Bona Nit.
Ja va baixant i ja tinc 24,8ºC.
He estat sopant a una caseta de camp, i fa una hora he tornat i menudes diferències de temperatura he observat a Ontinyent, bestials.
A la caseta un termòmetre marcava 25ºC, al baixar al riu, per la zona de la Costa (El Filaner), jo no sé quina temperatura hauria perquè anava en un cotxe que no té termòmetre, però l'ambient era realment molt molt fresc, menuda gelor feia, jo crec que menys de 19ºC segur. Al pujar cap a dalt pel Carril s'ha notat una brafada d'aire calent bestial, i els termòmetres de les farmàcies marcàven 28ºC, i fins a 29ºC al centre de Sant Josep. Al baixar cap al Salvador (Entrada NE), el termòmetre d'allí marcava 25ºC i es notava un ambient un poc més agradable (però ni de bon tros la frescor que feia al riu), i al pujar pel Tirador es notava més calentor. He baixat pel Camí dels Carros, i a mesura que baixava la temperatura descendía ràpidament, pel Pont Vell feia molta frescor (encara que no tanta com al Filaner), jo diría que uns 20ºC.
A partir de la plaça de l'Ajuntament es tornava a notar moltíssima calor i al tornar a Sant Rafel 28ºC a una farmàcia. Al arribar a ma casa em marcava 27ºC el termòmetre.
M'agradaria molt que algun dia hi haguera una estació prop del riu per a comparar les temperatures de dalt i baix, perquè quan hi ha inversió tèrmica les diferències entre dalt i baix son brutals.