Autor Tema: Meteogrames i models, any 2011  (Llegit 87536 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat tiberut

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 80
Re: Meteogrames i models, any 2011
« Respondre #165 el: 20 de De Gen. de 11, 12:45:52 p. m. »
http://www.meteopt.com/modelos/meteogramas/gfstxtcoor.php?lat=38.53&lon=-0.58ç.........Que poc optimista que es el GFS per al diumenge yo vec mes precipitacio de lo que posa
Tibi, l'Alcoià.

Desconnectat METEOBIAR

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 584
  • biar 703-750 mts
« Respondre #166 el: 20 de De Gen. de 11, 13:14:05 p. m. »
hui estaren atents a vore que diu canal nou ¡¡¡¡ ;D

pareix que esta eixida done mes precipitacio¡¡¡¡¡ vorem els seguents ¡¡¡¡¡

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
  • Missatges: 262
« Respondre #167 el: 20 de De Gen. de 11, 13:14:31 p. m. »
 l aemet no ens vol posar neu almenys ja marca plutjes debils en el litoral que ahir marcava sol, la patgina de oratgenet marcaneu diumenge i dilluns
Castelló de Rugat, València.

Desconnectat kurkonen

• Pluja
  • *
  • Missatges: 141
« Respondre #168 el: 20 de De Gen. de 11, 13:19:26 p. m. »
Diumenge la cota per terra...
d on eres tu em pot traure la de la meua localitat que es castello de rugat gracies

Ja tinc a la firma d´on soc.
Entra en http://www.meteopt.com/modelos/meteogramas/s3coor.php i pots veure en grafic o dades. Sols tindras q canviar les coordenades lat=0.00&lon=0.00 per lat=38.87&lon=-0.38 que son les de castelló.

Per cert, no veig jo temp suficient a 500hpa per demà matí, -25º, en canvi si per diumenge, -29º
Xàtiva

Desconnectat kurkonen

• Pluja
  • *
  • Missatges: 141
« Respondre #169 el: 20 de De Gen. de 11, 13:27:27 p. m. »
Ja bufa el ENE, cresquent nuvols al golf de valència i acumulant-se a les muntanyes del nord d´alacant... les temperatures ja sols els queda q BAIXAR!
« Darrera modificació: 20 de De Gen. de 11, 13:31:20 p. m. per kurkonen »
Xàtiva

Desconnectat Sergifred

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.364
  • Gota freda
« Respondre #170 el: 20 de De Gen. de 11, 13:34:11 p. m. »
Dumenge en models en má, nevá hasta en xátiva, pero vamos estic segurisim... si entra preci, que pareix que si que entrará, ja es raro tindrelo clar a partir dels models que neve açí.
Xàtiva, València.

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
« Respondre #171 el: 20 de De Gen. de 11, 13:38:23 p. m. »
Dumenge en models en má, nevá hasta en xátiva, pero vamos estic segurisim... si entra preci, que pareix que si que entrará, ja es raro tindrelo clar a partir dels models que neve açí.
i el dilluns a com creus que estara la cota

Desconnectat Sergifred

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.364
  • Gota freda
« Respondre #172 el: 20 de De Gen. de 11, 14:14:13 p. m. »

300-400 metres, els pobles de els voltants de aitana, si no falla la cosa agarran bon paquet.
Xàtiva, València.

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
  • Missatges: 882
« Respondre #173 el: 20 de De Gen. de 11, 14:19:26 p. m. »

300-400 metres, els pobles de els voltants de aitana, si no falla la cosa agarran bon paquet.
;D ;D Avore si es deveres, aunque el meteomoita el dilluns en posa la cota de neu mes o menys per 700-800 msnm. Pero per al diumenge ens posa aço.
Ontinyent, València.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #174 el: 20 de De Gen. de 11, 14:20:07 p. m. »
 Grans diferències encara entre els dos models principals, si mirem l´europèu, a mig plaç encerta  prou mes que el GFS, tot mes eixut que la moixama, fred i gelades, en canvi el GFS si que marca una situació de "possibles" nevades a la zona litoral i prelitoral del sud de València i nord d´Alacant.

De moment no em faig ilusions de  neu per ací.

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
« Respondre #175 el: 20 de De Gen. de 11, 14:24:10 p. m. »
Grans diferències encara entre els dos models principals, si mirem l´europèu, a mig plaç encerta  prou mes que el GFS, tot mes eixut que la moixama, fred i gelades, en canvi el GFS si que marca una situació de "possibles" nevades a la zona litoral i prelitoral del sud de València i nord d´Alacant.

La majoria de vegades el Europeu es baixa els pantalons i seguix al GFS, jo no ho veig tan mal entrant vents de llevant per al diumenge...
Ontinyent, València.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #176 el: 20 de De Gen. de 11, 14:27:04 p. m. »

La majoria de vegades el Europeu es baixa els pantalons i seguix al GFS, jo no ho veig tan mal entrant vents de llevant per al diumenge...
Senc discrepar en tu, i ojala tingues raó, però a mig-llarg plaç sol passar el contrari que dius tu, el GFS és el models de les ilusions que moltes vegades acaben en els "bandasos" que nosaltre diguem.

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
« Respondre #177 el: 20 de De Gen. de 11, 14:28:54 p. m. »

Senc discrepar en tu, i ojala tingues raó, però a mig-llarg plaç sol passar el contrari que dius tu, el GFS és el models de les ilusions que moltes vegades acaben en els "bandasos" que nosaltre diguem.

Si en això tens raó , el GFS dona moltes ilusions pero jo vaig a esperar a mirar mesoescalars que son mes fiables a curt plaç.  Pero jo tinc ilusió de que no anem a quedarse sense vore un floc de neu durant este episodi.
Ontinyent, València.

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
« Respondre #178 el: 20 de De Gen. de 11, 14:31:41 p. m. »
Per cert el europeu em pareix que encara te que actualisar, igual esta vesprada quant actualise es paregut al GFS, ja que el GFS ahir tampoc mos marcaba molta xixa per al diumenge-dilluns.
Ontinyent, València.

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
« Respondre #179 el: 20 de De Gen. de 11, 14:40:18 p. m. »
de moment al facebook  oratge rtvv ha dit que no saben si al final nevara o no que es dos grans marca cadascu una cosa