Autor Tema: Juliol de 2009...  (Llegit 40527 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.114
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
Re: Juliol de 2009...
« Respondre #195 el: 22 de De Jul. de 09, 18:24:24 p. m. »
En el visible del meteosat s'observa fum que s'origina en la zona entre la Vall i la Safor, supose que per Vilanova de Castelló o per ahí. Sabeu algo del tema?

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #196 el: 22 de De Jul. de 09, 18:35:54 p. m. »
En el visible del meteosat s'observa fum que s'origina en la zona entre la Vall i la Safor, supose que per Vilanova de Castelló o per ahí. Sabeu algo del tema?

Si que es veu, tens tota la raó, per que deixa un fil de fum que s'en va cap al NE.  :'( :'(
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.398
  • Desembre 2009- Font de Mariola
« Respondre #197 el: 22 de De Jul. de 09, 18:52:44 p. m. »
Es sent molta sirena al carrer pero no tinc ni idea de que pasa al exterio, vaig a la teula a vore.

No hay nada nuevo bajo el sol, pero cuántas cosas viejas hay que no conocemos.

Pas del Benissaidó,550m,Alcoi, Alacant.

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
« Respondre #199 el: 22 de De Jul. de 09, 19:43:00 p. m. »
39.2 la maxima i comte que ha pujat 3 decimes en estos moments i es situem en 37.6 i la humitat al 17 % torne a sentir sirenes.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #200 el: 22 de De Jul. de 09, 20:12:31 p. m. »

Impresionant el dia de hui, espectacular la pujada del termometre i la caiguda de la humitat amb l´arrivada de la ponentà  este migdia. fins a 41,3º he arrivat ací.

I no deixa de ser espectacular l´efecte contrari que s´esta produint ara mateixa, en poc mes de 10 minuts he passat dels 40º, als 31º que tinc ara, amb una notable pujada de la humitat relativa també,... beneit gregalet.

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat Adrià_Ontinyent

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.147
« Respondre #201 el: 22 de De Jul. de 09, 20:19:34 p. m. »
Doncs ací seguim amb uns insuportables 40,1ºC  :-\

De totes maneres no sé si és pitjor açò o que entre el gregal i la humitat es dispare.
Ontinyent, València.

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #202 el: 22 de De Jul. de 09, 21:39:01 p. m. »
Bona nit,

Fa poc més de 30 minuts que el llevant ha tornat a bufar.

30.1ºC
54 %
1006.9 mb
ENE a 4.8 km/h
0 W/m2

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #203 el: 22 de De Jul. de 09, 21:54:34 p. m. »
Joan Carles a C9 ha comentat que han arribat a 43ºC a Carrícola, 42ºC a Ontinyent - Aemet i els 41ºC d'Otos, entre altres.

::)

Desconnectat H2O

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.437
  • ALCOY
    • Acif Alcoi
« Respondre #204 el: 22 de De Jul. de 09, 22:05:29 p. m. »
hola ya desde madrid ,con la penosa noticia de ver multitud de incendios desde el avion tras el paso del frente menuda bienvenida :'(

Desconnectat Adrià_Ontinyent

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.147
« Respondre #205 el: 22 de De Jul. de 09, 22:22:35 p. m. »
Joan Carles a C9 ha comentat que han arribat a 43ºC a Carrícola, 42ºC a Ontinyent - Aemet i els 41ºC d'Otos, entre altres.

Jo sí que m'ho crec. Es tracta d'estacions que crec que es troben a 1,5m sobre terra i no dalt dels edificis, amb la qual cosa les temperatures són més altes. Els 42ºC supose que seran del Convent, que crec que és l'Estació "Oficial" d'Ontinyent.

La basca ara mateixa és impressionant, amb més de 30ºC.
Ontinyent, València.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #206 el: 22 de De Jul. de 09, 23:21:04 p. m. »

L´estació de Carricola, molts l´hem vista, es troba molt a reces del ponent i amb prou poca ventilació, d´ahi eixos 43º, aci 41,3º.

Estava mirant les gràfiques del dia i deu d´haver sigut espectacular la glopada d´aire calent que segons em contens aci ha vingut  amb ratxes fortes de llebeig, despres ha hagut una nova entrada de la brisa i  cap a les 7:30 una nova glopada de llebeig ha tornat ha disparar el termòmetre per damunt dels 40º.

Ara la calentor es  exagerada i no baixa ja dels 26,5º, nit d´imsomni i amb l´espera de que torne a entrar el ponent en qualssevol moment.

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.851
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #207 el: 22 de De Jul. de 09, 23:32:10 p. m. »

Jo sí que m'ho crec. Es tracta d'estacions que crec que es troben a 1,5m sobre terra i no dalt dels edificis, amb la qual cosa les temperatures són més altes. Els 42ºC supose que seran del Convent, que crec que és l'Estació "Oficial" d'Ontinyent.

Li he enviat un correu a Joan Carles comentant-li que la màxima s'ha apropat als 42ºC, però estic segur que en l'estació oficial haurà sigut de 43 ó 44ºC, ja que segons les dades que envia al "Periòdic d'Ontinyent" este mes de juliol ja es van assolir  41º els dies 4 i 5 i  40º el dia 1. Tinc comprovat que sempre sol marcar entre 2 i 3ºC més que les dues estacions de meteoclimatic i que els dos sensors que tinc en gàbies Davis en parts oposades del terme, que s'en van dècimes respecte a Germanies i el Llombo.

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
« Respondre #208 el: 22 de De Jul. de 09, 23:42:45 p. m. »
Encara superem el 31 Cº a estes hores, quina nit mos espera vinga anim i bona nit a tots.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #209 el: 22 de De Jul. de 09, 23:53:26 p. m. »

Li he enviat un correu a Joan Carles comentant-li que la màxima s'ha apropat als 42ºC, però estic segur que en l'estació oficial haurà sigut de 43 ó 44ºC, ja que segons les dades que envia al "Periòdic d'Ontinyent" este mes de juliol ja es van assolir  41º els dies 4 i 5 i  40º el dia 1. Tinc comprovat que sempre sol marcar entre 2 i 3ºC més que les dues estacions de meteoclimatic i que els dos sensors que tinc en gàbies Davis en parts oposades del terme, que s'en van dècimes respecte a Germanies i el Llombo.

Si , habitualment eixa estació es caracteritza per donar en estiu unes màximes uns quants graus per damunt de la temperatura real, en fi, ja ho podrien arreglar.

Be, vaig a gitar-me amb 25,8º, molta humitat i de moment ambient calmat.

Demà vorem que passa, jo crec que serà el torn de La Costara, La Ribera,...., però aci tampoc es quedara curta la cosa.