Autor Tema: Dinar Post-Nadal 08/01/11 a Beneixama (Acta inaugural d'AVAMET)  (Llegit 4917 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat vickyxeli

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 11
Re: Sopar de Nadal 2010-2011
« Respondre #75 el: 27 de De Des. de 10, 21:29:26 p. m. »

Sí, creo que mucha gente no tiene transporte propio esos días. Por eso insisto, en que creo que para comer es mejor quedar en un sitio cómodo de ir. Me da igual Xàtiva, Torrent, Valencia, Gandia, ... a Biar-Beneixama-Castalla podem anar un altra ocació, d'escursió... a més, fa poc ja vam anar a Castalla (la paelleta), crec que ara toca ja un altre lloc  :P

El problema es que nadie de las cercanías de Valencia se ha ofrecido a organizarlo...

Por eso lo de Biar-Beneixama-Castalla, o lo que fuera por la zona, porque son los que se han movido  ;)

Desconnectat L´herberet, MANU

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 746
« Respondre #76 el: 27 de De Des. de 10, 21:57:00 p. m. »
A vorer....pau, pau.... que estem en nadal.

El que opine podria llegir abans tot el tòpic, per a saber de que va la cosa.

Recopilem....com ningù s´animava jo vaig fer varies propostes posibles, d´entre elles ( i gràcies a la enquesta de alzimet al doodle) vam anar a arrivar a la següent proposta;

Día 8. dinar a Beneixama

Preu; 20 € a un lloc molt peculiar que es diu " La Rata Cellarda" amb menjars elaborats de la terra.

Vam proposar tambè quedar a les 10 del mati a la plaça de l´esglèsia i fer una excursió  o a la serra o al camí dels molins de unes dos horetes, per a despres fer una pasajada per el poble

Per als de fora, ademés de estar molt be comunicats per carretera jo vaig dir la posibilitat de tren, però clar ara ja no es rodalies, ho he estat mirant i de valència a villena val 10.80€ per trajecte. hi ha uno que ix a les 7,18, arriva a villena a les 8,25h, tornar seria a les 19,27 h i arriva a les 20,40 h. Entenc que per als que no teniu cotxe es una dineralada. Lo millor seria que buscareu algu en coche i fereu grupet de 5 en 5.

a mi en dona igual si teniu un altra proposta, per mi encantat, no m´enfade i menys maldecaps. però hi ha que anar aclarint el asunt, perquè jo als propietaris del restaurant tindrè que dirlos algo, estaven preparantme un menu tancat.

Alè....ja dieu les propostes per la capi ( que tampoc es gratis que nosaltres anem, sobretot per el parking i eixes coses)  ;D ;D

Beneixama, 600m, Alacant.

Desconnectat vigilant

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 103
  • Amad y dejaos amar. Fd: Meteowikifriky.
    • Meteorologia i física teòrica
« Respondre #77 el: 27 de De Des. de 10, 22:15:57 p. m. »
Em sembla bé, Manu. A vore si s'arregla el transport.

Si no fora el cas, propose per exemple Xàtiva:
Menú 16,50€   http://www.canelayclavo.com/menu_semana.html
Menú 15-20€  http://www.casalaabuela.es/cms/files/carta3.pdf

Salutacions

PD: Perdoneu per no haver llegit tot el tòpic... ja sabeu que per diversos embolics no puc passar-me pels fòrums. Fa temps em va comentar Alzimet del sopar del dia 7 o 8, i vaig entendre que seria a València capital, per això no vaig entrar fins casi hui, pensant-me que estava ja clar.
Barri Sant Marcel·lí. València Capital

No a la discriminació. Sí a la diversidad social.
No a la violència. No a la heterofòbia. No al etnocentrisme.Fes l'amor y no la guerra.

Slutacions cordials a tothom... El vostre amic, El vigilant llevantí

www.temps.cat

Desconnectat alzimet

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 894
  • Plou poc però per a lo poc que plou MAI plou prou
« Respondre #78 el: 28 de De Des. de 10, 00:21:40 a. m. »
Em sembla bé, Manu. A vore si s'arregla el transport.

