0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
res, com m´esperava, al final res de res, i això que teniu per ahi dalt, si no arriva millor, que l´unic que fa es embrutar els cotxes.
Cita de: carboner en 11 de D'ag. de 09, 23:53:46 p. m. res, com m´esperava, al final res de res, i això que teniu per ahi dalt, si no arriva millor, que l´unic que fa es embrutar els cotxes.Aiiissss!!! Fa mesos que no veiem pluja per Alacant . Així que si ha de caure bruta que caiga tota la que vulga! Em té igual. Continua l'espectacle de llamps pel xaloc i pel llebeig
Interessant eixa festa però un poc cara 28 euros, ¿no?
Impressionants eixos 31,3ºC a Germanies a les 12 de la nit! A casa en tinc 21,4ºC...
Cita de: felet en 14 de D'ag. de 09, 23:59:22 p. m.Impressionants eixos 31,3ºC a Germanies a les 12 de la nit! A casa en tinc 21,4ºC... Si, no he avisat... però es que estic de canvis a la instal·lació dels elements (màstil eòlic) i tinc l'estació en mode "Receiving from..." per a que no emmagatzeme dades, però el que no sabia és que considerava les condicions passades com a actuals, com ha passat a meteoclimatic. Demà de matí ja quedarà solventat.