0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
He llegit en l'Oratge 24mm en Bocairent, per l'Ombria m'imagine que haurà sigut similar. Molt bones quantitats per a la serra!
Cita de: Adrià_Ontinyent en 03 de De Set. de 11, 20:33:05 p. m.He llegit en l'Oratge 24mm en Bocairent, per l'Ombria m'imagine que haurà sigut similar. Molt bones quantitats per a la serra! I presumiblement, ahir també va ser la ombria una de les zones on més va ploure d'Ontinyent, així que els pebrasers ja saben on han d'anar . L'únic que falta es que el terreny no es seque, si segueix plovent amb regularitat i no tenim excesos de calor, d'ací 40 dies ja en poden haver.
Pareix que ha tornat la basca, després d'uns dies amb humitats més baixes, esta nit es torna a notar que la humitat ha pujat prou, de fet estem ara amb 21,9ºC,93% d'humitat relativa i 20,7ºC de punt de rosada.
Cita de: Joen en 05 de De Set. de 11, 22:53:17 p. m.Pareix que ha tornat la basca, després d'uns dies amb humitats més baixes, esta nit es torna a notar que la humitat ha pujat prou, de fet estem ara amb 21,9ºC,93% d'humitat relativa i 20,7ºC de punt de rosada.S'ha notat molt, anit en el carrer es notava gelor i ara es nota basca, tot ple de núvols baixos i encara hi ha 22ºC i molta humitat. Anit a estes hores m'en marcava 20 i esta nit ha acabat en 16,5ºC per ací....hui no baixarà tant, segur.