Autor Tema: problema PCE i valoració  (Llegit 1832 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Nevades

• Pluja
  • *
  • Missatges: 816
problema PCE i valoració
« el: 26 de Set de 10, 22:22:29 pm »
Bé, primer de tot bona nit a tots.
En segon lloc, dir-vos que he tingut uns "problemes" en la PCE, i m'agradaria solucionar-ho de cara als proxims dies, ja que vuic conectar l'estació a meteoclimatic, i més de cara a l'hivern.
Vos explique; aquesta nit passada les mínimes en Ontinyent han sigut de 12ªC o inclús menys, però en la meua estació he registrat una mínima de 14,0ºC. Recurrisc a vosaltres per a que intenteu dir-me la solució o el problema que hi ha.

Bé, la primera foto es una image del terrat de casa amb la estació:

La segona imatge es una vista general de l'estació:

Les següents fotos son dos imatges de la gavia protectora del termometre:

Bé, ja estan totes les imatges. Ara m'agradaria que poguereu ajudar-me, ja que vuic muntar bones dades a meteoclimatic i poder-vos-les oferir a vosaltres. També m'agradaria que vosaltres, els profesionals, valorareu la instalació de la estació. Moltes gràcies. ;)

Agullent, València.

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.397
  • Desembre 2009- Font de Mariola
Re: problema PCE i valoració
« Respondre #1 el: 26 de Set de 10, 22:28:56 pm »
No ho se segur pero no es masa garita, potser tinga la que venia amb la estacio mes la que has fet tu? I eixa garita es manual, veritat? Pareix el respirader que tinc al WC. Les maximes et donen be?

No hay nada nuevo bajo el sol, pero cuántas cosas viejas hay que no conocemos.

Pas del Benissaidó,550m,Alcoi, Alacant.

Desconnectat Joen

• Pluja
  • *
  • Missatges: 765
    • Meteosolana - El tiempo en Ontinyent
« Respondre #2 el: 26 de Set de 10, 22:40:45 pm »
Jo crec que amb eixa "garita" tindràs més problemes amb les màximes que amb les mínimes. Pel que es veu a la imatge, per les nits es ventilarà de sobra, amb la qual cosa les mínimes te les marcarà bé. Per el contrari, de dia em dona la sensació que et marcarà de més.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.091
    • Ontimet
« Respondre #3 el: 27 de Set de 10, 14:03:18 pm »
Eixa gàbia no oferirà unes màximes encertades, el material es calfa, no és realment opac, etc.. tenim mil exemples en estacions a Meteoclimatic que demostren que no és efectiu. Cal que faces una nova de plats o millor encara que optes per:

Pantalla Davis (link)
Pantalla Peet Bros (link)
Pantalla Ambient Weather (link)
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)
Consulta les dades d'Ontinyent - Germanies des de ontimet.es

Desconnectat Nevades

• Pluja
  • *
« Respondre #4 el: 27 de Set de 10, 16:18:48 pm »
Les màximes hem donen prou encertades, per exemple, a hores d'ara tinc una temperatura de 26,1ºC i en les estacions próximes hi ha una temperatura de 25,9ºC, que no es molta diferència.
El problema son les mínimes. Hui ha eixit en Canal Nou que en Ontinyent hem tingut una minima de 9ºC, bé, doncs jo l'he tinguda de 13,0ºC. Aixó es el que magradaria corregir..

Preguntare a veure si compre una garita de eixes. Pero no ho veig molt probable. La garita feta per mi, funciona prou be durant el dia, i vaig notar un descens considerable de les maximes, pero les minimes son les que hem fallen molt. :'(
Agullent, València.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.091
    • Ontimet
« Respondre #5 el: 27 de Set de 10, 16:30:37 pm »
Les màximes hem donen prou encertades, per exemple, a hores d'ara tinc una temperatura de 26,1ºC i en les estacions próximes hi ha una temperatura de 25,9ºC, que no es molta diferència.
El problema son les mínimes. Hui ha eixit en Canal Nou que en Ontinyent hem tingut una minima de 9ºC, bé, doncs jo l'he tinguda de 13,0ºC. Aixó es el que magradaria corregir..

Les mínimes en nits encalmades són més baixes a les parts fondes o baixes de qualsevol racó. Si la tens dalt, són normals eixos valors superiors. També es nota i molt que estem en nits molt tranquil·les.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)
Consulta les dades d'Ontinyent - Germanies des de ontimet.es

Desconnectat Nevades

• Pluja
  • *
« Respondre #6 el: 27 de Set de 10, 16:40:03 pm »

Les mínimes en nits encalmades són més baixes a les parts fondes o baixes de qualsevol racó. Si la tens dalt, són normals eixos valors superiors. També es nota i molt que estem en nits molt tranquil·les.

Pot ser. La meua casa esta situada sobre els 450m. Digam que esta quasi en el camp de futbol del Agullent a eixa altura, uns 50-100 metres més que Ontinyent. Per aixó m'extranyava que les mínimes sigueren 3 graus mes altes.. ja que de normal es al contrari..

Si penseu que pot ser millor canviar de gavia o alguna altra cosa, no dubteu en dir-ho.
Agullent, València.

Desconnectat Joen

• Pluja
  • *
  • Missatges: 765
    • Meteosolana - El tiempo en Ontinyent
« Respondre #7 el: 28 de Set de 10, 00:10:56 am »
Si penseu que pot ser millor canviar de gavia o alguna altra cosa, no dubteu en dir-ho.

Si penses participar a Meteoclimatic, el millor seria que, com diu Timonet, et feres una gàbia de plats o et compres una de les gàbies que t'ha possat als enllaços, ja que amb la gàbia que tens actualment, difícilment obtindràs una estrelleta de qualitat.

Desconnectat Nevades

• Pluja
  • *
« Respondre #8 el: 05 de Oct de 10, 15:00:42 pm »
Bueno, he canviat la garita de lloc i les temperatures son practicament clavades a les vostres estacions. Ara el que tinc que fer res comprarme una garita en condicions.

Aquesta serveix? Les mesures son bones? Es fiable?
http://www.ambientweather.com/amwesrpatera.html

PD: he sentit per ahí que esta gartia no es comercialitza en España. Es veritat?
Agullent, València.

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.844
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #9 el: 05 de Oct de 10, 17:11:11 pm »
Bueno, he canviat la garita de lloc i les temperatures son practicament clavades a les vostres estacions. Ara el que tinc que fer res comprarme una garita en condicions.

Aquesta serveix? Les mesures son bones? Es fiable?
http://www.ambientweather.com/amwesrpatera.html

PD: he sentit per ahí que esta gartia no es comercialitza en España. Es veritat?

Jo crec que el sensor no et cabrà. Si fóra bona, molts dels aficionats que tenen la PCE s'haurien fet amb ella, ja que eixos abrics donen molt bon resultat. I sí, recorde haver llegit alguna vegada que no s'envia cap a Espanya. Caldria assegurar-se...