Autor Tema: Meteogrames i models, any 2011  (Llegit 87437 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
  • Missatges: 262
Re: Meteogrames i models, any 2011
« Respondre #210 el: 20 de De Gen. de 11, 23:44:52 p. m. »
males eixides del gfs recurtant la precipitacio per al diumenge penseu que es quedara ja aixi o encara pot aumentarnos mes precipitacio

En unes lleven, en altres posen, i al final res supose. Lo mal és que jo encara tinc les imatges del UKMO per a demà rondant pel cap  ;D .
vec la foto que tens ahi al costat i me se fan les dents llarges de quin any es aixo, i podria pasar este cap de setmana
Castelló de Rugat, València.

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.114
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #211 el: 20 de De Gen. de 11, 23:45:16 p. m. »
sas que m'acabes d'alegrar el dia??
Quan hi ha possiblitat que comence a formarse eixa baixa?

Torna a llegir. res de baixes: Altes - i lletjes-.

Desconnectat Monti

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 761
    • MeteoMonti
« Respondre #212 el: 20 de De Gen. de 11, 23:50:07 p. m. »
males eixides del gfs recurtant la precipitacio per al diumenge penseu que es quedara ja aixi o encara pot aumentarnos mes precipitacio

En unes lleven, en altres posen, i al final res supose. Lo mal és que jo encara tinc les imatges del UKMO per a demà rondant pel cap  ;D .
vec la foto que tens ahi al costat i me se fan les dents llarges de quin any es aixo, i podria pasar este cap de setmana

És de la nevada del decembre del 2006 aci a Montitxelvo on és va quedar tot entre Terrateig i Rugat, uns 20 centimetres on menys neu hi havia, i fins a 30 on mes. És va seguir per aci el foro, i Carboner per aquell entonces ja va fer un gran seguiment i va nombrar el cas de Montitxelvo. Tinc mes fotos d'aquella nevada ben boniques.

"Viejos Tiempos".
Montitxelvo, València.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #213 el: 21 de De Gen. de 11, 00:05:30 a. m. »

És de la nevada del decembre del 2006 aci a Montitxelvo on és va quedar tot entre Terrateig i Rugat, uns 20 centimetres on menys neu hi havia, i fins a 30 on mes. És va seguir per aci el foro, i Carboner per aquell entonces ja va fer un gran seguiment i va nombrar el cas de Montitxelvo. Tinc mes fotos d'aquella nevada ben boniques.

"Viejos Tiempos".

Es que em tingut uns anys molt bons, en quant a nevades, però fa uns anys vam estar  crec que 7 o 8 anys seguits sense veure nevar ací a Otos, tot el mon penssava que ja no ho tornaria a fer i mira, ara ja uns quant seguits que torna a nevar.

Home, també es cert que en situacions com la del diumenge, d´eixes que no sembla que vaja a fer res, de vegades ha saltat la sorpresa i ha fet una bona nevadeta, com jo dic, ací el gregal és milagrós.

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
« Respondre #214 el: 21 de De Gen. de 11, 00:07:28 a. m. »

"Viejos Tiempos".
si la recorde i ara que escric els ensembles del gfs son tots o cuasi tots prou mes humits que la eixida principal fijeuse

Desconnectat JORDI BANYERES

• Pluja
  • *
  • Missatges: 190
« Respondre #215 el: 21 de De Gen. de 11, 00:22:01 a. m. »
Jo no descarte per a demà de bon matí una nevadeta com la que va fer farà cosa d'un més i mig poca cosa però algo caurà i per damunt de 600-700 metres podrà ser de neu...en banyeres està núvol ara mateixa.
I si es manté la situació, el dimecres-dijous de la semana que ve podem veure neu de veritat també a una altitud semblant a la de demà i diumenge!!
No us desilusioneu que estic segur de que alguna cosa caurà!!
Banyeres de Mariola, Alacant.

