0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Ja estic en marxa amb l'iphone per a informar. Arriben les primeres precipitacions per la zona del cap de la nau
Cita de: felet en 23 de De Gen. de 11, 09:11:28 a. m.Bon dia.Per segon dia consecutiu s'ha batut el rècord de temperatura mínima a l'estació d'Ontinyent - Llombo (en funcionament des de juliol de 2006), els -3,9ºC del 16 de desembre: -4,2ºC dissabte i -4,5ºC hui diumenge. Jo diria que este hivern sí que està fent fred...Tenim ara -4,2ºC i la humitat ha pujat, 70%. Bufa WSW a 5 km/h.Home , fred esta fent, pero quan estem dins de una entrada freda, pero pensa també que em estat mes de mig Gener amb temperatures superior a la mitja. PD: No t'apareix el simbolet de neu ?
Bon dia.Per segon dia consecutiu s'ha batut el rècord de temperatura mínima a l'estació d'Ontinyent - Llombo (en funcionament des de juliol de 2006), els -3,9ºC del 16 de desembre: -4,2ºC dissabte i -4,5ºC hui diumenge. Jo diria que este hivern sí que està fent fred...Tenim ara -4,2ºC i la humitat ha pujat, 70%. Bufa WSW a 5 km/h.
Ja comença a nevar a partir de 150 metres