Autor Tema: Les cabanyueles 2007 - Ontinyent  (Llegit 13802 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.851
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
Les cabanyueles 2007 - Ontinyent
« el: 12 de De Gen. de 07, 21:16:27 p. m. »
Em comuniquen confidencialment que demà dissabte es publicarà a un periòdic local l'informe corresponent a les cabanyueles 2007 per a Ontinyent...   :oops:

Així que podem respirar tranquils i deixar de mirar models, perquè tot està lligat i ben lligat...  ;D

:oops:

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Les cabanyueles 2007 - Ontinyent
« Respondre #1 el: 12 de De Gen. de 07, 21:42:00 p. m. »
 :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro: :cocorro::cocorro:
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.851
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #2 el: 13 de De Gen. de 07, 12:57:34 p. m. »
Bé, vaig a posar ací el que publica el Periòdic d'Ontinyent i si vos pareix bé podem aprofitar el fil per a fer el seguiment i comprovar la fiabilitat d'aquestes prediccions...  ;)

Se espera nieve para el inicio de febrero y un verano seco

En la primavera empezará un calor que no nos dejará hasta noviembre

En la segunda quincena de abril podría haber heladas tardías

Ojo con los meses de junio y julio, sin lluvias previstas

De acuerdo con las predicciones realizadas por Pablo Guerra siguiendo el método de las cabañuelas para este recién estrenado 2007, tendremos un año seco a pesar de ser el último del ciclo que debería se abundante en precipitaciones.

Enero: La lluvia aparecerá, en forma de tormenta, entre los días 11 y 18, y en los últimos días de mes.

Febrero: Serán protagonistas los vientos del E y NE, garantizando el frío, la humedad, cielo encapotado y nieve los días 2 y 3.

Marzo: Abundancia de días claros y soleados,  con chubascos tormentosos con la luna nueva.

Abril: Lluvias y viento de levante durante la primera quincena. La segunda dominará el tiempo seco, con heladas tardías.

Mayo: Tiempo seco de carácter anticiclónico y temperaturas altas. Alguna tormenta aislada con la luna llena.

Junio y Julio: meses secos y soleados.

Agosto: Temperaturas altas (viento del SO), con alguna tormenta en las fases menguante, nueva y creciente.

Septiembre: primera quincena seca y calurosa. Tormentas y lluvias entre el 14 y el 22. Calor con el veranillo de S. Miguel.

Octubre: Temperaturas altas.

Noviembre: Sólo a partir del 18 bajarán los termómetros y llegarán las lluvias.

Diciembre: mes muy revuelto, con lluvias y frío, aunque despediremos el año con "bon oratge".

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #3 el: 13 de De Gen. de 07, 16:12:35 p. m. »
Enero: La lluvia aparecerá, en forma de tormenta, entre los días 11 y 18, y en los últimos días de mes.

Febrero: Serán protagonistas los vientos del E y NE, garantizando el frío, la humedad, cielo encapotado y nieve los días 2 y 3.

Septiembre: primera quincena seca y calurosa. Tormentas y lluvias entre el 14 y el 22. Calor con el veranillo de S. Miguel.

Noviembre: Sólo a partir del 18 bajarán los termómetros y llegarán las lluvias.

Diciembre: mes muy revuelto, con lluvias y frío, aunque despediremos el año con "bon oratge".

Al loro amb la puntualització dels dies...  ;D ;D

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.114
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #4 el: 13 de De Gen. de 07, 16:18:03 p. m. »
Pobres americanets i demes "guiris", que les toca comprar-se super-ordenadors que valen una pasta per no saber cabanyueles.  :'(

Desconnectat tort

• Pluja
  • *
  • Missatges: 189
« Respondre #5 el: 13 de De Gen. de 07, 16:33:33 p. m. »
 Com se'n passen? S'atreveixen a dir quin dia fara cada cosa?? Açò és molt fort. Només per començar, amb aquelles tronades que anuncia des del dia 11, no sé on estan, ni on estaran... però bé, cadacú a la seva.

Per cert, això del dia 2 i 3 de febre neu!!! No anem fotenent, que són les festes de Bocairent!!!
Bocairent, València.

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #6 el: 13 de De Gen. de 07, 19:30:52 p. m. »
Jeje, Benvingut al fòrum, tort.

;D

Desconnectat tort

• Pluja
  • *
« Respondre #7 el: 13 de De Gen. de 07, 20:44:09 p. m. »
Gràcies timonet! Bonica foto del meu poble.
Bocairent, València.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #8 el: 13 de De Gen. de 07, 21:35:16 p. m. »
Gràcies timonet! Bonica foto del meu poble.
  T´apuntes enguany tort, ens quedem molt propet del teu poble ;D, ah per cert! benvingut al foro. ;)

En quant a lo de les cabanyeles del home este d´Ontinyent, normalment sempre passa el contrari del que ell pronostica,...................... encara estic esperant les abundants pluges del passat mes d´octubre ???, el pitjor de tot és que hi ha molta gent que s´ho creu. :ein:
« Darrera modificació: 01 de De Maig de 07, 19:43:09 p. m. per Timonet gelat »

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat tort

• Pluja
  • *
« Respondre #9 el: 14 de De Gen. de 07, 11:12:04 a. m. »
Hola, bon dia, gràcies per la invitació, ja veurem que faig. Supose que s'equivocarà, si ja és dificil predir el que fara demà, no vull ni dir-te el que fara d'aci 12 mesos o 20 dies.. :P.
Bocairent, València.

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #10 el: 02 de De Febr. de 07, 11:12:38 a. m. »
Bé, ara que ja aacabat el mes de Gener, ja podem extraure alguns del errors i acerts... Per altra banda m'agradaria que aquest tema es tracatara amb rigurositat i comparació amb la realitat, i deixar de banda les creències de cadascú...

De manera que 50% Acerts i 50% Errors...

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
« Respondre #11 el: 02 de De Febr. de 07, 11:41:50 a. m. »
Bé, ara que ja aacabat el mes de Gener, ja podem extraure alguns del errors i acerts... Per altra banda m'agradaria que aquest tema es tracatara amb rigurositat i comparació amb la realitat, i deixar de banda les creències de cadascú...

De manera que 50% Acerts i 50% Errors...

Tormentes: de 31 dies ha encertat 31-7=24  ->  77%

Aunque lo que diu realment es que la pluja apareixería sols en forma de tormenta amb lo qual el percentage baixa notablement.
« Darrera modificació: 02 de De Febr. de 07, 11:43:56 a. m. per Vaqueret »

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #12 el: 02 de De Febr. de 07, 12:09:35 p. m. »
Et refereixes a Castalla, no? Nosé quina validessa geogràfica abarquen aquests estudis de predicció...

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
« Respondre #13 el: 02 de De Febr. de 07, 15:31:21 p. m. »
Et refereixes a Castalla, no? Nosé quina validessa geogràfica abarquen aquests estudis de predicció...

Home, la validesa que tenen està clara: Per a poder fer la xarraeta jugant a la "brisca".

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #14 el: 04 de De Febr. de 07, 02:01:03 a. m. »
Continuem... es preveia neu per als dies 2 i 3 de Febrer... de manera que contem altre error. Pel que fa al començament del mes, de moment si que és cert que està siguent humit i fresquet, encara que no validarem açó fins que no acabe el mes...

Errors 75%
Acerts 25%

« Darrera modificació: 04 de De Febr. de 07, 13:15:09 p. m. per Timonet gelat »