Autor Tema: Dinar Post-Nadal 08/01/11 a Beneixama (Acta inaugural d'AVAMET)  (Llegit 4889 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat sergisellop

• Administrador
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.399
    • dissenyss.com
Re: Dinar Post-Nadal 08/01/11 a Beneixama (Acta inaugural d'AVAMET)
« Respondre #135 el: 05 de De Gen. de 11, 10:30:51 a. m. »
Jo he votat, que em sevisquen, pero m'apanye molt be fent paelles  :P

Jo preferisc de senyorets i no fer res  ;D ;D
És que pensar en preparar menjar o parar taula o escuellar per a tants... uff...  :P

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.398
  • Desembre 2009- Font de Mariola
« Respondre #136 el: 05 de De Gen. de 11, 11:38:27 a. m. »
Jo tambe he votat de senyoret, pense que si es llevem feina de damunt es pot xarrar millor i ja que coneixem noves cares podem coneixermos millor si estem tots sentats que de l'altra manera, pero si son masa diners jo el primer que ajude a fer la paella, els gaspatxos de vaqueret o lo que siga, que no em sap greu.

Aixo ja esta ahi.

No hay nada nuevo bajo el sol, pero cuántas cosas viejas hay que no conocemos.

Pas del Benissaidó,550m,Alcoi, Alacant.

Desconnectat MeteoCàrcer

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 407
« Respondre #137 el: 05 de De Gen. de 11, 13:07:16 p. m. »
Com estava aborrit he fet este montatge amb el paint per al que vinga de valencia per l'autovia no es perga cuan arribe a villena, ja que m'he adonat de que en ninguna rotonda posa beneixiama, així que ací està:

http://img18.imageshack.us/img18/4854/beneix.png

Pel que he vist, després de agafar la carretera direcció Beneixama, es travesa ''La Canyada'' i després agafem la carretera que entra al poble de beneixama que ens portara directament a la plaça de l'esglèsia.
Càrcer o perseguint alguna tempesta
RÈCORDS: Max 45.2º el 10/08/2023 \ Min -4.3º el 22/01/2011 \ 237.4 l. el 28/09/2009
"En Beneixida entra el riu, en Alcàntera no pot; en Càrcer se’n du les cases i en Cotes fa el borinot". (Inundacions 1864)

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #138 el: 05 de De Gen. de 11, 13:31:46 p. m. »

Jo crec que els que vinguen de València si pujen per Ontinyent, Bocairent, arrivaran abans,.... crec, jo aniria per ahí.

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat krisman

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 271
    • Meteobunyol
« Respondre #139 el: 05 de De Gen. de 11, 13:53:42 p. m. »

Jo crec que els que vinguen de València si pujen per Ontinyent, Bocairent, arrivaran abans,.... crec, jo aniria per ahí.

A ver, quer alguien nos aconseje:

Según la guía repsol, al calcular la ruta, me manda vía Ontinyent- Bocairent como la ruta mas rápida: 1h. 48 m. y 134.9 km.

por Villena: 1h. 51 m. y 155 km.

por tanto casi da igual, algun lugareño que nos aconseje que es mejor.

Gracias.
Bunyol, València.
http://www.meteobunyol.com/

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #140 el: 05 de De Gen. de 11, 14:12:07 p. m. »
Aleshores ja és qüestió de gustos, per als que vulguen passar per Bocairent si no ho coneixen és molt xulo des de la carretera. Ara be, el port de Bocairent que està cremat des dels incendis no és gens apetible...
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat L´herberet, MANU

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 746
« Respondre #141 el: 05 de De Gen. de 11, 14:22:37 p. m. »
Desde valencia ciutat, en 1h y poc ( 10 o 15m), esteu a Beneixama per Ontinyent-Bocairent, el paisatje es molt mes bonic ( sobretot la vista de Bocairent esil belemet) Per Villena, un poc mes ( 1h 30 m, mes o menys), però no molt mes i no estan les curves del Barranc. Jo sempre vaig a valència per ontinyent-bocairent, es mes curt i mes bonic.

Entreu venint de Villena o de Bocairent, no deixeu la via d´entrada i aneu a parar a la pláça de l´esglesia.

Del menu del restaurant
>> 1. Amanida de poma
>> 2. Musclos al vapor
>> 3. Xampinyons amb sobrassada.
>> 4. Favetes amb calamar.
>> 5. Rostit de llonganissa, pollastre i bolets.
>> 6. Llesques de companatge.
>> 7. Postre de la casa.

