Bona vesprada!!
Jo també vaig veure la noticia de la Sexta! Enhorabona Jesús!!!
ftp://Air només engegar la televisió vaig veure en la Sexta que eixia l'estació meteorològica d'Ontinyent i que gràces a això Ontinyent era un ciutat que sortia al mapa, però ja estava acabant-se el reportatge. 
¿Gràcies a això ix en el mapa?

I damunt van dir que Ontinyent era un poble...podrien informar-se de quina és la definició d'un poble i d'una ciutat, perquè Ontinyent és totalment una ciutat, i a més ja fa moltíssims anys que ix en el mapa, molts anys abans de que hi hagueren estacions meteorològiques.
De fet, a mitjans del segle XVI, Ontinyent ja era la sisena ciutat del País Valencià, només per darrere de València, Orihuela, Xàtiva, Alacant i Elx, en eixe ordre. Així que en el mapa ja ixiría segur.
En fi, els mitjans de comunicació sempre fiquen la pota en alguns aspectes (Encara me'n recorde que quan va haver l'incenci molts deien Ontiyent i coses així....

)
Parlant de l'oratge, esta vesprada he pujat a Sant Esteve i allí dalt hi havia 13ºC i amb el vent que bufava la sensació de fred era notable. Ací baix encara va per 16ºC a estes hores.
I anem a tindre molt de vent esta setmana. No m'agrada gens el vent...