Autor Tema: Meteogrames i models, any 2011  (Llegit 87421 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
  • Missatges: 882
Re: Meteogrames i models, any 2011
« Respondre #390 el: 28 de De Gen. de 11, 09:41:36 a. m. »
Però mireu el meteograma, llevant la principal les demes son molt seques...
Ontinyent, València.

Desconnectat L´herberet, MANU

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 746
« Respondre #391 el: 28 de De Gen. de 11, 10:06:49 a. m. »
Em dona molt mala espina aço. altra safanoria del GFS?, estic fart de fer de burro. A la merda els models. O hui es confirma o sen va tot a fer la ma. Adeu a la borrasqueta cap a Italia tot.
 >:( :'(

Beneixama, 600m, Alacant.

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
« Respondre #392 el: 28 de De Gen. de 11, 11:23:28 a. m. »
Mmm , doncs esta eixida, seguixen mantenint les precipitacions , i isos entre -30/-31 i -2 , estic comensan a posarme nervios ja que ixa -30... ::) ::) ::)
Ontinyent, València.

Desconnectat Sergifred

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.364
  • Gota freda
« Respondre #393 el: 28 de De Gen. de 11, 11:30:08 a. m. »
Home no se de aón tragueu que tot s´esfuma, per lo menos heu mantenen...
Xàtiva, València.

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
« Respondre #394 el: 28 de De Gen. de 11, 11:31:38 a. m. »
Home no se de aón tragueu que tot s´esfuma, per lo menos heu mantenen...

Home, si vejem que la anterior eixida , anaba la linea de precipitació mes soles que la una...
Ontinyent, València.

Desconnectat L´herberet, MANU

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 746
« Respondre #395 el: 28 de De Gen. de 11, 11:52:42 a. m. »
Exacte, aixo es el que mes em preocupa. Però com no acavem d´entendre massa be les linees dels meteogrames (sobretot pluja). Pues ens quedem en que la eixida principal marca una bona nevada ( ara a cotes no mes de 300.400 m) per a la nit de diumenge i dilluns. el que si ha desaparegut es la barbaritat de 3 o 4 dies de plujes fortes ( millor per als amics de Bocairent). ;D

Beneixama, 600m, Alacant.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #396 el: 28 de De Gen. de 11, 12:04:45 p. m. »
Et despistes un dia i passa de tot... ;D
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Monti

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 761
    • MeteoMonti
« Respondre #397 el: 28 de De Gen. de 11, 12:29:57 p. m. »
Els ensembles no son tant "burros" com ahir però millors que l'anterior eixida:

Montitxelvo, València.

Desconnectat Sergifred

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.364
  • Gota freda
Xàtiva, València.

Desconnectat MeteoCanals

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 618
« Respondre #399 el: 28 de De Gen. de 11, 13:45:29 p. m. »
la eixida es una merda... a rebaixat molta pluja.... em ve al cap la oferta que feia un negret a la platja venent roba, ¡¡¡ PAGAS 3 Y TE LLEVAS 2!!! pues esta ixida del mateix palo... ploure plourà pero res de l'altre mon, de totes maneres m'esperare a la de les 12Z amb radiosondeig.

Salute

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
« Respondre #400 el: 28 de De Gen. de 11, 14:04:49 p. m. »
la eixida es una merda... a rebaixat molta pluja.... em ve al cap la oferta que feia un negret a la platja venent roba, ¡¡¡ PAGAS 3 Y TE LLEVAS 2!!! pues esta ixida del mateix palo... ploure plourà pero res de l'altre mon, de totes maneres m'esperare a la de les 12Z amb radiosondeig.

Salute
??? ???

Jo no la veig tan merda, ya que podem pillar uns 10 centimetres de neu a cotes relativament baixes (300-400 msnm) , ara estem en ple hivern i si tenim posibilitats de una nevada, doncs preferisc 100 voltes mes 10 cm que 150 ml de plutja.

Si no ens neva ara quant ho fara? En Abril? Maig? encara no hem tingut cap dia de neu aquest hivern i m'agradaria vore la neu cuallar  ;D Pero et respete la teua opinio, que per a gustos ,colors.
Ya vindran plutges mes avant tranquils.
Ontinyent, València.

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
  • Missatges: 262
« Respondre #401 el: 28 de De Gen. de 11, 14:32:14 p. m. »

Salute
??? ???

Jo no la veig tan merda, ya que podem pillar uns 10 centimetres de neu a cotes relativament baixes (300-400 msnm) , ara estem en ple hivern i si tenim posibilitats de una nevada, doncs preferisc 100 voltes mes 10 cm que 150 ml de plutja.

Si no ens neva ara quant ho fara? En Abril? Maig? encara no hem tingut cap dia de neu aquest hivern i m'agradaria vore la neu cuallar  ;D Pero et respete la teua opinio, que per a gustos ,colors.

jo tmbe dic el mateix preferisc que neve que la neu es prou cara de vore per açi  Pero canal nou i aemet veuen la cota a 600 - 700 metres jo la vec mes baixa ¿ I vosaltres?
Castelló de Rugat, València.

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
« Respondre #402 el: 28 de De Gen. de 11, 14:34:43 p. m. »

Salute
??? ???

jo tmbe dic el mateix preferisc que neve que la neu es prou cara de vore per açi  Pero canal nou i aemet veuen la cota a 600 - 700 metres jo la vec mes baixa ¿ I vosaltres?

Que seran prou mes baixes...la -30 /-31 damunt nostra + amb isos negatives a 850 + Gregal..=  :neu: :neu: :neu: :neu:
Ontinyent, València.

Desconnectat Monti

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 761
    • MeteoMonti
« Respondre #403 el: 28 de De Gen. de 11, 14:38:35 p. m. »
La veritat és que amb una -30/-31 a 500hpa i una -1/-2/-3 a 850hpa la cota és més baixa que eixos 600-700 metres, ja vorem com responen les properes eixides. I no tenim que fixar-nos sols amb el GFS, els altres models també tenen algo que dir, i no estan mal tampoc.
Montitxelvo, València.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #404 el: 28 de De Gen. de 11, 14:49:53 p. m. »

Aneu a tornar-vos bojos amb els ditxoso models, el ensembles i tot això que mireu, jo mire l´eixida principal i ja està, em faig el conter de que el GFS és el model de les ilusions i sobretot observe com va l´any, amb anys plovedor, sempre encerten l´aigua, però en anys secs, sempre li costa molt ploure.

Finalment torne a recordar que no vivim en una zona de nevades, mes be al contrari, que no vol dir que no neve, pero molts són els anys que l´hivern passa sense nevar, parle dels que vivim a menys de 600 metres, ojala nevara, ami tambe m´encanta, però si no ho fa, no es cap drama i home, canvair una enfarinadeta de neu per mes de 100 mm d´aigua, donsc com a que val prou mes l´aigua.

http://avamet.es/estacions/otos/