0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Bona nit:M'alegre molt per les nevadetes de la zona interior. Per ací ha caigut un litret i prou.Un cop més esperava molt més en quan a plujes (neu a cotes més altes clar) i un cop més m'he quedat totalment decebut... mirant els models pense que s'acabat el que donaven i no veig jo moltes ganes de ploure. Pot ser la pròxima setmana arribe la pluja pero com sempre està passant en els darrers mesos conforme arriba l'hora de la veritat la pluja desapareix com per art de màgia...M'agradaria enganyar-me.
Cita de: Pego en 03 de De Març de 11, 19:59:06 p. m.Bona nit:M'alegre molt per les nevadetes de la zona interior. Per ací ha caigut un litret i prou.Un cop més esperava molt més en quan a plujes (neu a cotes més altes clar) i un cop més m'he quedat totalment decebut... mirant els models pense que s'acabat el que donaven i no veig jo moltes ganes de ploure. Pot ser la pròxima setmana arribe la pluja pero com sempre està passant en els darrers mesos conforme arriba l'hora de la veritat la pluja desapareix com per art de màgia...M'agradaria enganyar-me. Tens tota la rao Pego, açò es decepcionant a mes no poder, no hi ha manera de que ploga i molt em tem que esta vegada va a passar igual, matar la pols i poc més i lo de la setmana que be, tambe pinta a poca cosa. En Otos 1,5 mm , i ni tan sols el cel esta cobert del tot.
Cita de: carboner en 03 de De Març de 11, 20:16:37 p. m.Cita de: Pego en 03 de De Març de 11, 19:59:06 p. m.Bona nit:M'alegre molt per les nevadetes de la zona interior. Per ací ha caigut un litret i prou.Un cop més esperava molt més en quan a plujes (neu a cotes més altes clar) i un cop més m'he quedat totalment decebut... mirant els models pense que s'acabat el que donaven i no veig jo moltes ganes de ploure. Pot ser la pròxima setmana arribe la pluja pero com sempre està passant en els darrers mesos conforme arriba l'hora de la veritat la pluja desapareix com per art de màgia...M'agradaria enganyar-me. Tens tota la rao Pego, açò es decepcionant a mes no poder, no hi ha manera de que ploga i molt em tem que esta vegada va a passar igual, matar la pols i poc més i lo de la setmana que be, tambe pinta a poca cosa. En Otos 1,5 mm , i ni tan sols el cel esta cobert del tot. quina temperatura tens carboner es que el marca 6,4