0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Cita de: Timonet gelat en 17 de De Des. de 10, 20:09:27 p. m.Com a curiositat, el simbolet de la neu acaba de aparèixer a la consola.Vaja he arribat fa no res al poble i a la consola ficaba el simbolet de la neu tambe jaja. Be ací máxima de 16,9ºC a les 15:55 h. i la mínima no ha baixat dels 2,3ºC a les 4:04 h. El vent i la retirada de l'aire fred en altura va fer que no gelara. Ara tinc 9,6ºC un poc mes que fa mitja hora i ja no apareix el simbol de la neu, vent del SW a 14 km/h.
Com a curiositat, el simbolet de la neu acaba de aparèixer a la consola.
Que ganes havia ja de plutja , per cert algú pot posar la camera del menjador , esque no se on esta el link. Gracies
PD: Timonet respecte a lo de l'altre dia , tranquil. , em pillaries en mal moment pels examens i això , pero ara no ho posaria aixo.
La davis trona a marca neu. Vorem a vorer si es de veres , encara que jo heu veig un poc difícil.6,3ºC85 %1005,2 mb3,6 mm a 1.0 mm/hPotser que register menys precipitació, degut a que no tinga el balancin ven calibrat?
Cita de: soriano en 18 de De Des. de 10, 12:21:14 p. m.La davis trona a marca neu. Vorem a vorer si es de veres , encara que jo heu veig un poc difícil.6,3ºC85 %1005,2 mb3,6 mm a 1.0 mm/hPotser que register menys precipitació, degut a que no tinga el balancin ven calibrat?Tingueu en compte que eixa previsió que fan les estacions automàtiques són per a un radi de fins a uns 30 km/h, i no solament per a la cota a la que es troben... De moment 5 mm, 6ºC, 89% d'humitat relativa i vent en calma.