0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.
Jo veig este mapa i no se per on agafar-ho. És un meseoscalar del servici Català, prou fiable i ens marca açò per a demà als set del matí
Cita de: Alcoianet en 20 de De Gen. de 11, 17:49:58 p. m.Jo veig este mapa i no se per on agafar-ho. És un meseoscalar del servici Català, prou fiable i ens marca açò per a demà als set del matí Pues el UKMO torna a mostrar açò per a ixes hores:El que ens havia llevat en l'anterior eixida, ens ho torna a posar.
UKMO amb molt bona pinta eh? GFS a l'eixida de les 13:00 locals diu que augmenta mínimament la precipitació.
Cita de: Timonet gelat en 20 de De Gen. de 11, 20:00:20 p. m.UKMO amb molt bona pinta eh? GFS a l'eixida de les 13:00 locals diu que augmenta mínimament la precipitació.Així pense jo sobre l'UKMO, és bastant precipitació el que marca per a demà. Però com diuen, el cel està completament ras per ací també.
La veritat és que si mires la situació de forma objectiva, amb vents del nord i pressions de 1020 a 1030 mbars, en el meu poble ni neva ni plou. La situació és la que és, anticicló de gener amb normalització de les temperatures. Alegremse de que no tenim ponent.
Cita de: Bas en 20 de De Gen. de 11, 20:39:41 p. m.La veritat és que si mires la situació de forma objectiva, amb vents del nord i pressions de 1020 a 1030 mbars, en el meu poble ni neva ni plou. La situació és la que és, anticicló de gener amb normalització de les temperatures. Alegremse de que no tenim ponent.Hola Bas. El problema és que no sabem quin és el teu poble.Si punxes eixe botonet que hi ha per dalt que posa "Editar Perfil" i col·loques allí el nom del teu poble, ja no t'hauràs de preocupar mes per el tema.Nota als Predictors: Ara lo que hi ha que vigilar és la presió, ja que és el detall que no tenen clar els models: si es forma una xicoteta alta satélit per ací o no. segos siga una cosa o altra, el diumenge podem vore 2 flocs o 2000.
males eixides del gfs recurtant la precipitacio per al diumenge penseu que es quedara ja aixi o encara pot aumentarnos mes precipitacio