Autor Tema: Anemo R.I.P  (Llegit 1164 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.091
    • Ontimet
Anemo R.I.P
« el: 29 de Abr de 11, 13:09:54 pm »
Doncs aix˛ Ús que li passa. Des de feia mesos, durant episodis de pluja l'anem˛metre no funcionava (girava, per˛ la consola no rebia la dada) i en canvi, la veleta funciona perfectament.

Ara que ja fa dies que no plou per ahi constantment, el anem˛metre continua sense funcionar i sols tinc dues opcions...

Adquirir un anemo/veleta nou (99$) o fer-me amb una Davis VUE que per 300Ç ja la tinc, mÚs o menys.

:-\
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)
Consulta les dades d'Ontinyent - Germanies des de ontimet.es

Desconnectat Joen

• Pluja
  • *
  • Missatges: 765
    • Meteosolana - El tiempo en Ontinyent
Re: Anemo R.I.P
« Respondre #1 el: 29 de Abr de 11, 13:21:13 pm »
Si pots, pilla't un anem˛metre de recanvi nou, i aixÝ podrÓs seguir amb la instalaciˇ actual i l'hist˛ric de dades seguirÓ sent vÓlid, si et canvies a una VUE, tindrÓs que ficar tota l'estaciˇ a la mateixa altura i tindrÓs o bÚ l'anem˛metre i el penell massa baixos, o tindrÓs que pujar el termohigr˛metre a l'altura on vullgues posar l'anem˛metre per a que pille bÚ el vent. No sÚ si m'has entÚs, per˛ espere que pugues solucionar el problema.

Salutacions.

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.844
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #2 el: 29 de Abr de 11, 13:28:37 pm »
Si pots, pilla't un anem˛metre de recanvi nou, i aixÝ podrÓs seguir amb la instalaciˇ actual i l'hist˛ric de dades seguirÓ sent vÓlid, si et canvies a una VUE, tindrÓs que ficar tota l'estaciˇ a la mateixa altura i tindrÓs o bÚ l'anem˛metre i el penell massa baixos, o tindrÓs que pujar el termohigr˛metre a l'altura on vullgues posar l'anem˛metre per a que pille bÚ el vent. No sÚ si m'has entÚs, per˛ espere que pugues solucionar el problema.

Salutacions.

Pense exactament el mateix... Canviant l'anem˛metre (no ix massa car) soluciones el problema i mantens la instalĚlaciˇ actual en les mateixes condicions.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.091
    • Ontimet
« Respondre #3 el: 29 de Abr de 11, 16:18:00 pm »
Doncs ja tinc faena de cara a les dos setmanes de vacances/exÓmens a Espanya....
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)
Consulta les dades d'Ontinyent - Germanies des de ontimet.es