Autor Tema: Meteogrames i models, any 2011  (Llegit 87322 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Monti

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 761
    • MeteoMonti
Re: Meteogrames i models, any 2011
« Respondre #105 el: 19 de De Gen. de 11, 12:21:38 p. m. »
Hola,
Jo crec q ja la tenim ahi... divendres aguanta la preci fins l´arribada del fred (i crec q aguantarà ben entrada la nit)... i lo de dilluns pot ser acollonant...
11,7º

Hola, crec que Freemeteo és basa en el GFS, que en l'actual eixida de les 06h que està acabant d'eixir ara redueix molt la precipitació en els seus ensembles, tant per a divendres com per a diumenge i dilluns:

Encara que hi han mes models que si que donen precipitació, però ho vec molt justet personalment. Ja no per a que neve, si no per a que ploga.
Montitxelvo, València.

Desconnectat METEOBIAR

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 584
  • biar 703-750 mts
« Respondre #106 el: 19 de De Gen. de 11, 12:27:01 p. m. »
lo de freemeteo es anecdotic, no hi ha que fer molt de cas ¡¡¡¡

tot pareix que podriem vore algo de neu, tot dependra de la trajectoria de la borrasca, jo crec que no esta tot dit, el fred el tindrem, ara soles falta que es pose tot al seu lloc, jo tincs els cadenes preparades per si de cas, jejejeje
lo que hem sorpren es la duracio del fred i pareix que la tonica per finals de gener sera fred.

Desconnectat METEOBIAR

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 584
  • biar 703-750 mts
« Respondre #107 el: 19 de De Gen. de 11, 12:29:32 p. m. »
Hola,
Jo crec q ja la tenim ahi... divendres aguanta la preci fins l´arribada del fred (i crec q aguantarà ben entrada la nit)... i lo de dilluns pot ser acollonant...
11,7º

Hola, crec que Freemeteo és basa en el GFS, que en l'actual eixida de les 06h que està acabant d'eixir ara redueix molt la precipitació en els seus ensembles, tant per a divendres com per a diumenge i dilluns:

Encara que hi han mes models que si que donen precipitació, però ho vec molt justet personalment. Ja no per a que neve, si no per a que ploga.

encara queden exides ¡¡¡¡  creuarem els dits, jo estic mosca perque canal ou y aemet no ens posen res....ai mare ¡¡¡¡¡¡  aixo es bona senyal¡¡¡

Desconnectat kurkonen

• Pluja
  • *
  • Missatges: 141
« Respondre #108 el: 19 de De Gen. de 11, 12:31:43 p. m. »
Estic d´acord en lo de freemeteo, però també hi ha q tindre en compte les dificultats del GFS en les situacions de gregal/llevant... per aixó pense q serà més humida del que diu, i si ja marquen alguna cosa podem tindre esperances.
Xàtiva

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
  • Missatges: 882
« Respondre #109 el: 19 de De Gen. de 11, 12:34:16 p. m. »
Estic d´acord en lo de freemeteo, però també hi ha q tindre en compte les dificultats del GFS en les situacions de gregal/llevant... per aixó pense q serà més humida del que diu, i si ja marquen alguna cosa podem tindre esperances.

+1 , les situacions de gregal els models no les reflexen mai bé. Com be diu el company sera més humida del que diuen els models.
Ontinyent, València.

Desconnectat Sergifred

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.364
  • Gota freda
« Respondre #110 el: 19 de De Gen. de 11, 12:36:18 p. m. »
Osti un xativí més, qui eres?  :D

Me recorda mes o menos al que van tindre el 15 de decembre de 2009 si mal no recorde, ja sabeu com va acabar la pelicula...
Xàtiva, València.

Desconnectat Monti

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
    • MeteoMonti
« Respondre #111 el: 19 de De Gen. de 11, 12:36:19 p. m. »

+1 , les situacions de gregal els models no les reflexen mai bé. Com be diu el company sera més humida del que diuen els models.

+2 per part del NOGAPS que està ixint:

Montitxelvo, València.

Desconnectat kurkonen

• Pluja
  • *
  • Missatges: 141
« Respondre #112 el: 19 de De Gen. de 11, 12:42:59 p. m. »
Osti un xativí més, qui eres?  :D

Me recorda mes o menos al que van tindre el 15 de decembre de 2009 si mal no recorde, ja sabeu com va acabar la pelicula...

Jaja, saps qui soc, però sols reapareixc per escriu-re en estes situacions de estat de nervis...

te refereixes a esta?

Xàtiva

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #113 el: 19 de De Gen. de 11, 12:43:48 p. m. »
Eixa eixida del NOGAPS és per a les 13:00 locals i a eixes hores crec que encara serà massa prompte per a tindre unes temperatures "de neu" a cotes baixes.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Monti

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
    • MeteoMonti
« Respondre #114 el: 19 de De Gen. de 11, 12:50:07 p. m. »
Eixa eixida del NOGAPS és per a les 13:00 locals i a eixes hores crec que encara serà massa prompte per a tindre unes temperatures "de neu" a cotes baixes.

Timonet, personalment jo parlava de precipitació en general, ja que abans havia escrit que ho vec justet fins i tot per a que ploga ben plogut.

Igualment, el done la rao en que les temperatures no seran tant baixes per a vore neu en cotes baixes, ja que la precipitació que mostra serà la recollida en les anteriors 6 hores, i per a les 13:00 locals el NOGAPS en particular ens posa una -2 a 850hp i entrant, i a 500hp supose que estarà la -23/-25, justet altra volta.
Montitxelvo, València.

Desconnectat Sergifred

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.364
  • Gota freda
« Respondre #115 el: 19 de De Gen. de 11, 12:59:32 p. m. »

mireu 8)
Xàtiva, València.

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
« Respondre #116 el: 19 de De Gen. de 11, 13:05:38 p. m. »
Ontinyent, València.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #117 el: 19 de De Gen. de 11, 13:09:25 p. m. »
Això és per a dilluns i estem encara a dimecres... queda molt per davant. Senc ser negatiu, però aquesta és la darrera eixida del GFS 06Z i fixeu-vos com la precipitació és quasi nula per al divendres. Això si, el fred ens sobrarà de lluny, a més de que entrarà molt ràpidament.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
« Respondre #118 el: 19 de De Gen. de 11, 13:16:41 p. m. »
Això és per a dilluns i estem encara a dimecres... queda molt per davant. Senc ser negatiu, però aquesta és la darrera eixida del GFS 06Z i fixeu-vos com la precipitació és quasi nula per al divendres. Això si, el fred ens sobrarà de lluny, a més de que entrarà molt ràpidament.

Pero es quasi nula amb el model GFS, no sols esta eixie model  ;)
Ontinyent, València.

Desconnectat Monti

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
    • MeteoMonti
« Respondre #119 el: 19 de De Gen. de 11, 13:17:14 p. m. »
TV3, en l'espai del temps del mati, ens ha tornat a posar neu per a divendres i dissabte com anit:

http://www.tv3.cat/videos/3321771

Ells miren el GME no?
Montitxelvo, València.