Autor Tema: Dinar Post-Nadal 08/01/11 a Beneixama (Acta inaugural d'AVAMET)  (Llegit 4884 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MeteoCàrcer

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 407
Re: Dinar Post-Nadal 08/01/11 a Beneixama (Acta inaugural d'AVAMET)
« Respondre #120 el: 04 de De Gen. de 11, 18:09:46 p. m. »
Ok Elan, prenc nota ;)

Aquesta és la llista de gent sense transport o sense notícia actualitzada al primer missatge, conte en que Pisarroglets va en el cotxe de Felet.

Meteocàrcer
Nacho (Pajarito)
Dadisap

-S'ha oferit MeteoCanals a recollir 3 o 4 places a Xàtiva
-S'ha oferit Krisman a recollir 3 o 4 places de cami, ixint des de Bunyol (cotxe complet)
-S'ha oferit Elan a recollir 3 places de camí, ixint des de Tavernes pasant per Xàtiva (2 places lliures)

Salut!!

doncs elan si va per barraques pot recollirme, si va per barxeta no.

Li vaig preguntar a dadisap si te cotxe però encara no m'ha contestat

Per cert, quin menú hi haurà?
« Darrera modificació: 04 de De Gen. de 11, 18:55:52 p. m. per MeteoCàrcer »
Càrcer o perseguint alguna tempesta
RÈCORDS: Max 45.2º el 10/08/2023 \ Min -4.3º el 22/01/2011 \ 237.4 l. el 28/09/2009
"En Beneixida entra el riu, en Alcàntera no pot; en Càrcer se’n du les cases i en Cotes fa el borinot". (Inundacions 1864)

Desconnectat ELAN

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 475
« Respondre #121 el: 04 de De Gen. de 11, 19:21:35 p. m. »
HOLA METEOCARCER !

no hi ha cap problema per arreplegar-te a tu , donan el teu número de telefon i quedem , aixi a la surtida d´Alzira el peguem un toc per a dir-te el que tardem , i dis-me a on t´arreplegue per marcarme la ruta,  al meu nº es 649875614.
Contant amb tú som 3 en el cotxe , el meu cotxe es de 4 plaçes, encara cap un altre ...

si sa de quedar algú penjat , puc agafar el cotxe de mon pare que es de 5 plaçes , així que la gent vatja acoplan-se , el que no tinga transport ... i que s´espavilen  el dissabte está ahiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, jejejeeje

bó company fins aviat ,
salutacions .
« Darrera modificació: 04 de De Gen. de 11, 19:24:14 p. m. per ELAN »

Desconnectat MeteoCanals

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 618
« Respondre #122 el: 04 de De Gen. de 11, 20:54:05 p. m. »
Hola  ;). Al final n'hi disponible algún lloc amb algú per anar a Beneixama, jo no tinc ara per ara cap opció més.

Jo puc pasar a per tu sense cap problema, m'agradaria saber si tinc que anar a Xàtiva a per algú, així ja em faig l'horari  ;D , el meu numero per aquell que vinga en mi es el 645515262. Ja em digue algo. Ah Alzimet apunta a Javi (MeteoElda) m'ha dit que l'apuntarem que tambe vindria. Ja queda menys! ;)

Desconnectat alzimet

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 894
  • Plou poc però per a lo poc que plou MAI plou prou
« Respondre #123 el: 04 de De Gen. de 11, 22:05:57 p. m. »
Hola  ;). Al final n'hi disponible algún lloc amb algú per anar a Beneixama, jo no tinc ara per ara cap opció més.

Jo puc pasar a per tu sense cap problema, m'agradaria saber si tinc que anar a Xàtiva a per algú, així ja em faig l'horari  ;D , el meu numero per aquell que vinga en mi es el 645515262. Ja em digue algo. Ah Alzimet apunta a Javi (MeteoElda) m'ha dit que l'apuntarem que tambe vindria. Ja queda menys! ;)

Apuntat queda, ne som 26!!!
De moment excepte Dadisap i Nacho (pajarito), que no han dit res encara, tota la resta de gent tenim transport. Si algú no ho te clar encara ara és el moment de dir-ho ;)

Fins dissabte!
Alzira, ben propet del Xúquer
On la mitjana diu que cauen 633 mm a l'any i quasi mai tenim dades properes...

