Autor Tema: Gener de 2011  (Llegit 48959 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat dadisap

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 17
  • Tinc les ulleres brutes...
Re: Gener de 2011
« Respondre #465 el: 31 de De Gen. de 11, 16:37:49 p. m. »
 Bona vesprada:
   A Alginet , 9'3º i putjant  :P :P :P :P uns impresionants 0'2 mm replegats fins aquestos moments , i malauradament , crec que aço esta clar per avui i els proxims 15 dies ...
Tinc les ulleres brutes...

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.851
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #466 el: 31 de De Gen. de 11, 16:49:51 p. m. »
Acabe d'arribar a casa passant per Bocairent... Plovia dèbilment i també a Banyeres, amb uns 3ºC. De neu res de res, això sí, boira enganxada a les serres.

A Ontinyent 5,5ºC i quatre dècimes al pluviòmetre. Vent en calma.

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
  • Missatges: 882
« Respondre #467 el: 31 de De Gen. de 11, 16:52:35 p. m. »
Acabe d'arribar a casa passant per Bocairent... Plovia dèbilment i també a Banyeres, amb uns 3ºC. De neu res de res, això sí, boira enganxada a les serres.

A Ontinyent 5,5ºC i quatre dècimes al pluviòmetre. Vent en calma.

Mare de deu..si plou a banyeres que volem esperar nosaltres?  :-si :-si
Ontinyent, València.

Desconnectat Pego

• Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
« Respondre #468 el: 31 de De Gen. de 11, 16:58:19 p. m. »
Ei xicots:
Almenys per ací ens em divertit una mica este matí amb la tempesta, granisada i una bona enfarinada per damunt dels 700-800 metres.
Acabe de arribar a casa vegent com s'ha desintregat la pluja que estava damunt del mar  ???. De totes formes encara queda una mica de neu per damunt dels 700 metres (per a fer guapet) i ací hem arreplegat 16 mm i tanquem el mes amb 60 mm que no està gens mal.
De totes formes esperava molt més, sobre tot per les comarques més interiores però este any no és el nostre i ara pareix que passarem bastants díes de avurriment...

Desconnectat clariano

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 4
« Respondre #469 el: 31 de De Gen. de 11, 17:09:51 p. m. »
acabe de vaixar del alt de la creu (900 msm) 2,5º  i plovent molt devilment i ni rastre de neu ni de haver nevat

Desconnectat Nevades

• Pluja
  • *
  • Missatges: 816
« Respondre #470 el: 31 de De Gen. de 11, 17:11:48 p. m. »
Cel molt cobert que de quant en quant deixa caure alguna gota. Ara ens mantenim en la mateixa temperatura, 4,5ºC.
Com no hi haja un miracle.. podem donar el episodi per acabat.. :'(

EDITE: torna a ploure debilment per ací. Ja podria entrar la taca de preci......
« Darrera modificació: 31 de De Gen. de 11, 17:14:30 p. m. per Nevades »
Agullent, València.

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
  • Missatges: 882
« Respondre #471 el: 31 de De Gen. de 11, 17:16:24 p. m. »
El radas sa trencat o que , la taca ixa de precipitació du ahi estancada hores i hores! :-si :-si
Ontinyent, València.

Desconnectat clariano

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 4
« Respondre #472 el: 31 de De Gen. de 11, 17:17:38 p. m. »
per cert sempre que he eixit plovent de gandia amb 4 o menys graus, sempre he vist caure algo de neu en la vall, o be a Castellò o als tunels de l`olleria, a Ontinyent o al Portixol.
Hui he eixit de gandia a 8,5º, en el montduver no hi havia boira i no se veia res de neu, el circ de la Safor dalt de Villalonga tampoc tenia boira i no hi havia cap rastre de neu, el Benicadell estava cubert per els nuvols, al Portixol 3º i xirimiri i junt al observatori del alt de la Creu tambè xirimiri.
Altra vegada serà, de tornada fins a Gandia ni una gota :'( :'( :'(

Desconnectat tiberut

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 80
« Respondre #473 el: 31 de De Gen. de 11, 17:40:31 p. m. »
ara estic mes confiat acaba de llevar AEMET la alerta, la cosa promet.....jejeje
Tibi, l'Alcoià.

