Autor Tema: Meteogrames i models, any 2011  (Llegit 87415 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
  • Missatges: 882
Re: Meteogrames i models, any 2011
« Respondre #405 el: 28 de De Gen. de 11, 15:18:31 p. m. »

Aneu a tornar-vos bojos amb els ditxoso models, el ensembles i tot això que mireu, jo mire l´eixida principal i ja està, em faig el conter de que el GFS és el model de les ilusions i sobretot observe com va l´any, amb anys plovedor, sempre encerten l´aigua, però en anys secs, sempre li costa molt ploure.

Finalment torne a recordar que no vivim en una zona de nevades, mes be al contrari, que no vol dir que no neve, pero molts són els anys que l´hivern passa sense nevar, parle dels que vivim a menys de 600 metres, ojala nevara, ami tambe m´encanta, però si no ho fa, no es cap drama i home, canvair una enfarinadeta de neu per mes de 100 mm d´aigua, donsc com a que val prou mes l´aigua.

Si, estic d'acord, pero jo no canvie tampoc una enfarinadeta per 100 L d'aigua, pero 10 cm no es cap enfarinadeta  :P
« Darrera modificació: 28 de De Gen. de 11, 15:23:53 p. m. per sergi_onti »
Ontinyent, València.

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
  • Missatges: 262
« Respondre #406 el: 28 de De Gen. de 11, 15:23:01 p. m. »
 jo tampoc canvie una enfarinadeta per 100 l pero i si esta es la bona i ens quedem incomunicats ;D
Castelló de Rugat, València.

Desconnectat joseppe

• Pluja
  • *
  • Missatges: 100
« Respondre #407 el: 28 de De Gen. de 11, 15:48:10 p. m. »
Però algun sap el que pot fer , ja que sempre es diu molt i despres es quedem amb les ganes al no ser que vajes al Montcabrer, Font Roja, Aitana..........
Per favor algu hem podria dir on vejeu les previsions?
Albaida, València.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #408 el: 28 de De Gen. de 11, 15:49:55 p. m. »
 Si es la bona, que neve home! :D

Jo crec que encara no esta res decidit, unes eixides marcaran mes i altres menys, però almenys una plogudeta si que espera que faja. El tema neu, amb les isos i el gregal del dilluns, si que haguera nevat si haguerem vingut de fred, però anirem a eixa situació amb temperatures ja mes "altes", però ja ho anirem vegent.

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat METEOBIAR

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 584
  • biar 703-750 mts
« Respondre #409 el: 28 de De Gen. de 11, 16:02:38 p. m. »

Aneu a tornar-vos bojos amb els ditxoso models, el ensembles i tot això que mireu, jo mire l´eixida principal i ja està, em faig el conter de que el GFS és el model de les ilusions i sobretot observe com va l´any, amb anys plovedor, sempre encerten l´aigua, però en anys secs, sempre li costa molt ploure.

Finalment torne a recordar que no vivim en una zona de nevades, mes be al contrari, que no vol dir que no neve, pero molts són els anys que l´hivern passa sense nevar, parle dels que vivim a menys de 600 metres, ojala nevara, ami tambe m´encanta, però si no ho fa, no es cap drama i home, canvair una enfarinadeta de neu per mes de 100 mm d´aigua, donsc com a que val prou mes l´aigua.

jejejejejeje que bona mario.... la veritat que una enfarinadeta no val pa res es mes beneficios una ploguda d´eixes que teniu per ahi..... la meua zona si que es de nevades ja penjare algun dia..... fotos de les nevades de abans y la del 2001...pero be tenin en conter que biar esta a 720 mts espere vore algo de neu......esteu obsesionats amb la neu....a  mi hem xifla y per sort la veig tots els anys pero visc a un poble alt, be encara toca esperar que vendra el tio de les rebaixes i tot seran plors¡¡¡¡¡¡ mentre a esperar...

Desconnectat L´herberet, MANU

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 746
« Respondre #410 el: 28 de De Gen. de 11, 16:23:18 p. m. »

jejejejejeje que bona mario.... la veritat que una enfarinadeta no val pa res es mes beneficios una ploguda d´eixes que teniu per ahi..... la meua zona si que es de nevades ja penjare algun dia..... fotos de les nevades de abans y la del 2001...pero be tenin en conter que biar esta a 720 mts espere vore algo de neu......esteu obsesionats amb la neu....a  mi hem xifla y per sort la veig tots els anys pero visc a un poble alt, be encara toca esperar que vendra el tio de les rebaixes i tot seran plors¡¡¡¡¡¡ mentre a esperar...