Si no fora el cas, propose per exemple Xàtiva:
Menú 16,50€   http://www.canelayclavo.com/menu_semana.html
Menú 15-20€  http://www.casalaabuela.es/cms/files/carta3.pdf

Salutacions

PD: Perdoneu per no haver llegit tot el tòpic... ja sabeu que per diversos embolics no puc passar-me pels fòrums. Fa temps em va comentar Alzimet del sopar del dia 7 o 8, i vaig entendre que seria a València capital, per això no vaig entrar fins casi hui, pensant-me que estava ja clar.

Ja, fa molt de temps que vaig demanar a Meteored que algú de la capi ho organitzara, que és quan ho vam parlar (tenia confiança en que al final es montara allí) com ningú es va llançar doncs Manu agafà la iniciativa i "xapó" per ell!. Ara a vore si s'organitzem en grups de 5, que així puja menys la despesa de gasolina  :P i anem tots cap allà. Si hi haguera problemes doncs sempre (amb un temps prudencial d'antelació) podem trobar alguna alternativa d'emergència al S de València.

Vinga, la gent que s'anime a anar en cotxe que ho faça saber i anirem arreglant per aci l'asunt ;)

Ens veiem promte!
Alzira, ben propet del Xúquer
On la mitjana diu que cauen 633 mm a l'any i quasi mai tenim dades properes...

L'AVAPRED t'espera!. Pots començar de zero al concurs quan vullgues! T'ho voldràs perdre?

Desconnectat H2O

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.437
  • ALCOY
    • Acif Alcoi
« Respondre #79 el: 28 de De Des. de 10, 10:07:25 a. m. »
bo al final un altre mes a la llista

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #80 el: 28 de De Des. de 10, 10:49:22 a. m. »
Manu, em pareix perfecte com t'has explicat. Per mi avant, encara que no diria que no a un preu més asequible... ;D No obstant, no serà un impediment si no hi ha altre remei.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #81 el: 28 de De Des. de 10, 19:57:47 p. m. »

Es que tampoc tindria molta lògica que una trobada que s´esta organitzant des d´ací es faja en València, ho dic per  l´entusiasme que es veu en este encontre al forum de meteored, practicament l´unic que diu alguna cosa són dani i Vicky, i ells ja es van encarregar d´organitzar l´ultima trobada , que per cert, ja va ser en Vcia. Aixina que per mi endavant manu, i per suposat que quant mes gent vinga millor, que aci som una familia. ;)

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat MeteoCanals

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 618
« Respondre #82 el: 29 de De Des. de 10, 01:02:11 a. m. »
avore, jo agafe el cotxe, si anem a Valencia jo puc arreplegar a gent pel camí, 4 persones.. desde Xàtiva, Càrcer i Alzira també... si es fa en Xàtiva pff nose si el xic de Carcer no pot anar jo vaig a per ell si fa falta o algú de la Costera o zones pròximes... ja em dieu algo

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.851
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #83 el: 29 de De Des. de 10, 08:22:34 a. m. »
Jo també puc agafar a dos o tres persones a Xàtiva per acostar-les a Beneixama, i tornar-les després...

Per cert, cal apuntar al dinar a Eva i també a Vicent i M. Ángeles de Fontanars dels Alforins  :D
« Darrera modificació: 29 de De Des. de 10, 09:58:49 a. m. per felet »

Desconnectat L´herberet, MANU

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 746
« Respondre #84 el: 29 de De Des. de 10, 12:16:26 p. m. »
Recordem....com ningù s´animava jo vaig fer varies propostes posibles, d´entre elles ( i gràcies a la enquesta de alzimet al doodle) vam anar a arrivar a la següent proposta;

Día 8. dinar a Beneixama

Preu; 20 € a un lloc molt peculiar que es diu " La Rata Cellarda" amb menjars elaborats de la terra.ESTA NIT POSE EL MENU

Vam proposar tambè quedar a les 10 del mati a la plaça de l´esglèsia i fer una excursió  o a la serra o al camí dels molins de unes dos horetes, per a despres fer una pasajada per el poble

Per als de fora, ademés de estar molt be comunicats per carretera jo vaig dir la posibilitat de tren, però clar ara ja no es rodalies, ho he estat mirant i de valència a villena val 10.80€ per trajecte. hi ha uno que ix a les 7,18, arriva a villena a les 8,25h, tornar seria a les 19,27 h i arriva a les 20,40 h. Entenc que per als que no teniu cotxe es una dineralada. Lo millor seria que buscareu algu en coche i fereu grupet de 5 en 5.

