0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.
Cita de: alcoià en 08 de De Gen. de 09, 23:39:11 p. m.Bueno, la bola impresionant. Crec que no m'aniré al llit, definitivament.Benvingut al club.Mario, informa collons...
Bueno, la bola impresionant. Crec que no m'aniré al llit, definitivament.
Cita de: alcoià en 08 de De Gen. de 09, 23:34:56 p. m.Si s'agafara fort crec que si voriem la neu a alcoi i cocentaina... i darrere del menetjador, imagine, clar.La llàstima és que en estes situacions, el pas per el menejador fa pujar la cota de neu uns 250 metres.
Si s'agafara fort crec que si voriem la neu a alcoi i cocentaina... i darrere del menetjador, imagine, clar.
Cita de: Vaqueret en 08 de De Gen. de 09, 23:38:01 p. m.Cita de: alcoià en 08 de De Gen. de 09, 23:34:56 p. m.Si s'agafara fort crec que si voriem la neu a alcoi i cocentaina... i darrere del menetjador, imagine, clar.La llàstima és que en estes situacions, el pas per el menejador fa pujar la cota de neu uns 250 metres.Cert... efecte Foehn al meu entendre, no? La veritat es que en dies de llevantà he comprovat anant amb cotxe que a Alcoi hi havia la mateixa o menys temperatura que a Ibi, 200 o 250 metres a major altitut...
Comença a nevar amb ilusio, ieeee
Cita de: Damimet en 08 de De Gen. de 09, 23:45:58 p. m.Comença a nevar amb ilusio, ieeee Arj... Damimet, tu estàs a la zona nort, no?Per ací encara no neviluvia, però es veu una bona cortina que ve de l'est...
PD: Toni, crec que es queda un quart d'hora per a vore nevar....