Autor Tema: Gener de 2010  (Llegit 55468 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Joen

• Pluja
  • *
  • Missatges: 765
    • Meteosolana - El tiempo en Ontinyent
Re: Gener de 2010
« Respondre #450 el: 26 de Gen de 10, 17:15:52 pm »
Buenas.

Finalment 79,9 mm he mesurat a l'Hellmann. A veure si amb el poquet de precipitació de demà puc sumar 20 mm més i arribar als 100 mm en l'episodi  ::).

D'altra banda, el riu Clariano baixava un poc crescut.

Desconnectat L´herberet, MANU

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 746
« Respondre #451 el: 26 de Gen de 10, 17:16:22 pm »
Algú ha vist l'orage del Egg Channel??

Han posat ous fregits per a demà? es que m'agradaria vore al menys alguna volveta.

PD: Per cert... la eixida de les 12 del oracle GFS és prou bona per a vore neu demà, molt millor que la anterior.

Xaval, quin es el EGGGG Channel....que neve dema però que comence abans de les 7, sino em toca anar a fer faena..... ;D ;D

Quant Vaqueret es posa optimista es que algo hi ha de posibilitat

32 litres porte en l´episodi, que per estes terres ja esta prou be.

Si algu viu per aci. A EIXIT AMB FORÇA EL RIU VINALOPO...BONA CREISCUDA  :o :o

Beneixama, 600m, Alacant.

Desconnectat Pixarroglets

• Pluja
  • *
  • Missatges: 474
« Respondre #452 el: 26 de Gen de 10, 17:24:14 pm »
Algú ha vist l'orage del Egg Channel??
Han posat ous fregits per a demà? es que m'agradaria vore al menys alguna volveta.

Home, tant com ous fregits no han ficat pero al menys si que han dit que la cota estarà per damunt dels 800 metres  ::).

Per cert, quin canvi (per a millor) el de l'espai de "El Tiempo" de la TVE. Ja no soles per que li dediquen més temps, sino que a més s'ho curren prou i alguna que altra vegada corregeixen errors que confundeixen a la gent pel sensacionalisme dels mitjos en general, com hui, que per exmple han explican el que es una fredorada siberiana i els factors importants que hi intervenen per a que es done i no la frescoreta de esta vegada.
Estos últims donen cota de neu de 400 metres per a demà per la nostra comunitat.

I sobre el Clariano, si que va de banda a banda en la part de la Cantereria.
Ontinyent, València.

Desconnectat josi

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 84
  • Aficionat!
« Respondre #453 el: 26 de Gen de 10, 17:44:54 pm »
A l'Horta Sud res de res, tanquem el temporal amb la xifra de ... 0.8 mm hui, que sumat als dos dies anteriors fan la desorbitada xifra de ... 4.6mm.

El gregal no ens va gens bé.

Demà fiquen més plutja els models, de 6 a 12 plourà amb una iso -4 a 850 i -28 a 500 hpa. Podem veure les muntanyes de més de 500m per ací enfarinades.

Salut.

Paiporta, l'Horta Sud. Valencia.

Desconnectat sergisellop

• Administrador
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.396
    • dissenyss.com
« Respondre #454 el: 26 de Gen de 10, 17:58:43 pm »
Dieu que demà plourà?

Per cert, a Callosa d'en Sarrià duen acumulats 115 mm

Desconnectat alcoià

• Pluja
  • *
  • Missatges: 713
  • Av. País Valencià - Alcoi (Alacant)
« Respondre #455 el: 26 de Gen de 10, 18:39:15 pm »
M'acaben d'informar de la inundació del col·legi públic de L'Orxa (la directora està una mica cabrejada avuí amb la pluja lorxina).

En Alcoi ha caigut amb coneiximent amb regitres entre els 40 i 60 mm.

]

Desconnectat alcoià

• Pluja
  • *
  • Missatges: 713
  • Av. País Valencià - Alcoi (Alacant)
« Respondre #456 el: 26 de Gen de 10, 18:55:47 pm »
Segons les dades de la CHJ han caigut en estos dos dies 141 mm al Pantà de Beniarrés.

cal dir que ha tingut periodes sense mesurar la precipitació (errors) aixi que les dades son "com a minim" lo precipitat en beniarres.

dia 25: 45.4 mm
dia 25: 95.6 mm

total episodi: 141 mm

Edite:

Aigües amunt, a Alcoi la CHJ mesura:

dia 25: 10.4 mm
dia 25: 46.2 mm

total episodi: 56.6 mm

Aigües avall, a la Font d'en Carrós la CHJ mesura:

dia 25: 49.4 mm
dia 25: 54 mm

total episodi: 103.4 mm

Edite 2: jorl... si tinguera diners jo mateixa comprava una oregon per a posar al col·legi públic de l'orxa. Serien dades més que interesants...
« Darrera modificació: 26 de Gen de 10, 19:11:48 pm per alcoià »
]

Desconnectat Nevades

• Pluja
  • *
  • Missatges: 816
« Respondre #457 el: 26 de Gen de 10, 19:36:14 pm »
En aquest moment neva per castello! mireu la camera web de vilafranca!
Agullent, València.

