Autor Tema: Meteogrames i models, any 2011  (Llegit 87584 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
  • Missatges: 262
Re: Meteogrames i models, any 2011
« Respondre #360 el: 27 de De Gen. de 11, 18:07:10 p. m. »
es qu jo crec que les darreres eixides que marcava tanta aigua amb inundacios lo mes segur, no es podia complir per que ara el mar no esta tan calent per a que ploga tant, si les gotes fredes son excepcionals tenen que tindre tres factors vent de llevant, embolsament d aire fred i el mar a una temperatura de mes de 18 graus i lo mes normal que amb un embolsament tant gelat de -30 damunt de nosaltres neve a cotes baixes home fa falta mes  factors com el fred a  850ph pero una de les ultimes vegades crec que  va ser al 2006 tanmbe va nevar açi abundanment per un enmbolsament tant fred i senyalava neu a 600 m i jo estic a a 325m gracies no soc un expert pero m agrada tant la meteorologia que pels anys m he ensenyat algo gracies a llegir per internet, escoltar meteorolegs,i llegirvos a tots vosaltres , gracies a tots i a disfrutar del que puga vindre
Castelló de Rugat, València.

Desconnectat kurkonen

• Pluja
  • *
  • Missatges: 141
« Respondre #361 el: 27 de De Gen. de 11, 18:12:49 p. m. »
es qu jo crec que les darreres eixides que marcava tanta aigua amb inundacios lo mes segur, no es podia complir per que ara el mar no esta tan calent per a que ploga tant, si les gotes fredes son excepcionals tenen que tindre tres factors vent de llevant, embolsament d aire fred i el mar a una temperatura de mes de 18 graus i lo mes normal que amb un embolsament tant gelat de -30 damunt de nosaltres neve a cotes baixes home fa falta mes  factors com el fred a  850ph pero una de les ultimes vegades crec que  va ser al 2006 tanmbe va nevar açi abundanment per un enmbolsament tant fred i senyalava neu a 600 m i jo estic a a 325m gracies no soc un expert pero m agrada tant la meteorologia que pels anys m he ensenyat algo gracies a llegir per internet, escoltar meteorolegs,i llegirvos a tots vosaltres , gracies a tots i a disfrutar del que puga vindre

lo que marcava i marquen els models no son inundacions, son/eren 100-200 litres ben caiguts en 3 dies amb un llevant marcadisim. En una gota freda te poden caure 200 en 12 hores.
Xàtiva

Desconnectat Sergifred

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.364
  • Gota freda
« Respondre #362 el: 27 de De Gen. de 11, 18:15:30 p. m. »
Si el paquet a partir de 700 pot ser gran. Jo crec que fret hi haurá si o si ja que  la disposició de anticiclo-borrasca es bona, tan sola queda saber on caura lo gros de la preci. Es podría parla ara mateix de nevá grossa com  pero no mos apressurem..
Perdoneu les faltes que stic en el iphone
« Darrera modificació: 27 de De Gen. de 11, 18:18:00 p. m. per Sergifred »
Xàtiva, València.

Desconnectat Pego

• Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
« Respondre #363 el: 27 de De Gen. de 11, 18:20:26 p. m. »
Estem a Febrer i no a Octubre i llavors es més normal les últimes eixides que la barbaritat d'abans. La veritat és que ens posa molta pluja i durant tota la setmana així que podem arreplegar bona quantitat de pluja. Això si la neu a cotes no molt baixes, però que més dona pujarem a buscar-la  ;).

Desconnectat flocon

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 15
« Respondre #364 el: 27 de De Gen. de 11, 18:22:56 p. m. »
Monti, podries dirme perfa quin model es el que as posat, y el link per consultarlo. Gracies.
Ontinyent

Desconnectat Pixarroglets

• Pluja
  • *
  • Missatges: 474
« Respondre #365 el: 27 de De Gen. de 11, 18:27:51 p. m. »
Jo el que estic observant es que la mitja en qüestió de precipitacions ha baixat prou de cara a dilluns-dimarts-dimecres. Lo que comenteu de neu... potser Manu la veja cap al seu poble (per condicions de fred, no se si tant per precipitacions) o per Ibi, Castalla. Mireu-se bé l'ensemble:

Ontinyent, València.

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
  • Missatges: 882
« Respondre #366 el: 27 de De Gen. de 11, 19:16:07 p. m. »
Buffff menuda eixida sas!! cota de neu 200-400 metres amb bona cosa de precipitació? On hi ha que firmar??
Ontinyent, València.

Desconnectat alcoià

• Pluja
  • *
  • Missatges: 713
  • Av. País Valencià - Alcoi (Alacant)
« Respondre #367 el: 27 de De Gen. de 11, 19:48:21 p. m. »
Xiquets, ja han eixit els meteogrames d'Alcoi i bocairent, entra d'altres, amb els canvis que han ficat els models en l'última eixida.

::)

:-si

:P
]

Desconnectat soriano

• Pluja
  • *
  • Missatges: 374
« Respondre #368 el: 27 de De Gen. de 11, 19:49:53 p. m. »
Mireu com comentaven abans, així es com ha eixit el freemeteo :D

Ontinyent - M.Valls, València. 375 msm

Desconnectat Monti

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 761
    • MeteoMonti
« Respondre #369 el: 27 de De Gen. de 11, 19:52:29 p. m. »
Monti, podries dirme perfa quin model es el que as posat, y el link per consultarlo. Gracies.

Hola.

És la pàgina de meteomoita que trasllada les dades de les eixides del GFS a eixa taula, ací tens l'enllaç:

http://www.meteopt.com/modelos/meteogramas/
Montitxelvo, València.

Desconnectat Sergifred

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.364
  • Gota freda
« Respondre #370 el: 27 de De Gen. de 11, 19:53:15 p. m. »
32cm a 700m, no esta mal....
Xàtiva, València.

Desconnectat futboler

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 5
  • otosss!
« Respondre #371 el: 27 de De Gen. de 11, 19:55:04 p. m. »
jajajaj pero q s'an fumat els de freemeteo? si lo q acaben de possar es deveres, aprepareuse per estar incomunicats!!! jajajaj  ara, jo firmaba pero ja!

Del mateix poble q carboner jejej

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
« Respondre #372 el: 27 de De Gen. de 11, 20:06:02 p. m. »
tots els models menys el europeu que ens marca tanmbe la mateixa situaci de cara a dimarts els altres ens la marquen dilluns a vorem pero pareix que tots estan d acord

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
« Respondre #373 el: 27 de De Gen. de 11, 21:02:00 p. m. »
ieeee aço esta molt parat per a lo que puga vindre com vegeu l europeu en la eixida de les 12 pareix que no siga tan bo com els altres ¿que opineu?

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #374 el: 27 de De Gen. de 11, 21:31:54 p. m. »

lo que marcava i marquen els models no son inundacions, son/eren 100-200 litres ben caiguts en 3 dies amb un llevant marcadisim. En una gota freda te poden caure 200 en 12 hores.
  Com no estic en Otos ara mateixa no puc mirar l´any que va ser, però un febrer tinc jo amb mes de 500 mm acumulats, mes de 200 van caure crec que el dia 2, amb una nit de trons i pluja torrencial, crec que va estar 4 o 5 dies sense parar de ploure i crec que en Bocairent es va posar mes de mig metre de neu, dema vore en quin any va ser i vos ho dic.

http://avamet.es/estacions/otos/