Genial, que ja som 26

Igual hi ha un xicotet canvit....els del restaurant estan durs i el menu mel tanquen a 15 € però beguda i cafe a part....això no m´agrada perque potser perillos i anarsen mes enllà de 20 €. el menu ( que si es de qualitat) seria
>> 1. Amanida
>> 2. Musclos al vapor
>> 3. Xampinyons amb sobrassada.
>> 4. Favetes amb calamar.
>> 5. Rostit de llonganissa, pollastre i bolets.
>> 6. Llesques de companatge.
>> 7. Postre de la casa.
Que vos pareix?si tos demanen cervesa i refrescos...sense vi, eixiriem sobre 20 € . Però un poc cutre ¿no?
La segon opció que tinc en marxa es anar al meu "MASET " de festes ( es el meu local de la Filà de Cristians ( que al ser soci sols em costa 20 € de alquilar, es molt gran, cabriem fins a 200 FOREROS, animeuse). Jo compraria i fariem un bon aperitiu, el problema es que necesitariem algu que sanimara a fer la paella ( he parlat en BIARUT, que ma dit que dema sabra si pot vindre, si ve ell cuinaria la paella). Si algu sanima a cuinar la paella?

?.La ventaja es que no eixiriem a molt mes de 10 o 12 €, per a la gent que va mal de peles, la part negativa es que ens ho tenim que fer nosaltres.
ALZIMET, podries fer un doodle d´eixe i el que la gent trie demà dia 5 la opció uno o dos i el 6 confirme o desconfirme. Si ho fem nosaltres jo no compraria abans del divendres.
El que si tanquem el l´hora de les 10:30 h ( un poc mes tard per donar temps a la gent que veniu de fora) a la plaça de l´esglesia. Aniriem a fer pasejada de unes dos hores ( ahì els que estem triarem o el camì dels molins ( pel mig de la vall) o per la serra ( la replana).
A les 12:30 tornariem ( per arreplegar els que no puguen vindre antes) a la plaça de l´esglesia, i donariem una volteta pel poble ( museu etnogràfic, ermita, esglesia i plaça de l´ajuntament). Desprès cap a les 14:00 h aniriem a dinar o a la " Rata Cellarda" o al Maset dels cristians segons la opció que demà triem
Gràcies.....Bona nit
Demà tancarem una posibilitat o l´altra