0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Cita de: carboner en 06 de De Gen. de 09, 18:07:37 p. m. Lo del simbolet de la davis, en les temperatures actuals, no ho entenc.Es per a que la gent compre Davis, obviament....
Lo del simbolet de la davis, en les temperatures actuals, no ho entenc.
Quina birria de situació, no baixa la temperatura ni a tirs, de fet puja i baixa la humitat, em sembla que esta nit dormiré ben tranquilet. Ara 7,2º i un 66% d´HR.
Cita de: carboner en 06 de De Gen. de 09, 19:01:41 p. m. Quina birria de situació, no baixa la temperatura ni a tirs, de fet puja i baixa la humitat, em sembla que esta nit dormiré ben tranquilet. Ara 7,2º i un 66% d´HR.Ací pràcticament ha parat el vent, la humitat puja una miqueta (66%) i la temperatura pareix que comença a baixar: 6,5ºC. El ditxós simbolet s'ha esvaït Però la seua presència ja ha avisat d'alguna cosa en les pròximes 12 hores...
Jo diria que IP es la quantitat de pluja registrada, en este cas Inapreciable. Es lo que jo crec, si algu ho pot confirmar?
Buenas. que es una IP?...
Cita de: Damimet en 06 de De Gen. de 09, 19:38:24 p. m.Jo diria que IP es la quantitat de pluja registrada, en este cas Inapreciable. Es lo que jo crec, si algu ho pot confirmar?Correcte, en anglés "inapretiable precipitation"... Sí, precipitació que no arriba a una dècima de litre per metre quadrat...
Cita de: felet en 06 de De Gen. de 09, 19:40:09 p. m.Cita de: Damimet en 06 de De Gen. de 09, 19:38:24 p. m.Jo diria que IP es la quantitat de pluja registrada, en este cas Inapreciable. Es lo que jo crec, si algu ho pot confirmar?Correcte, en anglés "inapretiable precipitation"...També anomenat popularment com a "quatre gotes"
Cita de: Damimet en 06 de De Gen. de 09, 19:38:24 p. m.Jo diria que IP es la quantitat de pluja registrada, en este cas Inapreciable. Es lo que jo crec, si algu ho pot confirmar?Correcte, en anglés "inapretiable precipitation"...