Realment son 15 €, i ahí afegiriem el cafe i la beguda, jo estime que no molt mes enllà de 20 o 22 €. Li negociaré que ens regale L´HERBERET.

Si encomanem la paella, al final ho fariem la resta nosaltres, però no baixariem de uns 15 € per cap.

Finalment si inclus la fem nosaltres, pues pagariem 10 o 12 € per cap, però ho tendriem que fer tot.

Als dos llocs tendrem tranquilitat per xarrar, perque al restaurant estariem nosaltres soles i al maset dels cristians tambè, que igual podem fer la reunió posterior allí.

Voteu, que demà confirme o el restaurant o ja optem a la segon opció.

Fins despres
« Darrera modificació: 05 de De Gen. de 11, 14:31:37 p. m. per L´herberet, MANU »

Beneixama, 600m, Alacant.

Desconnectat Pixarroglets

• Pluja
  • *
  • Missatges: 474
« Respondre #142 el: 05 de De Gen. de 11, 14:23:28 p. m. »
Hola  ;). Al final n'hi disponible algún lloc amb algú per anar a Beneixama, jo no tinc ara per ara cap opció més.

Si Carboner puguera acostar-se a Xàtiva, des d'Ontinyent podríem eixir en un cotxe Eva, Timonet, tu i jo...

Jo puc pasar a per tu sense cap problema, m'agradaria saber si tinc que anar a Xàtiva a per algú, així ja em faig l'horari  ;D , el meu numero per aquell que vinga en mi es el 645515262. Ja em digue algo. Ah Alzimet apunta a Javi (MeteoElda) m'ha dit que l'apuntarem que tambe vindria. Ja queda menys! ;)

A veure, a quanta gent n'hi ha que arreplegar de Xàtiva?. Ho dic perque crec que no queda massa clar quants en son i qui pot arreplegar-los. Més que res per a organitzar-ho, perque per exemple si passa Meteocanals per Xàtiva n'hi ha prou?. Si es aixina anem Timonet i jo amb Felet i Eva?...  ???. Faig una altra enquesta al Doodle eixe?  :P

Per cert, jo he votat o restaurant o paella encomanada, més que res per a no afaenar-se i tindre més temps per al que siga. De totes formes em pareixen bé totes les opcions, no hi ha problema.
Ontinyent, València.

Desconnectat alzimet

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 894
  • Plou poc però per a lo poc que plou MAI plou prou
« Respondre #143 el: 05 de De Gen. de 11, 16:33:05 p. m. »
Hola  ;). Al final n'hi disponible algún lloc amb algú per anar a Beneixama, jo no tinc ara per ara cap opció més.

Si Carboner puguera acostar-se a Xàtiva, des d'Ontinyent podríem eixir en un cotxe Eva, Timonet, tu i jo...

Jo puc pasar a per tu sense cap problema, m'agradaria saber si tinc que anar a Xàtiva a per algú, així ja em faig l'horari  ;D , el meu numero per aquell que vinga en mi es el 645515262. Ja em digue algo. Ah Alzimet apunta a Javi (MeteoElda) m'ha dit que l'apuntarem que tambe vindria. Ja queda menys! ;)

A veure, a quanta gent n'hi ha que arreplegar de Xàtiva?. Ho dic perque crec que no queda massa clar quants en son i qui pot arreplegar-los. Més que res per a organitzar-ho, perque per exemple si passa Meteocanals per Xàtiva n'hi ha prou?. Si es aixina anem Timonet i jo amb Felet i Eva?...  ???. Faig una altra enquesta al Doodle eixe?  :P

Per cert, jo he votat o restaurant o paella encomanada, més que res per a no afaenar-se i tindre més temps per al que siga. De totes formes em pareixen bé totes les opcions, no hi ha problema.

Pensava que ho tenieu clar, copie del primer missatge del fil:

Per a tractar d'organitzar-se en l'assunt del transport primer farem una llista de qui puga tindre problema o que no sapigam res en aquest aspecte i després; segons el que es vaja dient, s'anirem agrupant i llevant de la llista.

Nacho (Pajarito)
Dadisap

-S'ha oferit MeteoCanals a recollir 3 o 4 places a Xàtiva
-S'ha oferit Krisman a recollir 3 o 4 places de cami, ixint des de Bunyol (cotxe complet)
-S'ha oferit Elan a recollir 3 places de camí, ixint des de Tavernes pasant per Xàtiva (1 plaça lliure)

Sols queden 2 persones a la llista, si no s'han pasat per ací es probable que no tinguen problema amb el transport, així que de pasar-se algú per Xàtiva pense que podria ser Elan, que ens ve de pasada o MeteoCanals; però a hores d'ara no hi ha per qui anar-hi. Així que no cal que fiques cap enquesta al Doodle  ;D

Salutacions
Alzira, ben propet del Xúquer
On la mitjana diu que cauen 633 mm a l'any i quasi mai tenim dades properes...