Bueno Biarut...aixo de tots els anys.....ho poden dir a Banyeres, però a Biar o Beneixama, han pasat molts anys anecdòtics o res de res. Sobretoo anys 90 o per ahí, ara els ultims 10 anys han segut diferents.

Vinga que es ara o mai...jo crec que la matinada de dilluns potser bona

Beneixama, 600m, Alacant.

Desconnectat Sergifred

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.364
  • Gota freda
« Respondre #411 el: 28 de De Gen. de 11, 17:07:45 p. m. »
Es la bona, no li pegueu mes voltes. Esta vegada tinguem el aire fret "atrapat" entre nosaltres i no se escapa, tot aixó amb gregal... a disfrutar!!

edite: pareix que retallen preci...
Xàtiva, València.

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
  • Missatges: 882
« Respondre #412 el: 28 de De Gen. de 11, 17:10:22 p. m. »
Es la bona, no li pegueu mes voltes. Esta vegada tinguem el aire fret "atrapat" entre nosaltres i no se escapa, tot aixó amb gregal... a disfrutar!!

Si un poc retallen , pero tambe han posat un poc mes de fred, pero amb esta eixida veig els 10cm o mes .
Ontinyent, València.

Desconnectat kurkonen

• Pluja
  • *
  • Missatges: 141
« Respondre #413 el: 28 de De Gen. de 11, 17:10:28 p. m. »

Esq aixo no te ni cap ni peus... en la gregalada q ens entra te que ploure més pero ous!
Xàtiva

Desconnectat METEOBIAR

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • biar 703-750 mts
« Respondre #414 el: 28 de De Gen. de 11, 17:12:18 p. m. »

Bueno Biarut...aixo de tots els anys.....ho poden dir a Banyeres, però a Biar o Beneixama, han pasat molts anys anecdòtics o res de res. Sobretoo anys 90 o per ahí, ara els ultims 10 anys han segut diferents.

Vinga que es ara o mai...jo crec que la matinada de dilluns potser bona

mariconasso jo en eixa epoca no recorde era un xiquillo.....jejejeje

jo recordenevades desde el 1996

el gregal a mi no fa molta gracia¡¡¡¡¡

on podria mirar el historic de models a vore qui es el valent que m´el envia.... gracies vulc comparar el dia 15 de novembre de 2001 amb aquesta situacio¡¡¡

encara recorde aquell dia ....llamps i neu¡¡¡¡¡¡¡¡¡
« Darrera modificació: 28 de De Gen. de 11, 17:21:24 p. m. per biarut »

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
« Respondre #415 el: 28 de De Gen. de 11, 17:25:56 p. m. »
mireu l hirlam una -34 i una 0-2 i damunt amb preci desde diumenge a la nit  i una baixa baix de les balears que opineu :-si

Desconnectat METEOBIAR

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • biar 703-750 mts
« Respondre #416 el: 28 de De Gen. de 11, 17:28:49 p. m. »
mireu l hirlam una -34 i una 0-2 i damunt amb preci desde diumenge a la nit  i una baixa baix de les balears que opineu :-si

seria cota 500- 700 mts

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
« Respondre #417 el: 28 de De Gen. de 11, 17:34:07 p. m. »

seria cota 500- 700 mts

jo crec que seria cota 300 ,algu que ho entenga que diga algo que estic dels nyervits

Desconnectat Porta de Mariola

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 27
« Respondre #418 el: 28 de De Gen. de 11, 17:40:37 p. m. »
El GFS ha llevat precipitacions, si seguix llevant-ne amb la mateixa facilitat, acabarem per no tindre res...
Banyeres de Mariola, Alacant.

Desconnectat Joen

• Pluja
  • *
  • Missatges: 765
    • Meteosolana - El tiempo en Ontinyent
« Respondre #419 el: 28 de De Gen. de 11, 18:10:26 p. m. »
Ací tens Biarut, mapes del dia 15 de novembre de 2001:

Els he tret d'ací: http://www.wetterzentrale.de/topkarten/fsreaeur.html