A vorer....pau, pau.... que estem en nadal.
El que opine podria llegir abans tot el tòpic, per a saber de que va la cosa.
Recopilem....com ningù s´animava jo vaig fer varies propostes posibles, d´entre elles ( i gràcies a la enquesta de alzimet al doodle) vam anar a arrivar a la següent proposta;
Día 8. dinar a Beneixama
Preu; 20 € a un lloc molt peculiar que es diu " La Rata Cellarda" amb menjars elaborats de la terra.
Vam proposar tambè quedar a les 10 del mati a la plaça de l´esglèsia i fer una excursió o a la serra o al camí dels molins de unes dos horetes, per a despres fer una pasajada per el poble
Per als de fora, ademés de estar molt be comunicats per carretera jo vaig dir la posibilitat de tren, però clar ara ja no es rodalies, ho he estat mirant i de valència a villena val 10.80€ per trajecte. hi ha uno que ix a les 7,18, arriva a villena a les 8,25h, tornar seria a les 19,27 h i arriva a les 20,40 h. Entenc que per als que no teniu cotxe es una dineralada. Lo millor seria que buscareu algu en coche i fereu grupet de 5 en 5.
a mi en dona igual si teniu un altra proposta, per mi encantat, no m´enfade i menys maldecaps. però hi ha que anar aclarint el asunt, perquè jo als propietaris del restaurant tindrè que dirlos algo, estaven preparantme un menu tancat.
Alè....ja dieu les propostes per la capi ( que tampoc es gratis que nosaltres anem, sobretot per el parking i eixes coses)