Desconnectat Monti

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 761
    • MeteoMonti
« Respondre #474 el: 31 de De Gen. de 11, 17:42:56 p. m. »
ara estic mes confiat acaba de llevar AEMET la alerta, la cosa promet.....jejeje

El GFS ha fallat per complet, per a Ontinyent ha pronosticat 15 litres d'acumulat fins les 18.00 hores, i 25 per a Gandia, i ni un li l'altre ha encertat ni per compromís. Un desastre!

El mal es que no em fet cas dels mesoscalars... i en ells no és veia res paregut al GFS.
Montitxelvo, València.

Desconnectat METEOBIAR

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 584
  • biar 703-750 mts
« Respondre #475 el: 31 de De Gen. de 11, 17:43:40 p. m. »
hem pareix que vaig a cambiar de hobby, vaig a deixarme la meteo i vaig a ferme apicultor...... segur que les abelles no hem fallen i per lo menys menjare mel tots els anys i no com la meteo que ens la possa als llavis i res de res.jejejejeje

quin desastre ¡¡¡¡¡

cagen... els models¡¡¡¡¡
« Darrera modificació: 31 de De Gen. de 11, 17:45:48 p. m. per biarut »

Desconnectat Adrià_Ontinyent

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.147
« Respondre #476 el: 31 de De Gen. de 11, 17:57:33 p. m. »
per cert sempre que he eixit plovent de gandia amb 4 o menys graus, sempre he vist caure algo de neu en la vall, o be a Castellò o als tunels de l`olleria, a Ontinyent o al Portixol.
Hui he eixit de gandia a 8,5º, en el montduver no hi havia boira i no se veia res de neu, el circ de la Safor dalt de Villalonga tampoc tenia boira i no hi havia cap rastre de neu, el Benicadell estava cubert per els nuvols, al Portixol 3º i xirimiri i junt al observatori del alt de la Creu tambè xirimiri.
Altra vegada serà, de tornada fins a Gandia ni una gota :'( :'( :'(

En l'Alt de la Creu jo pensava que hauria nevat un poc, almenys dalt del tot, perquè està a 905msnm, i la piscina del càmping de Mariola està a 890msnm i allí sí que ha nevat.

Ara cauen gotes...

Qué desilusió d'episodi...Açò ens passa per fiar-nos del GaFeSiano!  ;D
El Momac-Promes no ens ficava pràcticament ni gota, i ha encertat!
Ontinyent, València.

Desconnectat tiberut

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 80
« Respondre #477 el: 31 de De Gen. de 11, 17:58:19 p. m. »
LA ULTIMA el GFS en marca en la eixida de ara 17mm hasta les 21:00 per a flipar..http://www.meteopt.com/modelos/meteogramas/gfstxtcoor.php?lat=38.53&lon=-0.58ç
Tibi, l'Alcoià.

Desconnectat Pego

• Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
« Respondre #478 el: 31 de De Gen. de 11, 18:04:08 p. m. »
hem pareix que vaig a cambiar de hobby, vaig a deixarme la meteo i vaig a ferme apicultor...... segur que les abelles no hem fallen i per lo menys menjare mel tots els anys i no com la meteo que ens la possa als llavis i res de res.jejejejeje

quin desastre ¡¡¡¡¡

cagen... els models¡¡¡¡¡

Jua,jua doncs avisam i jo em dedicaré a la cría del escarabat picudo que amb tanta palmera malalta segur que triunfe... ací anem de derrota en derrota.
Mare de Déu algun día canviará la sort pq no ecerten ni la precipitació ni la temperatura ni res de res...

Desconnectat Adrià_Ontinyent

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.147
« Respondre #479 el: 31 de De Gen. de 11, 18:22:17 p. m. »
Des d'ací es veu Mariola, i es veuen unes cortines de neu ben blanques cobrint la serra.  ::)

Ací 4 gotes amb el cel blanquíssim mirant cap al sud...
Ontinyent, València.