La llista de moment es aixina;

Alzimet
German( borinot)
Robert ( vigilant)
Herberet ( Manu)
Carboner (Mario)
Vaqueret
Meteocarcer
Nevà Grosa( Toni)
Nacho Pajarito
Elan
Pissarroglets
Meteonix
Damilme ( Dani)
Vichyxeli ( Vicky)
Timonet Gelat
Krisman
Dadisap
Meteocanals
Damimet
H2O
Felet
Eva
Vicent
Mª Angeles

Som 24 de moment...qui no estiga a la llista que ho diga, i qui no puga vindre i estiga apuntat que ho diga tambè.

Es important que qui tingau cotxe desde valència ho digau, i qui no tinga tambè, per intertar que vos acopleu de 5 en 5....seria lo ideal.

Anim xics.......

Beneixama, 600m, Alacant.

Desconnectat alzimet

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
« Respondre #85 el: 29 de De Des. de 10, 14:40:56 p. m. »

Som 24 de moment...qui no estiga a la llista que ho diga, i qui no puga vindre i estiga apuntat que ho diga tambè.

Es important que qui tingau cotxe desde valència ho digau, i qui no tinga tambè, per intertar que vos acopleu de 5 en 5....seria lo ideal.

Anim xics.......

Per a tractar d'organitzar-se en l'assunt del transport primer farem una llista de qui puga tindre problema en el transport o que no sapigam res en aquest aspecte i després, segons el que es vaja dient s'anirem agrupant.

Toni (Alzimet)
German( borinot)
Robert ( vigilant)
Meteocarcer
Nacho (Pajarito)
Elan
Pissarroglets
Damilme ( Dani)
Vichyxeli ( Vicky)
Timonet Gelat
Krisman
Dadisap

S'han oferit Felet i MeteoCanals a recollir entre els dos 6 o 7 places a Xàtiva:

En un principi, per la meua part, encara no confirme que agafe aquesta opció, perquè si algú dels que baixa des de València o Castelló pot passar a arreplegar-me li vindrà més còmode que a vosaltres anar des d'Ontinyent o Canals fins a Xàtiva.

Actualitze les llistes del primer post, estic a la espera també d'incloure el Menu esta nit. ;)
PD: Si a algú no li sembla bé l'hora que avise, a mi em sembla una mica pronte, però em puc amoldar sense problema.

Salut!

L'AVAPRED t'espera!. Pots començar de zero al concurs quan vullgues! T'ho voldràs perdre?

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #86 el: 29 de De Des. de 10, 15:03:47 p. m. »
Jo imagine que puc anar amb algú com felet... :P

Si no poguera per que ja estiguera ple, intentaré pillar el cotxe dels pares..
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat krisman

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 271
    • Meteobunyol
« Respondre #87 el: 29 de De Des. de 10, 15:06:21 p. m. »
Yo pongo mi coche.

En cuanto a la hora a las 10 me parece muy pronto, pues eso supone casi dos horas de viaje desde Buñol ( o sea salir a las 8.00), mas el tiempo de perdida de ir a valencia a recoger .....  seria casi salir a las 7:00 horas y levantarme a las 6:30 demasiado pronto. pipa*

Propongo llevar móviles, y según lleguemos ir llamándonos y reagrupando nos, sobre todo los que venimos de  mas lejos.  ;D

Saludos. ;)
Bunyol, València.
http://www.meteobunyol.com/

Desconnectat alzimet

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
« Respondre #88 el: 29 de De Des. de 10, 15:24:13 p. m. »
Yo pongo mi coche.
Saludos. ;)

Queda recollit al primer missatge del fil ;)

Salutacions

Desconnectat ELAN

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 475
« Respondre #89 el: 29 de De Des. de 10, 15:31:18 p. m. »
Soc Elan,

jo ix desde Tavernes de Valldigna, podría quedar en Xátiva en Meteo Canals- i   en Mario de OTOS , per anar junts .
En el meu cotxe caben 3 persones .( es un 4 plaçes ) .

Jo no tinc problema de res, m ´acople a tot.