Autor Tema: Agost de 2010  (Llegit 26692 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat METEOBIAR

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 584
  • biar 703-750 mts
Re: Agost de 2010
« Respondre #135 el: 19 de D'ag. de 10, 14:12:03 p. m. »
Xics.. com vegeu el panorama per a esta vesprada a les 6, que comença l'entrada de bandes? Espere que no ploga, ja que l'entrada de bandes es un acte d'alló mes bonic.
Ara per así asoma el sol timidament.. esperem que no faça molt.

ie maquina has vist el sat24 ¡¡¡¡¡ estan reactivanse tormentes

Desconnectat Nevades

• Pluja
  • *
  • Missatges: 816
« Respondre #136 el: 19 de D'ag. de 10, 14:17:48 p. m. »
Xics.. com vegeu el panorama per a esta vesprada a les 6, que comença l'entrada de bandes? Espere que no ploga, ja que l'entrada de bandes es un acte d'alló mes bonic.

Pero creus que passaran abans de les 6 de la vesprada? es que tinc que tocar en lentrada de bandes i no magradaria mullarme o que es suspenguera! Si te que fer alguna tronada forta que la faça ara, peró a partir de les 6 de la vesprada que despeje!!
Agullent, València.

Desconnectat METEOBIAR

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • biar 703-750 mts
« Respondre #137 el: 19 de D'ag. de 10, 14:22:01 p. m. »

Pero creus que passaran abans de les 6 de la vesprada? es que tinc que tocar en lentrada de bandes i no magradaria mullarme o que es suspenguera! Si te que fer alguna tronada forta que la faça ara, peró a partir de les 6 de la vesprada que despeje!!

tu agafa el xubasquer per si les mosques ¡¡¡¡¡que per açi comença a tronar¡¡¡¡

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #138 el: 19 de D'ag. de 10, 14:30:55 p. m. »

Doncs per mi que ploga a canters i es suspenga la ditxosa entrà de bandes d´Ontinyent. ::)

En Otos ara ix el solet, nuvolades per tot arreu, però sense dur-nos res destacable, apenes 4,4 mm porte hui.

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #139 el: 19 de D'ag. de 10, 14:31:12 p. m. »
Jo crec que la situació ara és prou inestable a tots els racons. Hi han una barbaritat de nuclis de tempesta que es mouen per tot el territori. Duren 5 minuts i paren, ix el sol i torna un nou nucli de nou. Esperem que vaja a menys de cara a l'entrada de Bandes de la vesprada a Ontinyent. És a dir, que el gros caiga ara i que la resta es quede a altres racons!

Altre nucli s'ha deixat caure per ací amb 1 mm més per hui. Ja arribem als 5 mm.

24.2ºC
78 %
1012.5 mb
WNW a 1.6 km/h
5.1 mm a 8.1 mm/h
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #140 el: 19 de D'ag. de 10, 14:31:58 p. m. »
Doncs per mi que ploga a canters i es suspenga la ditxosa entrà de bandes d´Ontinyent. ::)

Ays carboner, carboner...

Desconnectat Joen

• Pluja
  • *
  • Missatges: 765
    • Meteosolana - El tiempo en Ontinyent
« Respondre #141 el: 19 de D'ag. de 10, 14:59:12 p. m. »
Com que m'aburrisc ja que l'oratge no està deixant gran cosa per ací, he fet aquests dos gifs de l'animació del visible del sat24 i del radar de Múrcia:

Per mi si la única forma de que ploga fort (per la llei de Murphy) es a l'hora de l'entrada de bandes, que ho faça, per a un any que no tinc que eixir a tocar...  . De totes maneres els músics son molt toterreny i aguanten de tot, així que no cal que la suspenguen encara que ploga  ;D.

Per cert, mirant l'animació del satèl·lit, pareix que estigam ara a l'ull de la DANA.
« Darrera modificació: 19 de D'ag. de 10, 15:01:43 p. m. per Joen »

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #142 el: 19 de D'ag. de 10, 15:11:08 p. m. »

Jo diria que l´ull de la dana es troba damunt d´Albacete, si puja un poc cap a nord , els nuvols de tronada ja entraran mes de ponent a llevant, un moviment més favorable per a La Vall, això passaria allà cap a les 7 de la vesprada, :-si. De moment ací s´ha aclarit prou i fa un bon solet.

PD. Que nooo, que no vullc que ploga en l´Entrà de bandes d´Ontinyent, xe..

Desconnectat Nevades

• Pluja
  • *
  • Missatges: 816
« Respondre #143 el: 19 de D'ag. de 10, 15:18:20 p. m. »

Jo diria que l´ull de la dana es troba damunt d´Albacete, si puja un poc cap a nord , els nuvols de tronada ja entraran mes de ponent a llevant, un moviment més favorable per a La Vall, això passaria allà cap a les 7 de la vesprada, :-si. De moment ací s´ha aclarit prou i fa un bon solet.

PD. Que nooo, que no vullc que ploga en l´Entrà de bandes d´Ontinyent, xe..

Mal ensurt ens has donat!!! Jo es que tinc familiars en Ontinyent, i tambe isc en la banda de musica, i m'agrada prou ixir a tocar, aixi que preferisc que no ploga.
Agullent, València.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #144 el: 19 de D'ag. de 10, 16:39:51 p. m. »

Ai senyor, tanta força han fet alguns, que ni abans ni després, altra situació que ha fet blufff en La Vall. :'(

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #145 el: 19 de D'ag. de 10, 16:54:45 p. m. »
Tot el nucli gros va cap al NNE i part des de la meitat nord de la prov. de València. Res per ací.

Desconnectat Adrià_Ontinyent

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.147
« Respondre #146 el: 19 de D'ag. de 10, 17:29:20 p. m. »
Molt de tro, però ens passa tot pel N i NW.

Cap a l'oest es veuen créixer ara més núvols, i el radar ja marca precipitació per Yecla.
Ontinyent, València.

Desconnectat METEOBIAR

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • biar 703-750 mts
« Respondre #147 el: 19 de D'ag. de 10, 17:39:02 p. m. »
la tempesta de mig dia ha deixat un total de 13 mm que sumats als 3.8 del mati fan
 16.8 mm, el forestal que es amic meu m´ha dit que a la penya tallada hi han zones que era un mar de aigua el que caia i en un pluvio manual que porta al cotxe ( de propaganda) ha arreplegat 26 mm.......he muntat i els xarcos i els camins ho han corroborat....

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.114
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #148 el: 19 de D'ag. de 10, 19:48:24 p. m. »

Es veu que no s'ha estudiat la partitura, el tio..... ::)

Per ací, llevat de les 4 gotes de este matí, res de res.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #149 el: 20 de D'ag. de 10, 14:39:59 p. m. »

Es veu que no s'ha estudiat la partitura, el tio..... ::)

Per ací, llevat de les 4 gotes de este matí, res de res.

Ja  esta passada la meravellosa entrada de bandes d´Ontinyent, abans de la interpretació de Ximo, els crits de "tongo, tongo" van ser els dominants pels musics, i es que no és de rebut que una de les bandes d´Ontinyent s´emporte dos anys seguits el premi a la millor interpretació, ni tan sols haurien de participar en eixe concurs, per raons més que evidents.
   Vamos que a l´any que be, un passdoblle arreuet i au, i per suposat, almenys jo,  no vaig fer eixir ni una sola nota del meu trombó en la interpretació de Ximo, els anims estaven prou caldejats entre els musics, menys mal que pronte ho oblidem.

Per lo demés res, sol i calor de nou.