Autor Tema: Meteogrames i models, any 2011  (Llegit 87360 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
  • Missatges: 262
Re: Meteogrames i models, any 2011
« Respondre #315 el: 26 de De Gen. de 11, 15:03:27 p. m. »
ara falta que ens posen un poc mes de fred cada dia i que neve sobre uns 300 m¿ cregeu que seria posible?
Castelló de Rugat, València.

Desconnectat Sergifred

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.364
  • Gota freda
« Respondre #316 el: 26 de De Gen. de 11, 15:28:44 p. m. »
ara falta que ens posen un poc mes de fred cada dia i que neve sobre uns 300 m¿ cregeu que seria posible?
Per favor no tragueu catanyes on no hi han, la cota esta alta, toca pluja i de la bona, i ja sabem que per estes terres que l´aigua i el fret no son compatibles, salvant casos excepcionals. Ojalá a tot ens caiguera mig metro en la porta de casa, pero no pot ser aixina.
Xàtiva, València.

Desconnectat METEOBIAR

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 584
  • biar 703-750 mts
« Respondre #317 el: 26 de De Gen. de 11, 16:16:59 p. m. »
la veritat es que si segifred ¡¡¡ tenim que ser mes realistes, la cota esta alta sols la vorem els que vivim a pobles junt a serres de prou altura i aixina i tot ja vorem¡¡¡¡ jo muntare al reconco a 1200 mts i espere vore una bona nevadeta....penjare fotos per lo demes aigueta de la bona que be molt be.

Desconnectat Joen

• Pluja
  • *
  • Missatges: 765
    • Meteosolana - El tiempo en Ontinyent
« Respondre #318 el: 26 de De Gen. de 11, 17:05:26 p. m. »
Segons el COSMO suís, per a demà entre 20 i 30 mm, no està gens malament  :D.

Adjunte l'animació del MOMAC:

« Darrera modificació: 26 de De Gen. de 11, 17:19:27 p. m. per Joen »

Desconnectat Sergifred

• Tempesta
  • *
  • Gota freda
« Respondre #319 el: 26 de De Gen. de 11, 17:36:59 p. m. »
IMPRESIONANT PAQUETÓ A AITANA LA SEMANA PRÓXIMA.
Me lleve el barret... :-*
Xàtiva, València.

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
« Respondre #320 el: 26 de De Gen. de 11, 17:45:46 p. m. »
Per favor no tragueu catanyes on no hi han, la cota esta alta, toca pluja i de la bona, i ja sabem que per estes terres que l´aigua i el fret no son compatibles, salvant casos excepcionals. Ojalá a tot ens caiguera mig metro en la porta de casa, pero no pot ser aixina.
jo no dic dema si no la setmana que be i açi si que pot caure hasta un metre de neu ¿per que? Pues per que ja ha caigut anteriorment amb una entrada d aire fred i una borrasca pasant per golf de cadiz aixina que pasar pot pasar

Desconnectat METEOBIAR

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 584
  • biar 703-750 mts
« Respondre #321 el: 26 de De Gen. de 11, 17:52:41 p. m. »
jo no dic dema si no la setmana que be i açi si que pot caure hasta un metre de neu ¿per que? Pues per que ja ha caigut anteriorment amb una entrada d aire fred i una borrasca pasant per golf de cadiz aixina que pasar pot pasar

home si de poder pasar pot pasar, a biar han caigut nevades de metre i mig, pero es dificil te que donarse unes condicions molt determinades de fred i hui per hui no hi ha res que indique que anem a tindre tant de fred, jo hem conforme en muntar al reconco i vore dos pams¡¡¡¡¡ jejejeje

Desconnectat kurkonen

• Pluja
  • *
  • Missatges: 141
« Respondre #322 el: 26 de De Gen. de 11, 17:54:07 p. m. »
IMPRESIONANT PAQUETÓ A AITANA LA SEMANA PRÓXIMA.
Me lleve el barret... :-*

i la manta d´aigua per aci tb...
Xàtiva

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
« Respondre #323 el: 26 de De Gen. de 11, 18:19:45 p. m. »
l europeu per a la semana que be ,ve mes fred que el gfs per aixo l aemet en el pronostic d espanya per als proxims dies marca plutjes generals per açi de neu en cotes relativament baixes tota la semana jo crec que pot pasar i este any pasara vore una neva de un metre per meu poble

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.398
  • Desembre 2009- Font de Mariola
« Respondre #324 el: 26 de De Gen. de 11, 19:15:40 p. m. »
Heu vist el Mass lo que mos ha modelitzat ara? En Meteored algu parla del escandalos  "Medicane".

