Una pregunteta, lo de Barx serà real? O el sensor no estarà ben cobert o algo paregut? O serà a causa de la inversió, em referixc a la temperatura. Esta vespra quan totes les estacions del meteoclimatic de Valencia marcaven mes de 15º, ayi anavaen pels 10º ja, i a hores d'ara tambe hi ha una gran diferència.
El que vaig dir ahir al post de la xarxa Meteoclimatic:
L'estació de Barx està en un polje (el polje de Barx).
Els poljes són llocs perfectes per a les inversions térmiques, ja que l'aire fred no pot escapar d'ells. (I l'aigua només pot escapar pels ponors (o simes), en aquest cas, per l'avenc de la donzella). De totes maneres, la zona de la Drova està una mica més elevada, a 370-380msnm, mentre que la part més baixa del polje està a uns 313msnm, i allí crec que encara farà més fred.
A mitjan vesprada m'he fixat que diversos observatoris pròxims a la costa marquen molt poc (Barx, Llaurí st. Sofí i Pego), jo em crec les dades.
8,8ºC ara. No crec que baixe tant com ahir, excepte a les zones més fondes, on encara farà més fred.