L'AVAPRED t'espera!. Pots començar de zero al concurs quan vullgues! T'ho voldràs perdre?

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #124 el: 04 de De Gen. de 11, 23:07:56 p. m. »
26

Quasi com aquelles KDD's de la Vall! ;D
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat L´herberet, MANU

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 746
« Respondre #125 el: 04 de De Gen. de 11, 23:22:08 p. m. »
Genial, que ja som 26 ;D ;D ;D

Igual hi ha un xicotet canvit....els del restaurant estan durs i el menu mel tanquen a 15 € però beguda i cafe a part....això no m´agrada perque potser perillos i anarsen mes enllà de 20 €. el menu ( que si es de qualitat) seria
>> 1. Amanida
>> 2. Musclos al vapor
>> 3. Xampinyons amb sobrassada.
>> 4. Favetes amb calamar.
>> 5. Rostit de llonganissa, pollastre i bolets.
>> 6. Llesques de companatge.
>> 7. Postre de la casa.

Que vos pareix?si tos demanen cervesa i refrescos...sense vi, eixiriem sobre 20 € . Però un poc cutre ¿no?

La segon opció que tinc en marxa es anar al meu "MASET " de festes ( es el meu local de la Filà de Cristians ( que al ser soci sols em costa 20 € de alquilar, es molt gran, cabriem fins a 200 FOREROS, animeuse). Jo compraria i fariem un bon aperitiu, el problema es que necesitariem algu que sanimara a fer la paella ( he parlat en BIARUT, que ma dit que dema sabra si pot vindre, si ve ell cuinaria la paella). Si algu sanima a cuinar la paella????????.La ventaja es que no eixiriem a molt mes de 10 o 12 €, per a la gent que va mal de peles, la part negativa es que ens ho tenim que fer nosaltres.

ALZIMET, podries fer un doodle d´eixe i el que la gent trie demà dia 5 la opció uno o dos i el 6 confirme o desconfirme. Si ho fem nosaltres jo no compraria abans del divendres.

El que si tanquem el l´hora de les 10:30 h ( un poc mes tard per donar temps a la gent que veniu de fora) a la plaça de l´esglesia. Aniriem a fer pasejada de unes dos hores ( ahì els que estem triarem o el camì dels molins ( pel mig de la vall) o per la serra ( la replana).

A les 12:30 tornariem ( per arreplegar els que no puguen vindre antes) a la plaça de l´esglesia, i donariem una volteta pel poble ( museu etnogràfic, ermita, esglesia i plaça de l´ajuntament). Desprès cap a les 14:00 h aniriem a dinar o a la " Rata Cellarda" o al Maset dels cristians segons la opció que demà triem

Gràcies.....Bona nit

Demà tancarem una posibilitat o l´altra

Beneixama, 600m, Alacant.

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #126 el: 04 de De Gen. de 11, 23:42:05 p. m. »
Manu, eres un crack!

Jo crec que l'opció nova és molt bona i estem "com en casa". I per a que no siga un patir això de fer la paella, crec que deuriem encomanar unes paelles i ja ho tenim. Que es pague entre tots per la picà, beguda, plats, gots, servilletes, l'alquiler del maset i la paella per descomptat.

Desconnectat L´herberet, MANU

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 746
« Respondre #127 el: 04 de De Gen. de 11, 23:46:07 p. m. »
Manu, eres un crack!

Jo crec que l'opció nova és molt bona i estem "com en casa". I per a que no siga un patir això de fer la paella, crec que deuriem encomanar unes paelles i ja ho tenim. Que es pague entre tots per la picà, beguda, plats, gots, servilletes, l'alquiler del maset i la paella per descomptat.

