0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Eeeehhh alcoianets, se vos ha despenjat ja alguna dècima del termòmetre o que Vinga va, que açò ja comença arutllar
Si pilles el cotxe, en tant sols t´arrimes a la Sarga et donarás conte del que está fent....
Cita de: Almansa en 13 de De Des. de 09, 22:44:24 p. m.8,5 mm i 2,8ºC per Almansa. Cota actual de neu per aci : 900 m Jo crec que aneu a ser el primeres en veure floquets de neu, perquè a 700 i a eixa temperatura tens totes les paperetes en aquest fòrum. Jo deuria d´estar ara al teu poble per a tornar-men al meu allà a les 2 de la matinada... Quina nit mes llarga ens espera...
8,5 mm i 2,8ºC per Almansa. Cota actual de neu per aci : 900 m
informen desde banyeres que esta nevant ja¡¡¡¡¡¡¡¡confirmat per un amic de banyeres elll viu a la part alta 810mts i m´ha dit bque a la rotonda cap a biar 750mts era aiguaneu
Cita de: NEVÀ GROSSA en 13 de De Des. de 09, 22:47:56 p. m.Si pilles el cotxe, en tant sols t´arrimes a la Sarga et donarás conte del que está fent....A quina altitut calcules que està la cota.Es interessant saber-ho ja que les models de mesoescala donen una baixada generalitzada de temperatura a la Foia d'uns 6º entre la 1 i les 3 del matí.
Comencen apostat per qui serà al primer del forum que li caiga neu o aigua-neu ? . Jo dic que serà Nevà o Almansa. Desprès podria ser jo o Biarut.2,8 Cº i baixant...