Autor Tema: Meteogrames i models, any 2011  (Llegit 87730 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat L´herberet, MANU

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 746
Re: Meteogrames i models, any 2011
« Respondre #420 el: 28 de De Gen. de 11, 18:49:59 p. m. »
se nos va.....se nos va...poc a poc mes a l´est....no m´agrada.....no m´agrada

Encara pot pasar de tot........vorem

Beneixama, 600m, Alacant.

Desconnectat kurkonen

• Pluja
  • *
  • Missatges: 141
« Respondre #421 el: 28 de De Gen. de 11, 19:02:11 p. m. »
A quin hora actualitza l´europeu?
jo no ho done tot per perdut, es sabut q el gfs la caga prou en estes situacions de dana al mediterrani...
Xàtiva

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
« Respondre #422 el: 28 de De Gen. de 11, 19:15:38 p. m. »
jo no ho done tot per perdut, es sabut q el gfs la caga prou en estes situacions de dana al mediterrani...

Desde ahir tots els models tendeixen a mes cap a l´est. De fet Hirlam per al dilluns ja no posa casi precipitació per l´interior. En lo eufòrics que tots estaveu fa 24h. A vorer si d´aci a altres 24h. tornem a estar eufòrics. pipa* :D**

Desconnectat kurkonen

• Pluja
  • *
« Respondre #423 el: 28 de De Gen. de 11, 19:24:59 p. m. »

Desde ahir tots els models tendeixen a mes cap a l´est. De fet Hirlam per al dilluns ja no posa casi precipitació per l´interior. En lo eufòrics que tots estaveu fa 24h. A vorer si d´aci a altres 24h. tornem a estar eufòrics. pipa* :D**

Eufòrics no se, però il.lusionats i esperançats un rato... quin sentit tindria veure el distints models sino es per l´esperança de tindre una situació important?
A tots ens agrada la meteo, però que ens marquen posibilitats POC COMUNS ens agrada més!... i més ho faria si es compliren, no?
Xàtiva

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
« Respondre #424 el: 28 de De Gen. de 11, 19:31:02 p. m. »

Eufòrics no se, però il.lusionats i esperançats un rato... quin sentit tindria veure el distints models sino es per l´esperança de tindre una situació important?
A tots ens agrada la meteo, però que ens marquen posibilitats POC COMUNS ens agrada més!... i més ho faria si es compliren, no?

Bueno pues l´europeu ens fuig un poc mes d´il.lusió i esperança. Tambè en la B mes al nord de les Balears i per supost un poc mes a l´est ( a este pas ni en la marina veuen ni 10 litres). Quin canvit a pitjor en 24 h.  :'( :-\

Ja que l´objectivitat no val, tindre la esperança i la il.lusió, a vorer si entre tots fem vindre eixa bona neva que tots esperem  :-si :-si

Desconnectat Porta de Mariola

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 27
« Respondre #425 el: 28 de De Gen. de 11, 19:38:59 p. m. »
Açò té tota la pinta de quedar-se en res... Ojalà ens enganyem, però si cada 24 h lleven el mateix que ens han llevat hui... Enguany no és la nostra...
Banyeres de Mariola, Alacant.

Desconnectat kurkonen

• Pluja
  • *
« Respondre #426 el: 28 de De Gen. de 11, 19:42:30 p. m. »

Bueno pues l´europeu ens fuig un poc mes d´il.lusió i esperança. Tambè en la B mes al nord de les Balears i per supost un poc mes a l´est ( a este pas ni en la marina veuen ni 10 litres). Quin canvit a pitjor en 24 h.  :'( :-\

Ja que l´objectivitat no val, tindre la esperança i la il.lusió, a vorer si entre tots fem vindre eixa bona neva que tots esperem  :-si :-si

Esperança i il.lusió quan mostren posibilitat, si no la mostren resignació i a disfrutar del bon oratge ;)
Xàtiva

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #427 el: 28 de De Gen. de 11, 19:48:22 p. m. »

Com comenteu, aço ens se´n va de les mans, annus horribilis. :'(

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
  • Missatges: 262
« Respondre #428 el: 28 de De Gen. de 11, 20:00:33 p. m. »

Com comenteu, aço ens se´n va de les mans, annus horribilis. :'(
no cregeu que dema mati ens heu tornaran a posar fem força entre tots :'(
Castelló de Rugat, València.