No hay nada nuevo bajo el sol, pero cuántas cosas viejas hay que no conocemos.

Pas del Benissaidó,550m,Alcoi, Alacant.

Desconnectat Porta de Mariola

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 27
« Respondre #325 el: 26 de De Gen. de 11, 19:38:28 p. m. »
l europeu per a la semana que be ,ve mes fred que el gfs per aixo l aemet en el pronostic d espanya per als proxims dies marca plutjes generals per açi de neu en cotes relativament baixes tota la semana jo crec que pot pasar i este any pasara vore una neva de un metre per meu poble
D'on et traus lo del fred?? I lo de les cotes relativament baixes? Jo no crec que arribem a tant.. ojalà...però no crec.. I lo de un metre de neu en el teu poble... difícil no?
Banyeres de Mariola, Alacant.

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
« Respondre #326 el: 26 de De Gen. de 11, 20:07:25 p. m. »
D'on et traus lo del fred?? I lo de les cotes relativament baixes? Jo no crec que arribem a tant.. ojalà...però no crec.. I lo de un metre de neu en el teu poble... difícil no?
lo de un metre de neu es mes ilusio que res pero lo de neu a cotes baixes pasat per la previsio de aemet per a espanya per als proxims dies i voras que diu jo amb eixa baixa tant freda damunt de nosaltres eu vec posible

Desconnectat L´herberet, MANU

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 746
« Respondre #327 el: 26 de De Gen. de 11, 21:10:46 p. m. »
A mi tambè em fa il.lusió un metro de neu. però crec que mes de un a este foro deu de començar a vorer els models mes objectivament. la cota mínima prevista per als proxims set dies es de 800m en amunt. Clar que poden haver desplomes i sorpreses ( aci la neva mes gran va ser en novembre quant models i teles deien que la cota era de mes de 1000m).

No confundiu a la gent. i si en estos moments algu ha vist algun model que diga cota baixes que el pose..... >:(

Gracies

Beneixama, 600m, Alacant.

Desconnectat Almansa

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.150
  • Almansa (E. Albacete) - 700 m snm - 385 mm/any
    • El Tiempo en Almansa
« Respondre #328 el: 26 de De Gen. de 11, 21:17:06 p. m. »
En l'AEMET posa el avis groc a Almansa per a demà, previsió cota de neu de 900m baixant a 800m a primera i última hora .... ¿penseu que pot baixar a 800m? jo la veig més als 1000 que als 800 .... per Almansa que estem a 700m ho veig dificil dificil
Si el Mugrón se encapota , o llueve mucho o no cae gota

Datos actuales en Almansa (E.Albacete)
- Estación MeteoAlmansa TV
- Estación AlmansaMeteo
- Estación DGT Almansa

Desconnectat Sergifred

• Tempesta
  • *
  • Gota freda
« Respondre #329 el: 26 de De Gen. de 11, 21:32:32 p. m. »
En l'AEMET posa el avis groc a Almansa per a demà, previsió cota de neu de 900m baixant a 800m a primera i última hora .... ¿penseu que pot baixar a 800m? jo la veig més als 1000 que als 800 .... per Almansa que estem a 700m ho veig dificil dificil

Vegent que la cota en andalucia fa un rato estava a 900 metres, crec que si que la voreu encara que no cualle, perque el fret es encara latent de la onada passada + 4 dies sense vore el sol + cobertura nubosa que fa de efecte cúpula para que el fret no s´escape. A partir de 800m caurá bon paquet.
Xàtiva, València.