L'AVAPRED t'espera!. Pots començar de zero al concurs quan vullgues! T'ho voldràs perdre?

Desconnectat L´herberet, MANU

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 746
« Respondre #144 el: 05 de De Gen. de 11, 17:52:45 p. m. »
DADISAP I NACHO ( PAJARITO) doneu senyals de vida....

Som 26, mes Frank ( d´alacant), que no esta a la llista de la primera pàgina, però ha votat en el doodle eixe.

Si estos tres es confirmen i Biarut tamè arrivarem a 30  :o :o :o

Fins demà a la nit admitim inscripcions...per lo que veig a la votació de la pàgina 9, finalment coneixereu " LA rata Cellarda" un lloc fet per a bohemios com nosaltres, els aficionats a la meteo.

Que vos porten moltes coses els reis....i a tots bones nevades per a ultims de gener i febrer ( que per altra banda es quant mes sol nevar per estes terres)

Beneixama, 600m, Alacant.

Desconnectat damilme

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 846
  • Montserrat(Casadalt) (València) (AEMET:8329e)
    • MeteoMontserrat
« Respondre #145 el: 05 de De Gen. de 11, 18:13:52 p. m. »
Vickyxeli y yo queremos conocer la Rata Cellarda. ;):)

Saludos!!!
Urb.Virgen De Montserrat, entre Torrent y Montserrat, 20 km al suroeste de Valencia. 225msnm. Visita mi web: MeteoMontserrat

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #146 el: 05 de De Gen. de 11, 18:20:36 p. m. »
Qué mal sona.. Jajajajaj...
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat alzimet

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 894
  • Plou poc però per a lo poc que plou MAI plou prou
« Respondre #147 el: 05 de De Gen. de 11, 18:55:22 p. m. »
DADISAP I NACHO ( PAJARITO) doneu senyals de vida....

Som 26, mes Frank ( d´alacant), que no esta a la llista de la primera pàgina, però ha votat en el doodle eixe.

Si estos tres es confirmen i Biarut tamè arrivarem a 30  :o :o :o

Fins demà a la nit admitim inscripcions...per lo que veig a la votació de la pàgina 9, finalment coneixereu " LA rata Cellarda" un lloc fet per a bohemios com nosaltres, els aficionats a la meteo.

Que vos porten moltes coses els reis....i a tots bones nevades per a ultims de gener i febrer ( que per altra banda es quant mes sol nevar per estes terres)

Manu, Frank si és el de la llista de Doodle no podria anar al dinar, mira-ho bé. Amb Biarut ne seriem 27. Dadisap i Nacho (Pajarito) ja estan contats.

Esta nit, si no canvia molt l'enquesta de Doodle, ficaré el menú de la Rata Cellarda al primer missatge donant la enquesta per conlosa.

PD: L'altre dia vaig vore Ratatuille xD :P
Alzira, ben propet del Xúquer
On la mitjana diu que cauen 633 mm a l'any i quasi mai tenim dades properes...

L'AVAPRED t'espera!. Pots començar de zero al concurs quan vullgues! T'ho voldràs perdre?

Desconnectat MeteoCàrcer

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 407
« Respondre #148 el: 05 de De Gen. de 11, 19:24:29 p. m. »

Saludos!!!
Ací està:
Càrcer o perseguint alguna tempesta
RÈCORDS: Max 45.2º el 10/08/2023 \ Min -4.3º el 22/01/2011 \ 237.4 l. el 28/09/2009
"En Beneixida entra el riu, en Alcàntera no pot; en Càrcer se’n du les cases i en Cotes fa el borinot". (Inundacions 1864)

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.398
  • Desembre 2009- Font de Mariola
« Respondre #149 el: 06 de De Gen. de 11, 00:53:07 a. m. »

Saludos!!!
Ací està:

:-si :-si :-si :-si :-si :-si :-si :-si :-si :-si :-si :-si :-si :-si :-si :-si :-si :-si
Molt bona. Anirem a coneixerla

No hay nada nuevo bajo el sol, pero cuántas cosas viejas hay que no conocemos.

Pas del Benissaidó,550m,Alcoi, Alacant.