Autor Tema: Seguiment especial: Onada de fred siberià (dies 21- ?)  (Llegit 53142 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Pego

• Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
Re: Situació especial: Onada de fred siberià (dies 21- ?)
« Respondre #210 el: 23 de De Gen. de 11, 09:02:25 a. m. »
Bo, m'en vaig a caminar per la muntanya, actualment el cel està cobert amb núvols que entren de la mar, molt justet per a ploure però amb sort pot caure algun que altre ruixat i m'agradaria pujar als 500-700 metres per veure si es de neu.
Després vos ho conte.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #211 el: 23 de De Gen. de 11, 09:05:43 a. m. »
A la càmera del Menetjador s'aprecien els núvols com van plenant molt lleument el cel.

Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
  • Missatges: 882
« Respondre #212 el: 23 de De Gen. de 11, 09:08:02 a. m. »
Bo, m'en vaig a caminar per la muntanya, actualment el cel està cobert amb núvols que entren de la mar, molt justet per a ploure però amb sort pot caure algun que altre ruixat i m'agradaria pujar als 500-700 metres per veure si es de neu.
Després vos ho conte.

Home , no crec que tinges que muntar tant amunt per a veure neu  :P :P, espere que no et geles molt per alla dalt  8) 8)
Ontinyent, València.

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.851
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #213 el: 23 de De Gen. de 11, 09:11:28 a. m. »
Bon dia.

Per segon dia consecutiu s'ha batut el rècord de temperatura mínima a l'estació d'Ontinyent - Llombo (en funcionament des de juliol de 2006), els -3,9ºC del 16 de desembre: -4,2ºC dissabte i -4,5ºC hui diumenge. Jo diria que este hivern sí que està fent fred...

Tenim ara -4,2ºC i la humitat ha pujat, 70%. Bufa WSW a 5 km/h.

Desconnectat Pego

• Pluja
  • *
« Respondre #214 el: 23 de De Gen. de 11, 09:14:05 a. m. »
Després vos ho conte.

Home , no crec que tinges que muntar tant amunt per a veure neu  :P :P, espere que no et geles molt per alla dalt  8) 8)

Primer que ploga però és veritat que per ací cada cop està més núvol i després dir que estic molt a prop de la mar i per tant la neu pujará molt més amunt que per la vostra zona i a més a més, més val que sobre que no que falte així que m'en puje al pic més alt del terme i au.

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
« Respondre #215 el: 23 de De Gen. de 11, 09:14:37 a. m. »
Bon dia.

Per segon dia consecutiu s'ha batut el rècord de temperatura mínima a l'estació d'Ontinyent - Llombo (en funcionament des de juliol de 2006), els -3,9ºC del 16 de desembre: -4,2ºC dissabte i -4,5ºC hui diumenge. Jo diria que este hivern sí que està fent fred...

Tenim ara -4,2ºC i la humitat ha pujat, 70%. Bufa WSW a 5 km/h.

Home , fred esta fent, pero quan estem dins de una entrada freda, pero pensa també que em estat mes de mig Gener amb temperatures superior a la mitja.

PD: No t'apareix el simbolet de neu ?  ;D
Ontinyent, València.

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
« Respondre #216 el: 23 de De Gen. de 11, 09:15:40 a. m. »
Després vos ho conte.

Primer que ploga però és veritat que per ací cada cop està més núvol i després dir que estic molt a prop de la mar i per tant la neu pujará molt més amunt que per la vostra zona i a més a més, més val que sobre que no que falte així que m'en puje al pic més alt del terme i au.

Pues xic, que el vaja molt be i a disfrutar tots els acontesiments que puges veure  ;D
Ontinyent, València.

Desconnectat MeteoCàrcer

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 407
« Respondre #217 el: 23 de De Gen. de 11, 09:15:45 a. m. »
La direcció dels núvols fa que cap ací no en vinga cap, espere que propte tamen el sol per conservar questa temperatura, hui no he batut el rècord ja que la mínima ha arribat als -3.9º

PD: algú em porta a la safor,la marina alta o la vall d'albaida?
Càrcer o perseguint alguna tempesta
RÈCORDS: Max 45.2º el 10/08/2023 \ Min -4.3º el 22/01/2011 \ 237.4 l. el 28/09/2009
"En Beneixida entra el riu, en Alcàntera no pot; en Càrcer se’n du les cases i en Cotes fa el borinot". (Inundacions 1864)

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #218 el: 23 de De Gen. de 11, 09:17:26 a. m. »
Després vos ho conte.

Davant de Xàbia i Dènia acaba de sorgir una taca de precipitació. Feu-li un ull al RADAR de València.

Desconnectat Sergifred

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.364
  • Gota freda
« Respondre #219 el: 23 de De Gen. de 11, 09:19:42 a. m. »
Entoces este mig día? Creía que estaría nuvol ara pero esta mes ras que una patena...
Xàtiva, València.

Desconnectat Monti

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 761
    • MeteoMonti
« Respondre #220 el: 23 de De Gen. de 11, 09:21:02 a. m. »
Després vos ho conte.

Davant de Xàbia i Dènia acaba de sorgir una taca de precipitació. Feu-li un ull al RADAR de València.

Així és, i te bon color!
Montitxelvo, València.

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.398
  • Desembre 2009- Font de Mariola
« Respondre #221 el: 23 de De Gen. de 11, 09:22:07 a. m. »
Hola Bon dia, avui la minima ha sigut mes alta que ahir amb -4.0 Cº, aixo si la humitat es tambe mes alta, el vent bufa de SE i la pressio continua en 1016 Hpa.

A la càmera del Menetjador s'aprecien els núvols com van plenant molt lleument el cel.

Farem us d'aquest radar visible.  :D

Per cert creixen nuvols davant de la costa i tenen bona direccio.

« Darrera modificació: 23 de De Gen. de 11, 09:25:51 a. m. per Damimet »

No hay nada nuevo bajo el sol, pero cuántas cosas viejas hay que no conocemos.

Pas del Benissaidó,550m,Alcoi, Alacant.

Desconnectat Pego

• Pluja
  • *
« Respondre #222 el: 23 de De Gen. de 11, 09:26:58 a. m. »
Ja estic en marxa amb l'iphone per a informar. Arriben les primeres precipitacions per la zona del cap de la nau  ;)

Desconnectat vigilant

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 103
  • Amad y dejaos amar. Fd: Meteowikifriky.
    • Meteorologia i física teòrica
« Respondre #223 el: 23 de De Gen. de 11, 09:27:41 a. m. »
Bon dia a tots

Efectivament, ja comença a fregar la precipitació per la Marina Alta, i veient el meteosat sembla que prompte arribarà també a la Safor.

Salutacions
Barri Sant Marcel·lí. València Capital

No a la discriminació. Sí a la diversidad social.
No a la violència. No a la heterofòbia. No al etnocentrisme.Fes l'amor y no la guerra.

Slutacions cordials a tothom... El vostre amic, El vigilant llevantí

www.temps.cat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #224 el: 23 de De Gen. de 11, 09:28:56 a. m. »
A Xàbia ja plou. Ho comenta l'Observador de MeteoXàbia.