Autor Tema: Estaciˇ meteorol˛gica Ontinyent - Llombo (Meteontinyent)  (Llegit 2904 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.844
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
Estaciˇ meteorol˛gica Ontinyent - Llombo (Meteontinyent)
« el: 25 de Oct de 06, 18:44:08 pm »
BÚ, la meua estaciˇ es troba situada al casc urbÓ d'Ontinyent, concretament al barri del Llombo, en la terrassa d'un edifici de 4 altures, sense obstacles que dificulten el pas del vent des de qualsevol direcciˇ.

Es tracta d'una estaciˇ "sense fils" de la marca estadounidenca Davis, model Vantage Pro. AcÝ teniu la consola, durant les primeres proves, a la taula de la cuina:

El conjunt del pluvi˛metre, sensor de temperatura-humitat exteriors, anem˛metre i penell estan situats dalt d'un mÓstil de 2,5 m:

A meitat d'agost em va arribat l'element ("datalogger") que em permet connectar l'estaciˇ a l'ordinador i pujar per tant les dades a la xarxa. Es poden consultar a travÚs de meteoclimatic (http://www.meteoclimatic.com/index.php/pg.1.66.125.html?p=ESPVA) i tambÚ a travÚs del meu web, on trobareu informacions complementÓries (http://webs.ono.com/meteontinyent/).

Les dades s'actualitzen cada 10 minuts, encara que per problemes "logÝstics" l'estaciˇ no estÓ disponible 24 hores al dia. Si ho estÓ, en canvi, quan la situaciˇ meteorol˛gica ho requereix (pluges per exemple) o quan l'estaciˇ de Timonet gelat per algun motiu es penja  ;D).
« Darrera modificació: 21 de Gen de 07, 11:21:57 am per felet »

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.844
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
Re: Estaciˇ meteorol˛gica Ontinyent - Llombo (Meteontinyent)
« Respondre #1 el: 21 de Gen de 07, 11:23:31 am »
BÚ, he actualitzat les fotos de l'estaciˇ on ja s'aprecia el pluvio una miqueta mÚs baix que el penell i l'anem˛metre per tal d'interferir el menys possible la mesura del vent.