Es podem acomanar, però es mes xulo ferla nosaltres, si algu sap i s´oferix.
Bona nit

Beneixama, 600m, Alacant.

Desconnectat alzimet

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 894
  • Plou poc però per a lo poc que plou MAI plou prou
« Respondre #128 el: 05 de De Gen. de 11, 00:20:54 a. m. »
Ací tenim l'enquesta: http://www.doodle.com/bsk7dureaf7pqt97

Aneu fent-li el seguiment!
Alzira, ben propet del Xúquer
On la mitjana diu que cauen 633 mm a l'any i quasi mai tenim dades properes...

L'AVAPRED t'espera!. Pots començar de zero al concurs quan vullgues! T'ho voldràs perdre?

Desconnectat MeteoCàrcer

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 407
« Respondre #129 el: 05 de De Gen. de 11, 00:27:13 a. m. »
paella encomanada??? XD no ho havia sentit mai, jo crec que el expert en fer paelles (i en matar conills) es Vaqueret.

Foto d'arxiu de la Policia Local de Castalla:

« Darrera modificació: 05 de De Gen. de 11, 00:29:54 a. m. per MeteoCàrcer »
Càrcer o perseguint alguna tempesta
RÈCORDS: Max 45.2º el 10/08/2023 \ Min -4.3º el 22/01/2011 \ 237.4 l. el 28/09/2009
"En Beneixida entra el riu, en Alcàntera no pot; en Càrcer se’n du les cases i en Cotes fa el borinot". (Inundacions 1864)

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #130 el: 05 de De Gen. de 11, 00:28:27 a. m. »
Ja, però reconec que fer la paella et plena de fum, no estàs pendent de la resta de gent, etc... ho dic per si decàs.

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #131 el: 05 de De Gen. de 11, 01:03:10 a. m. »
Recordatori IMPORTANT per a tots els interessats

Tot aquell que tinga interés en figurar com a soci promotor (fundador) de l'AVAMET en el moment de l'alçament de l'Acta inaugural que es celebrarà a aquesta trobada, haurà de aportar una fotocòpia degudament cotejada del seu document d'identitat no expirat per a fer entrega de la documentació i inscripció al Registre.

Dubtes sobre açò... plantejeu-los ací.
« Darrera modificació: 05 de De Gen. de 11, 01:06:35 a. m. per Timonet gelat »

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #132 el: 05 de De Gen. de 11, 08:51:16 a. m. »

Uffff, perdó, he votat dues vegades, jo personalment preferisc que em sevisquen al restaurant, això de fer una paella per a tanta gent, preparar les taules, la picadeta, la beguda, llevar-ho tot després, etc, em sembla una faenasa per a alguns, sobretot per al que haja de fer-la i ademés que estem damunt ja,.. també entenc als qui no curren i van curts de pela, el que la majoria vullga fem.

Au.

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat NEVÀ GROSSA

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.415
  • Magic Line----Top of mountain
    • Ibimet
« Respondre #133 el: 05 de De Gen. de 11, 09:34:15 a. m. »

Uffff, perdó, he votat dues vegades, jo personalment preferisc que em sevisquen al restaurant, això de fer una paella per a tanta gent, preparar les taules, la picadeta, la beguda, llevar-ho tot després, etc, em sembla una faenasa per a alguns, sobretot per al que haja de fer-la i ademés que estem damunt ja,.. també entenc als qui no curren i van curts de pela, el que la majoria vullga fem.

Au.

Totalment d´acord amb tú.
Ibi (Alacant) a 780msnm. Si la reina tastara el giraboix, de Madrid vendria a llepar el boix.

Desconnectat krisman

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 271
    • Meteobunyol
« Respondre #134 el: 05 de De Gen. de 11, 09:47:44 a. m. »
Jo he votat, que em sevisquen, pero m'apanye molt be fent paelles  :P

Així que puc ajudar. :D
Bunyol, València.
http://www.meteobunyol.com/