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
  • Missatges: 882
« Respondre #429 el: 28 de De Gen. de 11, 21:49:39 p. m. »
Pues xics, jo no se on mireu els models, pero jo no ho veig tan mal...es normal que ens  lleven precipitació, ja que han anat incrementant el fred...i ja sabem tots les consequencies de si hi ha fred., no hi ha precipitacó, i viceversa.Pero en este cas, de moment tenim les 2 coses , no veig cap motiu (de moment ) per a queixarse....
Ontinyent, València.

Desconnectat tort

• Pluja
  • *
  • Missatges: 189
« Respondre #430 el: 28 de De Gen. de 11, 22:11:04 p. m. »
Bona nit,

La veritat és que aquesta situació m'està superant, donat lo a prop que estàn les festes de Bocairent i, estic molt perdut i ja no sé que pensar. Fa dos dies veiem aigua a manta per a tota la setmana, una situació brutal, anit nevades que converitirien les festes sens dubte en històriques i, ara, de sobte, ens allunyen la precipitació per moments. Ho sent per tots vosaltres, però la veritat és que pense que aquestes eixides són les que més s'apropen al que realment passarà. Això sí, per al 31 continue veient una situació interessant en la que podriem veure neu a les muntanyes una mica més avall que en aquest  episodi.

Bona nit i sort!
Bocairent, València.

Desconnectat MeteoCanals

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 618
« Respondre #431 el: 28 de De Gen. de 11, 22:20:39 p. m. »
Sergi jo mire i remire i no hi ha cap model que siga esperançador, el GFS es el que encara mante algo de fluxe de de gregal pero algo atramuntanat i la cosa quedaria restringida al est, litoral i prelitoral i a l'interior poca cosa "per dir algo", els altres models ja ni els comente... la baixa sen va cap al nord-est i els vents serien molt mes de tramontana que gregal... la zona de Sardenya i Sicilia arreplegarien bona cosa.... en fi, fred hi ha pero precipitacio molt poca cosa. De totes maneres els models ja no a llarg termini que tot el mon sap que "sen van de vareta" sino a mig termini tambe son poc fiables, penses que es una des les tasques a millorar en el mon de la meteorologia.

Desconnectat joseppe

• Pluja
  • *
  • Missatges: 100
« Respondre #432 el: 28 de De Gen. de 11, 22:31:40 p. m. »
Bona nit! entonces al final que pot pasar, jo de nou vaig cap a valencia pero podre tornar el dilluns a Albaida? ???
Albaida, València.

Desconnectat Sergifred

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.364
  • Gota freda
« Respondre #433 el: 28 de De Gen. de 11, 23:15:40 p. m. »
Per lo menos vorem algo dilluns... i esperat... ::)
Era una ocasio molt bona per a vore bons tolls de neu, una llastima que el anticilo no tire mes cap al nord... :-\
« Darrera modificació: 28 de De Gen. de 11, 23:17:46 p. m. per Sergifred »
Xàtiva, València.

Desconnectat Almansa

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.150
  • Almansa (E. Albacete) - 700 m snm - 385 mm/any
    • El Tiempo en Almansa
« Respondre #434 el: 29 de De Gen. de 11, 01:32:22 a. m. »
Jo la situació no la veig tan roína, fixeu-vos en el recorregut maritim que porten els vents la nit de diumenge a dilluns, arriben desde Tunicia . A més amb la -30ºC a 5500m i no perdeu l'ondulació que s'insinúa al Golf de Càdis ..... jo crec que no està tot dit, atents als models demà  ::)
« Darrera modificació: 29 de De Gen. de 11, 01:37:48 a. m. per Almansa »
Si el Mugrón se encapota , o llueve mucho o no cae gota

Datos actuales en Almansa (E.Albacete)
- Estación MeteoAlmansa TV
- Estación AlmansaMeteo
- Estación DGT Almansa