Desconnectat Porta de Mariola

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 27
« Respondre #216 el: 21 de De Gen. de 11, 00:37:05 a. m. »
Jo no descarte per a demà de bon matí una nevadeta com la que va fer farà cosa d'un més i mig poca cosa però algo caurà i per damunt de 600-700 metres podrà ser de neu...en banyeres està núvol ara mateixa.
I si es manté la situació, el dimecres-dijous de la semana que ve podem veure neu de veritat també a una altitud semblant a la de demà i diumenge!!
No us desilusioneu que estic segur de que alguna cosa caurà!!

Tu sempre tant positiu... :-si ;)

Desconnectat JORDI BANYERES

• Pluja
  • *
  • Missatges: 190
« Respondre #217 el: 21 de De Gen. de 11, 00:45:31 a. m. »
Xe amic...quan de temps, ja deia jo que no contestaves als meus missatges!! confie en tv3 i en el vent de llevant que ens posen per a demà pel matí...en meteored també ens posen neu pera a demà!!

Desconnectat MeteoCanals

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 618
« Respondre #218 el: 21 de De Gen. de 11, 01:01:16 a. m. »
Per al diumenge les isobares entren molt clarament d'orige maritim, amb temperatures tan baixes jo crec que pot ser un dia dels mes propicis... ::javascript:void(0);)

• Reixiu
  • *
« Respondre #219 el: 21 de De Gen. de 11, 08:55:20 a. m. »
Cel completament ras. Finalment la cosa pinta prou seca, i les xicotetes il.lusions que ens haviem fet, una vegada més per terra. Ojalà hi haja alguna sorpresa de cara al diumenge de vesprada-nit..

La cosa per a la setmana que ve té pinta de ser justament el contrari, més precipitació, però la cota prou més alta, per tant no voriem neu..

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
« Respondre #220 el: 21 de De Gen. de 11, 09:08:23 a. m. »
Cel completament ras. Finalment la cosa pinta prou seca, i les xicotetes il.lusions que ens haviem fet, una vegada més per terra. Ojalà hi haja alguna sorpresa de cara al diumenge de vesprada-nit..

La cosa per a la setmana que ve té pinta de ser justament el contrari, més precipitació, però la cota prou més alta, per tant no voriem neu..
acaba de actualisarse el mass i ens indica prou precipitacio per al diumenge el gme tambe es prou bo i el coamps tanmbe no se quina fiabilitat te este ultim pero be vorem que pasa

• Reixiu
  • *
« Respondre #221 el: 21 de De Gen. de 11, 09:13:33 a. m. »

acaba de actualisarse el mass i ens indica prou precipitacio per al diumenge el gme tambe es prou bo i el coamps tanmbe no se quina fiabilitat te este ultim pero be vorem que pasa

Ojalà es complisca, però pense que finalment es quedarà tot en una altra profunda decepció. Al menys no tenim temperatures estivals.
Dels que més em fie es del MASS...

Desconnectat Sergifred

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.364
  • Gota freda
« Respondre #222 el: 21 de De Gen. de 11, 09:33:40 a. m. »
aon esta la preci del ukmo? :P
Xàtiva, València.

Desconnectat Monti

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 761
    • MeteoMonti
« Respondre #223 el: 21 de De Gen. de 11, 09:36:57 a. m. »
aon esta la preci del ukmo? :P
;D ;D :-si !!

Jo he vist a un gos pisant ahi en el carrer, lo del UKMO seria aixo, no?   :-si :-si !!

Mira que al final em vaig creure que al menys hi haurien núvols este mati, i això m'han dit, ras com un peix !

A patir frescor.
Montitxelvo, València.

Desconnectat Nevades

• Pluja
  • *
  • Missatges: 816
« Respondre #224 el: 21 de De Gen. de 11, 09:44:58 a. m. »
sas que m'acabes d'alegrar el dia??
Quan hi ha possiblitat que comence a formarse eixa baixa?

Torna a llegir. res de baixes: Altes - i lletjes-.

Bueno, pos explicam lo que pot passar si es forma una Alta.. es que no se a que et referixes.. :S
Agullent, València.