de connexió al PC com li ha passat a algun altre aficionat...

Jo pense que era més un problema del PC que altra cosa...
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)
Consulta les dades d'Ontinyent - Germanies des de ontimet.es