0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.
En Otos 1,6º i resant per a que apareguen nuvols o es gire llebeget i no baixe massa la temperatura (pobres taronges) i com veig improbable que neve, espere que passe pronte este fred.
Cita de: carboner en 07 de De Gen. de 09, 21:28:41 p. m. En Otos 1,6º i resant per a que apareguen nuvols o es gire llebeget i no baixe massa la temperatura (pobres taronges) i com veig improbable que neve, espere que passe pronte este fred.Mira el hirlam.
Cita de: Sergifred en 07 de De Gen. de 09, 21:33:13 p. m.Cita de: carboner en 07 de De Gen. de 09, 21:28:41 p. m. En Otos 1,6º i resant per a que apareguen nuvols o es gire llebeget i no baixe massa la temperatura (pobres taronges) i com veig improbable que neve, espere que passe pronte este fred.Mira el hirlam. Ja l´he vist, no es eixe model sant de la meua devoció, 4 volves demà per la nit i au.
Ja estic a Ontinyent (he estat a VLC aquest matí amb el meu primer examen del quadrimestre) per a vore-la caure !!Una màxima de 6,9ºC a Germanies.A puntet de gelar dins de l'illa de calor,0.3ºC64 %1014.9 mbWSW a 4.8 km/h
-1.8ºCJa he posat a la terrassa alguns gots de plàstic plens d'aigua. Demà quan m'alce a les 6 veuré com estan.A les 7 de la vesprada, als termòmetres dels carrers de St. Josep marcàven 3-4ºC, al Salvador 2ºC i a St. Rafel 1-2ºC. Diferències de 3ºC entre algunes zones d'Ontinyent.
Lo que han dit en canal 9 es imposible que pase o com esta l'assumpte?