Desconnectat soriano

• Pluja
  • *
  • Missatges: 374
« Respondre #458 el: 26 de Gen de 10, 20:26:51 pm »
Algu en pot explicar que significa la convencción?
bueno el freeomet ja dona mes possibilitat de neu per a dema  :)

Ontinyent - M.Valls, València. 375 msm

Desconnectat Monti

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 760
    • MeteoMonti
« Respondre #459 el: 26 de Gen de 10, 20:32:39 pm »
El que cau en l'Orxa es el que cau en Montitxelvo, més o menos, estem a 4 kilometres en linia recta, sols separa l'estribació del benicadell, el que, crec, que afavoreix a Montitxelvo en els temporals de gregal, ja que el poble fita al sud amb el Collao on l'altura de les serres son d'uns 800 a 900 metres d'altitud. Açò per a dir que quan puga em compraré una estació desent i poder mesurar les dades com cal, ja que quan en Montitxelvo plou, plou bona cosa! Com Otos mes o menys!
aau
Montitxelvo, València.

Desconnectat Alcoianet

• Pluja
  • *
  • Missatges: 352
« Respondre #460 el: 26 de Gen de 10, 20:33:21 pm »
Després d'un temps sense poder-me connectar-me, ja que he estat molt ocupat, puc tornar a escriure un missatge, espere, que a partir d'ara, ho puga fer amb mes regularitat. Com a novetat destacar que he adquirit una xicoteta estació domèstica en Decathlon, un altre dia ja comentarè mes ja que vaig algo escàs de temps (m'agradaria que m'ajudàreu en la col·locació del sensor).

Temperatura actual : 5.7 º C (Tendència a la baixa, encara que li costa)

P.D. M'agradaria destacar que el fred ja s'esta començant a notar per la província de Castelló i el nord de València.

Alcoi, Alacant. 560 msm

Desconnectat floquet

• Pluja
  • *
  • Missatges: 214
« Respondre #461 el: 26 de Gen de 10, 20:51:58 pm »
Un exemple de que el fred ja esta entrant es el que diu un forer d'Aldaia a Meteored, en 40 minuts a passat de 10 a 7 graus, fem comptes....ja falta menys per a... :neu: ;D
Ontinyent, València.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #462 el: 26 de Gen de 10, 20:53:40 pm »
 Hola!!!!!!!!!!!!!!!

Quin temporal de gregal mes bonic que em passat, ja tenia mono jo d´un  així. En Otos com en Onti, despres de dinar a parat de ploure, despres d´arrear-se practicament 3 dies sense para de fer-ho, però  ho ha fet amb especial insistència i intensitat esta nit i mati. Així, en la davis hui 70,2 mm, però acabe de buidar el hellman i m´he trobat ni mes ni menys que 122 mm en tot l´episodi,  només n´he pèrdut 7 amb l´automàtica.

Comentar-vos que este mati he pujat a Fontanars i casualment he coincidit amb Vicent en Torrevellisca , quant anava a  buidar el hellman, entre 25 i 30 mm s´han acumulat allí, i feia un fred que pelava.

Al baixar la imatge del Pou Clar era impresionant, amb una riuada marró que feia por.

I be, ara tenim una pausa, la lluna ix entre els nuvols que continuen entrant de mar cap a terra, però no fa massa fred, ara mateixa 6,6º.

I ja per acabar , volia que tornarem a fer el visca pel NE que ens proposava ahir el senyor Nevà Grossa. ;D

NE, I LOVE

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat viktor89

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 60
« Respondre #463 el: 26 de Gen de 10, 21:01:01 pm »
Ontinyent, València.

Desconnectat METEOBIAR

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 584
  • biar 703-750 mts
« Respondre #464 el: 26 de Gen de 10, 21:06:18 pm »
no tireu les campanes al vol que pareix que no estem escarmentats¡¡¡¡¡ ???

de moment esta nit vore el fred que fa i demà vorem que pasa soc prou pesimista¡¡¡¡

que si neva sera la 5 nevada que cualla a biar...no esta gens mal ¡¡¡¡